BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je sob čer 07, 2025 11:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2011 11:44 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 25, 2010 11:24 pm
Příspěvky: 204
Bydliště: Olomouc
Daniel píše:
v sobo jedu omrknout 325 tak jsem zvedavej jinak s 320 sem celkem spokojenej i příjemě překvapenej,obvzlášt podvozkem a tuhostí kastle, ale tušim že po čase budu chtít vyšší výkon tak proč ne rovnou no?!


Pokud bude BMW tvoje první auto, tak ber raději tu 320i a nebo si počkej až roztaje ten sníh... A i kdyby jsi i přesto koupil tu 325i, tak doporučuju dát špalek dřeva pod plynovej pedál, jinak to brzo rostřelíš :D
Když ten šestiválec točíš do 2500 otáček, tak ho vůbec neslyšíš, ale ten pravej rezounující a dunivej zvuk se ozývá od 3500 otáček a víc... Proto mi hodně dělalo problém tomu nedávat a pak to tak dopadlo.
V zimě s báwem fakt opatrně, není to sranda, pohon na prdel a nemá to ani ASC ani DSC... nikdy nevíš, kdy ti to ustřelí a je zle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2011 12:16 pm 
Offline

Registrován: čtv led 27, 2011 4:22 pm
Příspěvky: 10
joo to jo ale do hor se s nim prvě těšim, péroval jsem senator 3.0 i sem tam , jinak jsem koukal na to foto a beru tě dost na vědomí. taky z toho mám občas respekt :D omrknul jsem 320 ¨jedna se mi nelíbila druhá byla fajn ale bylo nějaký horší spojkový ložo udajně, vim že to nic neni, ale rentgenovej zrak nemám a do převodovky fakt nevidim takže jdu okouknout 325 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: pát bře 04, 2011 10:17 pm 
Offline

Registrován: pon úno 28, 2011 7:02 pm
Příspěvky: 67
ahoj kluci baworacky :)
ja bych se nebal ty 325I jakozto prvniho auta .
ja sem si taky poridil jako prvni bmw e36 325I saloon (bez vanosu)
jezdit stim jde i v zime ale musi stim clovek jezdit jak s dieslem :)
protoze jak to clovek toci nad 2500 ot/min. tk to se pk ztoho stava drift special :lol:
aspon tedy na snehu...
a spotreba je tk 10-12 l/100km.......
co se tyce jizdy tak bezvanos je daleko sportovnejsi nez s vanosem...
a znat je to hodne.... reakce na plyn a daleko vic se da i brzdit motorem....

schrnul bych to tak ze: 2,5i bezvanos ideal na vikendovou sport/lestenku :)
2,5i vanos bude rozhodne snesytelnejsi v beznym zivote :)

ps. jsem velkej priznivec bezvanosovejch motoru
ale v soucasnosti jsem si poridil 325i coupe s vanosem
a je to rozhodne progress ale uz to neni takova pila.... :(
ale jak se rika musime jit s dobou ze? :)

_________________
BMW e36 325i coupe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 1:25 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 25, 2010 11:24 pm
Příspěvky: 204
Bydliště: Olomouc
fida325i píše:
ahoj kluci baworacky :)
ja bych se nebal ty 325I jakozto prvniho auta .
ja sem si taky poridil jako prvni bmw e36 325I saloon (bez vanosu)
jezdit stim jde i v zime ale musi stim clovek jezdit jak s dieslem :)
protoze jak to clovek toci nad 2500 ot/min. tk to se pk ztoho stava drift special :lol:
aspon tedy na snehu...
a spotreba je tk 10-12 l/100km.......
co se tyce jizdy tak bezvanos je daleko sportovnejsi nez s vanosem...
a znat je to hodne.... reakce na plyn a daleko vic se da i brzdit motorem....

schrnul bych to tak ze: 2,5i bezvanos ideal na vikendovou sport/lestenku :)
2,5i vanos bude rozhodne snesytelnejsi v beznym zivote :)

ps. jsem velkej priznivec bezvanosovejch motoru
ale v soucasnosti jsem si poridil 325i coupe s vanosem
a je to rozhodne progress ale uz to neni takova pila.... :(
ale jak se rika musime jit s dobou ze? :)


Já osobně bych motor bez vanosu nekoupil... Těch pár koní co to má navíc by mi za větší spotřebu opravdu nestálo...
Já byl naprosto spokojenej s 323i a kdybych kupovat někdy do budoucna novější model - asi E46, tak bych sáhl též po 323i, případně 328i, ale o už je možná zbytečně moc velkej výkon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 8:21 pm 
Offline

Registrován: pon úno 28, 2011 7:02 pm
Příspěvky: 67
no tak co jsem si ted poridil druhyho bawora coz je 325i coupe s vanosem .a ikdyz kastle nadherna o 100% hezci nez co mam toho sedana tak jizda je uplne jina... uprimne musim rict ze sem byl hodne sklamanej... papirove stejne silny ale uz to neni takova pila ...proste nejde tak po plynu...:( ale jak jsem psal uz minule: musime jit s dobou :) auto je takovy vice v pohode ..:)
nad 328i jsem taky premejslel. ale pak mi kamos dal tip na auto ktery sem tam driv videl na dilne a o kterym jsem vedel ze je jak novy 1.cerstve dovezeno z D + do 175tis.serviska 2.vim ze uz tam je vetsina veci poresena (cepy,ramena,oleje..)

jinak urcite se shodnem na 328i a M52 motorum obecne ze to jsou jedny z nejpovedenejsich motoru.

_________________
BMW e36 325i coupe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2011 9:08 am 
Offline

Registrován: čtv led 27, 2011 4:22 pm
Příspěvky: 10
hmm ta 328 mě taky poslední dobou docela láká, a to jsem z prvu chtěl zůstat na sdvou litrech, do začátku, jenže jsem prostě ten případ že k tomu autu přirostu a tak si řikám že místo toho abych se za čas s bolavym srdcem loučil s dvoulitrem si rači rovnou pořídim silnějšího. jop jinak by mě docela zajímalo jak je to s tim vanosem, tam jde víc vzduchu do směsi a proto je nižší víkon, nebo proč?? píšete že bez vanos je živější.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: stř bře 09, 2011 11:41 pm 
Offline

Registrován: pon úno 28, 2011 7:02 pm
Příspěvky: 67
nejzasadnejsi rozdil u motoru s vanosem je to ze nechava dyl otevreny saci ventily ... tim padem tm jde vic vzduchu, celkove ten motor jde lehcejc a proto mensi spotreba ...
nejvic to jde poznat kdyz dejme tomu ze tam mam 4 a jedu 80 po rovine a sundas nohu z plynu tk 2,5 vanos jede dal a maximalne zpomali na 75km/h a u bez vanosu to zacne okamzite brzdit (este kdyz sem tam mel v minulosti ladak tak to udalo zvuk jak karosa pri mot brzde) a zpomali klidne i na 40.... :)
jinak kdyz jedu reakce na plyn u bezvanosu je zivejsi a citlivejsi u vanosu to je jako zality v gume.
ale je taky pravda ze abyses u bez vanosu udrzel blizko 10 l / 100km tk to uz musis jet hooodne na klobouka...
to ted u vanosovy 2,5 jel z HK do vrchlabi a podle BC sem mel v HK 12,3 a ve vrchlabi sem mel 9,2 coz uz je pekny .

jinak vykony u vanosu a bezvanosu jsou stejny rozdil je v toc.momentu u vanosu je dostupnej max toc.mom. v nizsich ot/min oproti bez...
ale cely je to jen o pocitu samo ze to jede jak kule :) to se i tk trochu predpoklada od auta o vykonu 191koni :)
jinak muj nazor co si vybrat :
bezvanosy asi vyloucime :) je to pro nadsence a urceny spise pro libovky nebo auta na vikendy...(sice stim ted denne jezdim do prace ale...)

ctyr-valce bych urco vyloucil hned na zacatku protoze toho bys litoval hned prvni den... :)

a ze sesti-hrncu
320i pro me osobne nezajmavy ... vykon 150koni je hold malo a spotreba jako 2,5....
323i tk stim jsem bohuzel nejel ale verim ze to je dobra varianta na denni jezdeni ..
325i mam a jsem hodne spokojenej...
328i je taky fantasticka ale rekl bych ze je este min sportovnejsi :) uz je to ctvercovej motor a neni tam ta odhodlanost ve vysokejch tockach ..... zkratka tam to jede...
no a pak uz zbejvaj jen eMka ale to uz chce mit neco odjezdino :)

_________________
BMW e36 325i coupe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2011 10:57 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 30, 2010 9:11 pm
Příspěvky: 71
fida325i píše:
nejzasadnejsi rozdil u motoru s vanosem je to ze nechava dyl otevreny saci ventily ... tim padem tm jde vic vzduchu, celkove ten motor jde lehcejc a proto mensi spotreba ...
nejvic to jde poznat kdyz dejme tomu ze tam mam 4 a jedu 80 po rovine a sundas nohu z plynu tk 2,5 vanos jede dal a maximalne zpomali na 75km/h a u bez vanosu to zacne okamzite brzdit (este kdyz sem tam mel v minulosti ladak tak to udalo zvuk jak karosa pri mot brzde) a zpomali klidne i na 40.... :)
jinak kdyz jedu reakce na plyn u bezvanosu je zivejsi a citlivejsi u vanosu to je jako zality v gume.
ale je taky pravda ze abyses u bez vanosu udrzel blizko 10 l / 100km tk to uz musis jet hooodne na klobouka...
to ted u vanosovy 2,5 jel z HK do vrchlabi a podle BC sem mel v HK 12,3 a ve vrchlabi sem mel 9,2 coz uz je pekny .

jinak vykony u vanosu a bezvanosu jsou stejny rozdil je v toc.momentu u vanosu je dostupnej max toc.mom. v nizsich ot/min oproti bez...
ale cely je to jen o pocitu samo ze to jede jak kule :) to se i tk trochu predpoklada od auta o vykonu 191koni :)
jinak muj nazor co si vybrat :
bezvanosy asi vyloucime :) je to pro nadsence a urceny spise pro libovky nebo auta na vikendy...(sice stim ted denne jezdim do prace ale...)

ctyr-valce bych urco vyloucil hned na zacatku protoze toho bys litoval hned prvni den... :)

a ze sesti-hrncu
320i pro me osobne nezajmavy ... vykon 150koni je hold malo a spotreba jako 2,5....
323i tk stim jsem bohuzel nejel ale verim ze to je dobra varianta na denni jezdeni ..
325i mam a jsem hodne spokojenej...
328i je taky fantasticka ale rekl bych ze je este min sportovnejsi :) uz je to ctvercovej motor a neni tam ta odhodlanost ve vysokejch tockach ..... zkratka tam to jede...
no a pak uz zbejvaj jen eMka ale to uz chce mit neco odjezdino :)


presne tak ale ja bych jako 1 auto jako bmw doporucil 2,0 Vanos protoze je min zivy v nizsich otackach a pro zacatky je to tak akorad ja osobne mam sve 1. bmw 2,0 vanos coupe a jsem s nim maximalne spokojen uvazoval sem mezi 2,5 neb 2,0 ale z 2,5 mam celkem respect protoze je zivy dost zivy uz od otacek 2 000 a vyse kdezto 2,0 az do 2 500 - 3 000 a vyse :-)

_________________
Malý Velký G-RoSs MonSteR Jiřík

BMW e36 320i Vanos Coupe, rv: 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2011 11:05 am 
Offline

Registrován: čtv led 27, 2011 4:22 pm
Příspěvky: 10
jo jo s tim čtyř válem jsem to odmáz už do začátku, jinak ten dvoulitr mě fakt lákal, ale řikám si že když už tak už


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: coupe e36
PříspěvekNapsal: čtv bře 10, 2011 4:25 pm 
Offline

Registrován: pon úno 28, 2011 7:02 pm
Příspěvky: 67
joo je pravda ze ta 2,5 je asi hodne pro zacatek .taky jsem ztoho mel vitr ale musise clovek zklidnit ...ja to mel jako prvni auto no a pravda ze uz mam nakou tu kolizi taky za sebou :)
ale clovek aspon ziska respekt k tomu autu .
jinak co je nejvic na e36 je ta jednoduchost :) a nato jak to je stary tk to udela taky este nakou tu paradu :)
stim prvnim autem to je sporny ... kdyz vemu nektery svoje kamose tk nektery by se zabili i v 316i a nektery by klidne do ty 2,5 mohli hned ... je to individualni :)
je potreba si to vyzkouset......

_________________
BMW e36 325i coupe


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO