BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 08, 2025 10:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv bře 31, 2011 8:45 am 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Zatím to teď neřeším... Dolil jsem tam cca 900ml oleje SHELL co stojí 355Kč/l...
Za studena je to tak v půlce (blíží se to k horní rysce), ale za tepla je to tak cca 7mm pod minimem... Bude to nejspíše všude v motoru...
Jinak jak vyměním olej a filtr, jak pak dostanu pryč z obrazovky tan čas, kdy mám olej vyměnit? Děkuji.

EDIT 1: Tak jsem prostudoval to topení, a bude nejspíše závada jinde... když dám všechny páčky doprava, tak to fouká na okno, ze středu a ze dveří. Na okno jde teplo, ale uprostřed jde zima...

EDIT 2: Nechápu ještě pořádně princip VISKO SPOJKY... Jak to funguje na ventilátoru? Má se točit pořád stejně, nebo když přidám plyn má to zrychlovat? Můžeš mi to prosímtě vysvětlit?

EDIT 3: Jak se resetuje ten digitální počítač ujetých kilometrů? Ani jeden z dvou čudlíků u tachometru a otáčkoměru nefunguje :).

EDIT 4: Zdá se mi, že totálně naprd ukazuje aktuální spotřeba... Na každou rychlost, při cca 2 000otáčkách to ukazuje skoro 30litrů... To bych měl spotřebu 100L na 100km, ne? Jak to tedy zde funguje.. Je tu nějaký ventil, přes který to jde?'

EDIT 5: Na kolik km, vydrží rezerva? (od té doby, co se to rozsvítí).
Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 6:18 am 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Tak to že máš olej pod minimem je normální protože jak jsi napsal, je všude po motoru (V motoru přesněji :lol: )

Edit 1:u topení musíš hledat ale většinou to je nějaká blbina, na dálku se těžko radí.

Edit 2: princip viscospojky je jednoduchý, jakmile motor překročí určitou teplotu, ve visce se zahřeje pružinka, změní svojí velikost a tím sepne, popravdě to poznáš tak že když necháš motor běžet na místě tak v jednu chvíli začne foukat mnohem více. když je motor studený nebo vlažný tak jí zastavíš v klidu novinama. když přidáš plyn trošku zrychlí ale tím že prokluzuje není to stejné s otáčkami motoru.

Edit 3: Počítadlo ujetých km se resetuje stiskem a krátkým podržením, pokud ti nefunguje máš něco s budíkama.

Edit 4: Spotřeba se vypočítává z poměrů rychlosti, polohy plynového pedálu a doby otevření jednotlivých vstřiků, žádný průtokoměr tam není.
vzhledem k nefunkčním tlačítkům by jsem to svedl spíše na budíky. jak jsi ale přišel na spotřebu 100 na 100 to by mě opravdu zajímalo při 30l :lol:

Edit 5:rezerva ti vydrží dle stylu jízdy. někomu 60km někomu 20km. Každopádně nejezdi "na sucho" jelikož by se ti mohlo zadřít palivové čerpadlo které je mazáno benzínem, tudíž nevyjíždět nádrž do "Sucha" Lepší vždy držet alespoň nad rezervou.

Edit 6: Service a inspection + olej se maže celkem jednoduše, stačí ti kus drátku a propojit Pin na diag. přípojce s kostrou. je to zde taky milionkrát popsané :D Ale rád jsme ti to našel : http://www.mjauto.cz/inspekce/bwm.htm

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 6:50 am 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
EDIT 1: Je mi to jasné, o víkendu bude času dost na to :)

EDIT 2:Na internetu je totiž asi 10témat o Viskospojce, z toho 9 lidí v nich neví jak to funguje :V ... Jsem rád, že už to vím :) Motor mi drží teplotu krásně v půlce (ručička vyleze a ani se nehne). Kamarád má totiž taky BMW 525i, ale jak přidá na 4 000otáček tak ten větrák zrychluje a zrychluje...

EDIT 3:Stiskem a krátkým podržením :) Za nastartovaného motoru, nebo motoru v klidu? :)
Jak kamarád přijede s mojím autem tak to vyzkouším ve všech polohách radši :D

EDIT 4: Jezdíme totiž maximálně 1 000 - 3 000 otáček (zajíždíme motor :D) a ta ručička není ani vidět... Schová se za 30L a kdyby mohla, tak by se protočila dokola si myslím :D Prostě to asi ukazuje blbosti, protože to nemůže žrát cca těch 20L/100km, když nejezdíme více než 90km/h a nehoníme to :)

EDIT 5:Úplně na sucho nejezdíme, protože vím, že čerpadlo odchází :) Ale nemám XX tisíc na benzín :) Vždy jak se rozsvítí tak tankuju, nechci zůstat někde viset :)

EDIT 6:O tom drátku jsem už taky něco slyšel, ale radši se zeptám, jestli jsem to dobře pochopil :D Jinak díky za odkaz.
Mám strčit drátek do konektoru 7 a pak jej někdo bude držet někde třeba na šroubku (kostře).
Mám otočit klíček (do polohy před startováním), napočítat do tří a hotovo :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 9:05 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Ano reset je správně, tlačítko musíš podržet, pokud nefunguje je chyba jinde, Co se týká toho ekonoměru tak to bude nejspíše chyba v budíkách ale více ti nappoví diagnostika.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát dub 01, 2011 11:01 pm 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Zkoumal jsem to dnes a budu kupovat asi nejspíše novou tu palubovku... Resetovat mi to nejde a když jsem se díval na fotky, tak zezadu je to samá elektro přípojka, tudíž je to samá elektronika, takže jedině vyměnit.
Diagnostiku mám domluvenou, ale bojím se toho, že to asi nezjistí, ale nechám se překvapit :).
Olej už mám doma a filtr taky :) Nečekal jsem, že to bude filtr jako na motorce (starých jawách :D)

EDIT: Jak obhlížím ty věci k tomu filtru, tak jsem k tomu dostal: 1 velké gumové těsnění, 1 extra malé gumové těsnění, 2 podložky (jednu měděnou). Snažím se najít na internetu, kde co a jak je dané, ale nemůžu to najít. Když sundám ten šroub nahoře, nespadne mi žádná podložka, nebo takové věc do olejové vany nebo někam (radši se zeptám, než strávit pak týdny rozebíráním a skládáním)? :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob dub 02, 2011 7:34 am 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Neboj určitě ti nic nespadne krom pár kapek oleje, jakmile demontuješ kryt filtru tak ho očisti a koukej se co kde je a to vyměň, určo to poznáš, jedna podložka je na výpuš´ták samozřejmě.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO