BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 08, 2025 10:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 5:46 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Tak to tě chválím, zimmermany jsou výborný:-)
Tunery, tuzerya ostatní prasata raději nebudeme vůbec rozebírat, to nemá smysl ale jsem rád že knim nepatříš.
Co se týká benzinek typu slovnaft atd tak to je humus ale sem tam tam mají alespoň nějaký Mogul nebo Shell.... To na chvilku schroupne.
Castrol Magnatec je humus, věř mi. kor pro M50 motory. Zkušenost jak vlastní tak mnoha lidí kolem.
Já už do většny věcí (krom samosvorných diferenciálů) liji jen liqui Moly nebo Fuchs Titan, jelikož oboje obsahuje molyku která lépe maže, lépe drží na stěnách válce a netvoří Karbon jako jiné oleje.
Mám 535i M30b35 e34, když jsem dělal před rokem hlavu tak po sundání a opláchnutí měla spíše hnědo-žlutou barvu, skoro až černou (Karbon), Od té doby jezdím na Fuchs Titan 10W-40 a jednou Liqui Moly 10W-40. když jsem před měsícem hlavu sundaval znovu (kvůli novému výbrusu, novým kroužkům a lágrů na klice) tak jsem až čuměl jak po lehkém opláchnutí vše svítilo jako nové. bez karbonu a dalších sraček.
Proto za mě už nikdy jinak :D

Co se týká olejů Značky Shell tak jsme je dávali i v autorizovaném servise BMW takže by jsme se toho asi úplně nebál, ale stejně....raději a´t vozí benzin :lol:

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 5:55 pm 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Uvažoval jsem, jestli Zimmermann nebo Brembo, ale sehnal jsem fakt za levnou cenu Zimmermanny tak jsem neváhal a bral :) Auto teď brzdí jako divé, i chlap na kontrole co auto měl říkal, že takové brzdy ještě neviděl, že co tam mají za BMW tak to jsou šroty... Když už 2.5l motor tak ať se to dá ubrzdit ;)
Kámoš mi říkal, že má doma 1L Castrolu, tak jsem mu řekl ať to tam nelije, že zítra tam naliju ten shell, ať tam aspoň něco je a v úterý tam půjde 6,80L oleje kteýr si doporučil (Fuchs 10W-40 Titan Syn MC):).
Já se ještě moc v těch motorech co tady píšeš (M50) nevyznám, ale studuji si tady to fórum co je co v BMW tak snad narazím i na to :)
Jinak... Jak často měníš olej a filtr v BMW? Po kolika kilometrech?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 6:05 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Tak popravdě já jsem pacient BMW v pravém slova smyslu. když mi ještě 535i jezdila tak jsem ho vyměnil celkem 4x, vždy po 10 000km, jednou dříve kvůli té palici.
Filtr měním vždy s olejem.
Co se motorů M50 týká tak jsou velmi spolehlivé, ale náchylné právě na zacházení a na olej. Když ho nezadřeš nebo neuvaříš tak běhaj pořád díky rozvodům řetězem.
Koukni se nejen zde na bmwforu ale třeba i na BMWklubu a e30.cz, dobré jsou i zahraniční servery ale kdo to má pořád překládat že:-) informací je dosti, jen to chce hledat ty kvalitnější. Občas narazíš na pěknou kravinu

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 6:07 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Ještě ti doporučím knížku Jak na to BMW 5 e34 kterou koupíš v každém lepším knihkupectví nebo jí najdeš sem tam na internetu:-)

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 6:16 pm 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Omrknu knihkupectví a knížku si kdyžtak koupím :)
Budu tedy měnit co 10 000km, ale není to málo? Na takový obsah asi ne co? 8-)
Jak píšeš s tím vařením, tak zatím co jezdíme vždycky 20km do školy a 20km zpět tak ručička drží stabilní teplotu... Jezdíme na spotřebu (studenti), takže maximálně 2500 otáček a řadí se, ale změřím si na praxi hustotu kapaliny a popřípadě vylít a nalít jinou (doporučíš? :) ). S vařením už nějaké zkušenosti mám a od té doby se vždy ručička kapaliny hlídá... Když začíná stoupat, tak vypnout motor a nechat vychladit nebo jet a topení na maximum....
Ještě taková věc... Už mám vybraný ten olej, jaký olejový filtr doporučíš? :)
Internet je poslední dobou plný kravin... Už delší dobu nevím, čemu mám věřit...

Zkoumal jsme topení a když ho mám zaplé, tak to topí na nohy a na okno, ale horký vzduch nejde ze středu na tělo a ze dveří... Je to u tebe stejné? Na okno to ale valí vzduch teplý, že za 15sekund je okno rozmrzlé...

EDIT: Jak zkoumám, tak zkoumám... Motor mám bez VANOSu (http://www.sbazar.cz/img/big/36/5382536_12.jpg ), že? Je lepší mít auto s VANOSem nebo bez? Stejně to má potom jenom vliv ve štelování na výkon, nebo spotřebu, ne?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 6:45 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Ano máš motor bez Vanosu tudíž M50B25 (M50B25(TU) značí vanos)
Olejový filtr nejlépe Fram, Mann nebo Champion, ale jinak febi, shitline atd nebrat.
Chladící kapalina určitě modrá (dělí se na modrou, červenou, žlutou nebo zelenou dle značky a použití)
Do BMW patří modrá. když to opět nebude nějaká prapodivná značka tak je jedno jakou, určitě namísit do -30°C -> -40°C
vzduch reguluješ pomocí posuvných páček, pokud ti ta prostřední funguje moc lehce tak máš asi vysmeklé lanko, zaseklou klapku nebo tak něco, vyndej autorádio a uvidíš.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 6:59 pm 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Já už si představoval jak budu muset polovinu přístrojovky rozebrat, abych se tam dostal, ale to jde jen vyndáním rádia? Tak na to se mrknu :D
Ta prostřední se mi zdá právě, že nemá žádný záběr (ale z hlavy to teď nevím, zítra řeknu přesně...
Jinak o tom filtru... O tom MANNu nebo CHAMPIONu jsem už slyšel nějaké dobré věci, tak si nějaký takový vyberu :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 8:01 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Panel "klimy" vyndáš jakoby od autoradia, nebo tam minimálně uvidíš, většinou se zkurví to lanko, mělo by to být cajk

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř bře 30, 2011 8:08 pm 
Offline

Registrován: úte bře 29, 2011 8:38 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Zítra to zkusím překontrolovat a ověřit jak to tam vypadá, když to nestihnu, tak budu mít čas až o víkendu :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv bře 31, 2011 7:12 am 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Jinak pokud ten olej doliješ a budeš ještě do víkendu jezdit tak si kup technický benzin a do oleje ho nalij 0,5l. Motoru to neublíží, to se bát nemusíš ale motor to vyčistí mnohem lépe než kdejaký čistič či proplach.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO