Ach jo ... to je zase diskuze.
To mi přijde stejne jak diskuze audi vs bmw atd. Stejne si každej mele svoje.
Pokud je dobře udělané LPG tak to auto nalítá desítky nebo i stovky tisíc km bez problému.
Já mám osobně přes 60 000km pouze na LPG u staré E34. Auto jezdí jako víno a pokud něco blblo tak to bylo většinou něco jiného v autě. jinak mě nikde nenechalo krom jednoho kdy jsem si sám odpálil benzínovou pumpu protože jsem jezdil bez benzínu tak jela nasucho.
Jinak když to vemu vím o pár lidech co mají auta a jezdí na LPG a jsou spokojeni.
Mercedes S a pak několik bmw....taky BMW X5 4,4 atd.
Pravda je ta že se musí na kontroly a revize jednou za čas a je tam filtr navíc. Ale jinak to je obrovská uspora a mít 100tisic doma či nemít .... je velkej rozdíl.
Komu se nelíbí nic at si koupí naftu.
Takže pokud někdo prachy neřeší at si jezdí klidně v 750i na benál. za 20L na sto.
A neremcá tady do těch co nechtěj prachy vyhazovat oknem.
A ti co chtěj jezdit hodně a levně a nechtěj kvuli tomu kupovat oktávku klidne at jdou do 6-8válce a nechaji si to předelat na LPG.
Protože se jim to po cca 30-35tisicich km vyplatí. Ten kdo jezdí hodně, má to do roka doma.
Výhoda je pokud se auto koupí bez plynu a nechá se dodělat kvalitní LPG system.
Anebo dobrá koupě od známého s kvalitním LPG systemem už v a autě.
Tak se tady už nehadejte kvuli takovejm věcem. Pak to tu vypadá jak babinec o přestávce.
