nejzasadnejsi rozdil u motoru s vanosem je to ze nechava dyl otevreny saci ventily ... tim padem tm jde vic vzduchu, celkove ten motor jde lehcejc a proto mensi spotreba ...
nejvic to jde poznat kdyz dejme tomu ze tam mam 4 a jedu 80 po rovine a sundas nohu z plynu tk 2,5 vanos jede dal a maximalne zpomali na 75km/h a u bez vanosu to zacne okamzite brzdit (este kdyz sem tam mel v minulosti ladak tak to udalo zvuk jak karosa pri mot brzde) a zpomali klidne i na 40....

jinak kdyz jedu reakce na plyn u bezvanosu je zivejsi a citlivejsi u vanosu to je jako zality v gume.
ale je taky pravda ze abyses u bez vanosu udrzel blizko 10 l / 100km tk to uz musis jet hooodne na klobouka...
to ted u vanosovy 2,5 jel z HK do vrchlabi a podle BC sem mel v HK 12,3 a ve vrchlabi sem mel 9,2 coz uz je pekny .
jinak vykony u vanosu a bezvanosu jsou stejny rozdil je v toc.momentu u vanosu je dostupnej max toc.mom. v nizsich ot/min oproti bez...
ale cely je to jen o pocitu samo ze to jede jak kule

to se i tk trochu predpoklada od auta o vykonu 191koni

jinak muj nazor co si vybrat :
bezvanosy asi vyloucime

je to pro nadsence a urceny spise pro libovky nebo auta na vikendy...(sice stim ted denne jezdim do prace ale...)
ctyr-valce bych urco vyloucil hned na zacatku protoze toho bys litoval hned prvni den...

a ze sesti-hrncu
320i pro me osobne nezajmavy ... vykon 150koni je hold malo a spotreba jako 2,5....
323i tk stim jsem bohuzel nejel ale verim ze to je dobra varianta na denni jezdeni ..
325i mam a jsem hodne spokojenej...
328i je taky fantasticka ale rekl bych ze je este min sportovnejsi

uz je to ctvercovej motor a neni tam ta odhodlanost ve vysokejch tockach ..... zkratka tam to jede...
no a pak uz zbejvaj jen eMka ale to uz chce mit neco odjezdino
