Sice se to trochu protáhlo, ale komplet brzdy sou hotový
Byl sem celou sobotu u kamaráda v dílně a kutil. Už minulej víkend sem strhnul hlavičku šroubku, co drží přední kotouč, takže minule sem dal do pucu jenom jednu přední brzdu. V sobotu hned ráno sem k němu přijel, poprosil ho o navaření matky a už to jelo. Takže na autě sou teď přední kotouče a brzdiče z 525 m50 a vzadu sou nový sériový kotouče a desky. Jelikož sem oba přední třmeny kupoval jetý, tak sme je zároveň museli trochu rozhejbat, ale povedlo se to parádně. Ještě než sem nový třmeny nahodil zpátky, tak sem je vzal párkrát stříbrnou barvou, ať to nějak vypadá
. Sériový zadní sem samozřejmě nalakoval taky. Samozřejmě sem dal dohromady i ruční brzdu, takže konečně brzdí jak má.
Současně s kotoučema proběhla výměna brzdovky za Feroďáckou DOT4. Dali sme si záležet na odvzdušnění a musim říct, že výsledek je famozní, brzdí to teď velice pěkně a pedál je hezky tvrdej.
Jelikož má ten kamarád dílnu spojenou s pneuservisem, tak sem rovnou nahodil i nový zimní pneu značky Fulda o rozměru 215/50 R17 V a zatim spokojenost, na suchej i mokrej silnici auto drží dobře. A po pořádným vyvážení zmizelo i klepání do volantu při rychlostech kolem 100.
No a protože sem tam byl celej den, tak se stihlo ještě pár věcí:
1) Konečně sem se zbavil toho prokletýho LPG, už je komplet venku i s bombou a tak mam konečně místo v kufru.
2) Sehnal sem si novej znak na přední kapotu, tak sem ho hned nahodil a vypadá to o moc líp, než předtim
3) Rozchodil sem zadní mlhovky
4) Vyčistil sem volnoběžnej ventil a škrtící klapku
5) Nahodil sem novej vzduchovej filtr
6) Pokusil sem se trochu omejt motor, trochu se to povedlo, ale ideální to bohužel pořád nejni, takže to někdy budu muset vzít nějakým pořádným sajrajtem, aby ta špína povolila...
7) Přidělal sem do správný polohy minule nasazený zapalovací kabely
8) Nalakoval sem ventildekl do černý barvy
9) Doplnil sem hydraulickej olej do serva (celkem náhodou sem si všimnul, že je tam míň, než má bejt...)
10) Nahodil sem chybějící lištu na spolujezdcovo dveře
Co mě mrzí je, že sem už bohužel neměl čas udělat novej lak na hliníkáče, snad příští tejden...
No a na závěr sem celý auto pořádně ručně umyl a vyluxoval. Na čištění kol sem použil starej zubní kartáček a fakt to s tim de docela hezky.
Fotky z celýho dne mám, ale bohužel málo, vybil se mi telefon a jelikož sem někam zavrtal nabíječku, tak dokud jí nenajdu, tak je sem nedam...