BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je stř čer 18, 2025 12:15 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: úte čer 15, 2010 9:46 am 
Offline

Registrován: čtv led 14, 2010 6:24 pm
Příspěvky: 27
Když to tak pročítám tak se přikládám k názoru většiny že nemá student (řekl bych adekvátní pojem) o zakolce moc ponětí já jsem si svou první pořídil před asi dvěma a půl lety po relativně slabých předohrabech pseudo sporťácích s poměrem 120hp na 1040kg kde to bylo sice hezké ale řekl jsem si chci něco pořádného teď se vozím ve 300hp na zadku při 1200 kg s jediným ABS jinak žádná elektronika takže myslím že o přechodu na pořádné auto bez pomocníků tedy učit se číst dopředu něco vím. Je to ze začátku hodně o respektu z takového auta a postupného zvykání si na potenciál a chování se v různých situacích. Jako říkat si co si k autu můžeš dovolit a co ne je takhle blblost záleží strašně na průběhu výkonu stavu podvozku vozovky konkrétních pneumatikách tam je ohromný rozdíl to by člověk nevěřil. Teorie sportovní jízdy je krásná věc, ale pokud pro to nemáš vlohy shumacher z tebe nebude spíš neřízená střela předohrab je zkutečně prkotina já si na vše přicházel sám postupně a neustále posouval hranice a dovolím si říct že i když potrápím F360 a kde jakou 330i v klidu nechám za sebou tak nejsem na hranicích auta. Po letech jsem měl možnost projet se opět předchozím autem, které pro mě tenkrát bylo úžasné jak jelo sedělo a drželo, ale dnes to pro mě je téměř neovladatelná koza, která nebudí pocit bezpečné jízdy, když tomu člověk šlape na krk. Byl to pro mě šok myslel jsem si jak to bylo úžasné, ale zpětně to je o ničem totéž zažiješ v nějaké R6 od BMW. Já se musel naučit rozjíždět, člověk byl zvyklí rozjíždět se svižně, ale když ti jde po zařazení trojky auto do boku pochopíš co máš pod rukama. Viděl jsem spoustu mlaďasů v příkopech když začalo pršet a nezvládli kruháč. Když jsem koupil BMW přítelkyni měla povinné cvičení bokování aby se naučila zvládat přehdánějící zadek což tě bude také čekat vždy najdeš povrch kdy ti to uteče i když to nejméně čekáš. To je něco jako když nahodíš samosvor učís se znova jezdit. Já po zkušenosti s jízdou v BMW si hp asi také pořídím i když bude slabší než mám teď, ale má své jiné klady pro které ho chci a přikládám se k názoru když už BMW tak R6. Musím říct že se i plně přikláním k názoru že jak máš silné auto nemáš potřebu si něco dokazovat když jsem měl slabé vysvětloval jsem že na to má když někdo měl chut ukázat totéž, ale dnes už mě jen tak něco nedožene k tomu zbytečně se honit i když občas ano, ale to musí být pořádné auto.
A k zadku na zimu je to zlaté proti předohrabu ale musíš to umět třeba krásný příklad velký kruháč a na něm galant chtěl sjed ale místo toho se jen neovladatelně řítil na ostrůvek já si nadhodil zadek kam jsem potřeboval jed a pohoda klídek jedu jak potřebuju ale chce to cvik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: pát črc 23, 2010 10:37 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 03, 2010 11:07 pm
Příspěvky: 48
Ideální případ funkčnosti předo a zadohrabů najdete v přírodě u zvířat. Ty se fyzickejm zákonům podrobují tisíce generací, proto mají koně silnější zadní nohy, stejně jako zajíci, žáby, kobylky a podobná havěť... předokolka se dá srovnat snad jen s dvounohou slepicí... ( toto jsou mé osobní zkušenosti s jízdou obou druhů pohonů ) zadohrab je prostě zadohrab...

_________________
BMW E36 328i coupe -> radost z jízdy... ( bejvalka :/ )
BMW E36 318i sedan -> radost z BMW...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: ned črc 25, 2010 4:03 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Předohrab už mě nějak nebaví... 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: čtv črc 29, 2010 2:02 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 03, 2009 12:06 pm
Příspěvky: 217
Bydliště: Častolovice city - východní čechy
Celé jsem to přečetl a musím říct, že STUDENT je pěknej střelec, ktrej by si rád hrál na závodníka, bohužel jeho vědomosti a předsatvy o chování auta jsou tak trochu mimo :o Obávat se toho že 1,6ku nebo nedej bóže 1,8 pošleš pošleš v 60 do zatáčky bokem, a že se to přetočí omg :roll: Sám mám 150HP a vím jakej je problém to na mokru urvat na dvojáka - nedovedu si představit mít tam 60 a hnát to do zatáčky bokem - vůbec mě nenapadá co bych tam musel mít za rychlostní stupěň a palivo, aby to šlo driftem - dvojka by byla vytočená jak prase a možna by auto spíš brzdila a trojka by asi nepobrala co po ní chci - prostě to urvat NEJDE. na to by muselo být 200KW+ aby se to po přidání plynu na trojáka urvalo. takže obavy z 1,8 jsou zcela scestné. pokud jsi jezdil v TDIčku tak od 1,8ky nečekej takovej zátah ( není tam turbo) TDIčka jsou sami osobě relativně svižný díky velkýmu krouťáku od nízkých otáček , ALE leda tak po městě a do rychlosti 100Km/h - kolem stovky když mám vytočenou trojku tak TDÝčka dostávaj pak na prdel, jenže to už je 6ti vál vytočenej na 5000ot a už zaměstnávám 150HP. Pokud bys chtěl TDIčkům natrhávat prdel na rozjezdy, tak to chce Minimum 2,5ku a nebo V8 3litr a víc.


Co se náhonu na zadek týče, tak zatím znám jen pozitiva a nenašel jsem na tom žádný negativum - to že se najdou chytráci a maj stejný řeči jako Student - náhon na zadek= nezvladatelný auto a v zimě na h@vn@ nikde to nevyjede - tak to jsou keci lidí, který auto s náhonem na zadek nikdy neřídili natož aby v něm někdy seděli - prostě nevědomost. Zatím jsem nikdy neměl problém s tím, že bych v zimě někde nevyjel (i na hory jezdím a odjezil jsem hory i s letňákama 245x17") je to o noze a plynu. Nebo že by se to nekontrolovatelně házelo do boku - jsou to naprostý LAMA kecy - pokud chci auto hodit do boku musím se kua snažit. V zimě to jde lehce - ale auto je stále velice dobře ovladatelný a hlavně je to zábava a spousta lidí to nedává - když vlítnu na kruhák a celej ho letím dveřma na před :mrgreen: ale chce to trochu cvik - není dobrý při první jízdě brát první zasněženej kruhák bokem .


Další výhodou zadohrabu je velikej rejd a malej poloměr otáčení - tím že ve předu nejsou poloosy tak kolo jde víc do rejdu ,tím pádem jsem schopen se otočit s téměř 5ti metrovým autem na menším poloměru než krátká fábie :!:




A rozdíl jízdy předohrab ws zadohrab ???
předsav si motorku -určitě jsi na nějaký jezdil - když s motorkou vlítneš do zatáčky a pak potáhneš za plyn -tak se ta zatáčka dá projed docela dobře a sviženě, že ??? A teď si představ že by motorka měla náhon na předek nepředstavitelný že ??? - to už by asi nebylo moc bambůča co ??? takže asi tak - proto maj formule náhon na zadek a né na předek - vždyť formule lítaj do zatáček hodně rychle a kdyby náhon na předek by byl lepší, tak to určitě budou cpát do formulí nemyslíš ???


Můj osobní názor je - pokud chceš auto i na trošku sportovnější styl jízdy, tak na to musí být hlavně motorizace a brzdy - rozumnej základ je motor M50B25 - samozřejmě větším obashem nic nezkuvíš.
Už vidím argumety typu - vyská spotřeba (10 litrů není dle mého velká spotřeba - občas jezdím i za 17 no a - za tu zábavu to stojí)
Povinný ručení ??? to řeší dneska jenom vůl , protože za 2litra platím 3500 ročně - což zas oproti faku kde jem platil 3000,- není takovej rozdíl. Za mě RWD Rullez ;)

_________________
(OO=[][]=OO) E34 520I M50B20
(OO=[][]=OO) E34 525IA M50B25TU
(OO=[][]=OO) E34 540IA M60B40
I´m Dj Pioneer rulezz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: pát črc 30, 2010 5:40 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
2 Broula: Naprostej souhlas! Taky me zadohrab bavi :)

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 12:41 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 23, 2009 10:53 pm
Příspěvky: 402
pmaryska píše:
Ideální případ funkčnosti předo a zadohrabů najdete v přírodě u zvířat. Ty se fyzickejm zákonům podrobují tisíce generací, proto mají koně silnější zadní nohy, stejně jako zajíci, žáby, kobylky a podobná havěť... předokolka se dá srovnat snad jen s dvounohou slepicí... ( toto jsou mé osobní zkušenosti s jízdou obou druhů pohonů ) zadohrab je prostě zadohrab...

Obrázek

Obrázek

Obrázek :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 12:52 pm 
Offline

Registrován: čtv črc 01, 2010 5:22 pm
Příspěvky: 43
:lol: jejiž to je tak nepřirozený a hnusný :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlá jízda s BMW?
PříspěvekNapsal: sob črc 31, 2010 2:46 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 03, 2010 11:07 pm
Příspěvky: 48
Foto od ARMANA je dokonalej příklad :lol:

_________________
BMW E36 328i coupe -> radost z jízdy... ( bejvalka :/ )
BMW E36 318i sedan -> radost z BMW...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO