Omrknu knihkupectví a knížku si kdyžtak koupím

Budu tedy měnit co 10 000km, ale není to málo? Na takový obsah asi ne co?
Jak píšeš s tím vařením, tak zatím co jezdíme vždycky 20km do školy a 20km zpět tak ručička drží stabilní teplotu... Jezdíme na spotřebu (studenti), takže maximálně 2500 otáček a řadí se, ale změřím si na praxi hustotu kapaliny a popřípadě vylít a nalít jinou (doporučíš?

). S vařením už nějaké zkušenosti mám a od té doby se vždy ručička kapaliny hlídá... Když začíná stoupat, tak vypnout motor a nechat vychladit nebo jet a topení na maximum....
Ještě taková věc... Už mám vybraný ten olej, jaký olejový filtr doporučíš?

Internet je poslední dobou plný kravin... Už delší dobu nevím, čemu mám věřit...
Zkoumal jsme topení a když ho mám zaplé, tak to topí na nohy a na okno, ale horký vzduch nejde ze středu na tělo a ze dveří... Je to u tebe stejné? Na okno to ale valí vzduch teplý, že za 15sekund je okno rozmrzlé...
EDIT: Jak zkoumám, tak zkoumám... Motor mám bez VANOSu (
http://www.sbazar.cz/img/big/36/5382536_12.jpg ), že? Je lepší mít auto s VANOSem nebo bez? Stejně to má potom jenom vliv ve štelování na výkon, nebo spotřebu, ne?