EDIT 1: Je mi to jasné, o víkendu bude času dost na to
EDIT 2:Na internetu je totiž asi 10témat o Viskospojce, z toho 9 lidí v nich neví jak to funguje

... Jsem rád, že už to vím

Motor mi drží teplotu krásně v půlce (ručička vyleze a ani se nehne). Kamarád má totiž taky BMW 525i, ale jak přidá na 4 000otáček tak ten větrák zrychluje a zrychluje...
EDIT 3:Stiskem a krátkým podržením

Za nastartovaného motoru, nebo motoru v klidu?

Jak kamarád přijede s mojím autem tak to vyzkouším ve všech polohách radši
EDIT 4: Jezdíme totiž maximálně 1 000 - 3 000 otáček (zajíždíme motor

) a ta ručička není ani vidět... Schová se za 30L a kdyby mohla, tak by se protočila dokola si myslím

Prostě to asi ukazuje blbosti, protože to nemůže žrát cca těch 20L/100km, když nejezdíme více než 90km/h a nehoníme to
EDIT 5:Úplně na sucho nejezdíme, protože vím, že čerpadlo odchází

Ale nemám XX tisíc na benzín

Vždy jak se rozsvítí tak tankuju, nechci zůstat někde viset
EDIT 6:O tom drátku jsem už taky něco slyšel, ale radši se zeptám, jestli jsem to dobře pochopil

Jinak díky za odkaz.
Mám strčit drátek do konektoru 7 a pak jej někdo bude držet někde třeba na šroubku (kostře).
Mám otočit klíček (do polohy před startováním), napočítat do tří a hotovo
