BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je sob čer 21, 2025 5:34 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte dub 03, 2012 3:25 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
Zdravím všechny příznivce BMW před časem sem koupil nabouranou E39 520i byla křáplá na předek. Dal sem to lehce do hromady aby šla nastartovat. Dal jsem tam baterku a otočil sem klíčkem a motor začal točit ale řídící jednotka nereaguje. Dali jsme to na diagnostiku a prvně jsme se ani nepřipojili pak sem našel někde na netu jak se dá tzv oblbnout jednotka aby sepla tak se vzbudila a šla připojit i diagnostika a motor stejně nechytnul a diagnostika nenašla žádnou chybu chvíli jsme se vtom štourali a vypsalo nám to něco ve smyslu nebil přijat kod a nevím co s tim. Chybí tomu klima, snímaš teploty vzduchu pro palubku a zrcátka což si myslím že je blbost aby to kuli tomu nešlo nastartovat. Jo a ještě centrál nefunguje na předních dveřích esi to má náký význam. už jsem z toho zoufalí co s tím děkuji všem za radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát dub 27, 2012 2:20 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
EWS <-> DME synchronizace by měla pomoct. Předpokládám teda, že je auto novější jak 3/97. Odkud jste? Imobilizéry dělám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2012 2:38 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
právě že je to jedno z prvních 95-96 a sem ze Svitav


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned dub 29, 2012 4:07 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
To chce pořádnou diagnostiku. Každopádně pokud točí a nechytne, můžeme vyloučit čip imobilizéru v klíči (za předpokladu, že není změněné zapojení - přemostěné relé startéru). Tyhle závady jsou obvykle buď čidlo klikovky, nebo imobilizér. Ale těžko říct, pokud se jednotka nenechá diagnostikovat.

EDIT: Pokud je to do 3/97, tak je tam jednotka EWS2. Pakliže to točí a nechytne, zní otázka, jestli nejsou porušené vodiče k ŘJ motoru. Každopádně tady rozpad plovoucího ISN mezi jednotkami nehrozí, tj. synchronizace EWS-DME není třeba dělat (kód je pevný).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2012 4:40 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
imobilizér je snad funkční když vytáhnu čip z klíčku tak nejde ani startér. řídící jednotka po zapnutí klíčku ani nenaběhne (takový ty přípravny pohyby blbě řečeno) po přemostění relé sepne (zahrká to) a dá se připojit i diagnostika a i když zatočím z motorem tak nenajde žádný chyby na motoru. já bych se přikláněl k variantě s tím imobilizérem že tam bude něco špatný kabely k jednotce vypadají v pořádku. i všechny relátka a pojistky co sem kde našel.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2012 10:14 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Startér točí, když je rozpoznaný správný klíč. Pokud jednotka DME (řj motoru) nerozpozná jednotku EWS (řj imobilizéru) pomocí unikátního kódu ISN, nepovolí zapalování a vstřikování.

Vzhledem k tomu, že tam teda je asi EWS2 podle roku výroby (zkus napsat posledních 7 znaků vinka), tak je ISN pevný kód. U novější EWS3 je už kód plovoucí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2012 5:22 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
když mě dáte email tak vám pošlu fotky z diagnostiky ews jestli vám to něco řekne já sem s toho moc nevyčetl díky moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2012 9:30 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
[email protected]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát kvě 04, 2012 11:58 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Můj osobní názor je, že pokud nikdo neměnil jednotky (ŘJ motoru, ŘJ imobilizéru) nebo nepřepisoval ISN, bude chyba v konektoru motorové elektriky nebo případně v drátech do a od něj. Z hlediska zjištěných dat podle diagnostiky se jedná o drát, který zabezpečuje přenos kódu ISN z ŘJ imobilizéru do ŘJ motoru. Můžete mi potvrdit, že nebyly měněné žádné řídící jednotky, nebo že nebyl přepisován kód ISN (viz obrázek EWS10.bmp ze zaslaného mailu, kde jde o přepis ISN)?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob kvě 05, 2012 11:12 am 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
nevím jestli byli měněny řídící jednotky z té motorové sem kontroloval vin z kastlí a souhlasí to. před nárazem to jezdilo pak to dlouho stalo pak sem to koupil v docela žalostném stavu. a ted toho lituju. :cry: protože jsem zjistil že se vtom hrabal kde jakej vůl :V


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO