Celé jsem to přečetl a musím říct, že STUDENT je pěknej střelec, ktrej by si rád hrál na závodníka, bohužel jeho vědomosti a předsatvy o chování auta jsou tak trochu mimo

Obávat se toho že 1,6ku nebo nedej bóže 1,8 pošleš pošleš v 60 do zatáčky bokem, a že se to přetočí omg

Sám mám 150HP a vím jakej je problém to na mokru urvat na dvojáka - nedovedu si představit mít tam 60 a hnát to do zatáčky bokem - vůbec mě nenapadá co bych tam musel mít za rychlostní stupěň a palivo, aby to šlo driftem - dvojka by byla vytočená jak prase a možna by auto spíš brzdila a trojka by asi nepobrala co po ní chci - prostě to urvat NEJDE. na to by muselo být 200KW+ aby se to po přidání plynu na trojáka urvalo. takže obavy z 1,8 jsou zcela scestné. pokud jsi jezdil v TDIčku tak od 1,8ky nečekej takovej zátah ( není tam turbo) TDIčka jsou sami osobě relativně svižný díky velkýmu krouťáku od nízkých otáček , ALE leda tak po městě a do rychlosti 100Km/h - kolem stovky když mám vytočenou trojku tak TDÝčka dostávaj pak na prdel, jenže to už je 6ti vál vytočenej na 5000ot a už zaměstnávám 150HP. Pokud bys chtěl TDIčkům natrhávat prdel na rozjezdy, tak to chce Minimum 2,5ku a nebo V8 3litr a víc.
Co se náhonu na zadek týče, tak zatím znám jen pozitiva a nenašel jsem na tom žádný negativum - to že se najdou chytráci a maj stejný řeči jako Student - náhon na zadek= nezvladatelný auto a v zimě na h@vn@ nikde to nevyjede - tak to jsou keci lidí, který auto s náhonem na zadek nikdy neřídili natož aby v něm někdy seděli - prostě nevědomost. Zatím jsem nikdy neměl problém s tím, že bych v zimě někde nevyjel (i na hory jezdím a odjezil jsem hory i s letňákama 245x17") je to o noze a plynu. Nebo že by se to nekontrolovatelně házelo do boku - jsou to naprostý LAMA kecy - pokud chci auto hodit do boku musím se kua snažit. V zimě to jde lehce - ale auto je stále velice dobře ovladatelný a hlavně je to zábava a spousta lidí to nedává - když vlítnu na kruhák a celej ho letím dveřma na před

ale chce to trochu cvik - není dobrý při první jízdě brát první zasněženej kruhák bokem .
Další výhodou zadohrabu je velikej rejd a malej poloměr otáčení - tím že ve předu nejsou poloosy tak kolo jde víc do rejdu ,tím pádem jsem schopen se otočit s téměř 5ti metrovým autem na menším poloměru než krátká fábie
A rozdíl jízdy předohrab ws zadohrab ???
předsav si motorku -určitě jsi na nějaký jezdil - když s motorkou vlítneš do zatáčky a pak potáhneš za plyn -tak se ta zatáčka dá projed docela dobře a sviženě, že ??? A teď si představ že by motorka měla náhon na předek nepředstavitelný že ??? - to už by asi nebylo moc bambůča co ??? takže asi tak - proto maj formule náhon na zadek a né na předek - vždyť formule lítaj do zatáček hodně rychle a kdyby náhon na předek by byl lepší, tak to určitě budou cpát do formulí nemyslíš ???
Můj osobní názor je - pokud chceš auto i na trošku sportovnější styl jízdy, tak na to musí být hlavně motorizace a brzdy - rozumnej základ je motor M50B25 - samozřejmě větším obashem nic nezkuvíš.
Už vidím argumety typu - vyská spotřeba (10 litrů není dle mého velká spotřeba - občas jezdím i za 17 no a - za tu zábavu to stojí)
Povinný ručení ??? to řeší dneska jenom vůl , protože za 2litra platím 3500 ročně - což zas oproti faku kde jem platil 3000,- není takovej rozdíl. Za mě RWD Rullez
