Sedma vzhledem k tomu. že je pořád ve stavu, jako když byla přivezená (akorát má navíc vylámaný zámky...) půjde na "protiúčet" Honzovi za pár dílů pro 520
Jinak auto sice ještě neni doma, ale už můžu klidně napsat, co a jak s nim je
Po tom, co sem ho prodal, do něj byl usazen motor M20B25. OVšem ten se ukázal jako totální vydechlina a tak byl opět před tejdnem nahrazen motorem M20B20 ve skvělé kondici, takže papíry opět sedí. Přední nápravnice byla nahrazena jinou, neohnutou. Současně proběhla výměna obou ramen ( ramena až teď, za mojeho opětovného vlastnictví). K tomu ještě pár nových blbostí jako tyčky stabilizátorů atd... Proběhla repase předních brzdových třemenů. Na zadní nápravě se taky událo pár věcí- novej diferák, s originálním poměrem pro M20B20 (předtim byl kratší), nový zadní silentbloky a nový zadní tlumiče+ přužiny (tlumiče a přužiny v mojí režii). Taky došlo k vykuchátí katu a k rekonstrukci přední části vejfuku.
Z dalších věcí za mojeho opětovného vlastnictví došlo k tomuhle: nový přední světla, originál BMW rádio, černý kožený sedačky z e38 (eště tam nejsou napasovaný,ale už sou doma).
Bohužel, na autě přibylo docela dost novejch šrámů, jako sou škrábance, prasklej přední nárazník a pár tunerských blbostí, ale ani jedno neni věc, která by se nedala řešit... Bohužel, 17" AZEVy už na něm nejsou, tak mě bude čekat shánění nějakejch pěknejch koleček, takže pokud by někdo měl na prodej 16" nebo 17", ideálně s pneu, tak uvítam nabídky
Fotky budou snad v neděli, tak si pak můžete udělat obrázek sami
A příští tejden se chystam na nový přední kotouče+desky a pak vychytat různý mušky. Rád bych časem nechal dodělat tempomat a cd měnič do kufru. No a na závěr, až bude auto technicky ok, tak se budou řešit vzhledový mušky, jako sou orezlinky a podobný blbiny