BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je sob čer 21, 2025 4:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob kvě 05, 2012 12:13 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Doporučuju začít tím, že bych zkontroloval průchodnost toho kabelu.

Konkrétně se jedná o pin 4 na jednotce imobilizéru (za plechem za kastlíkem u spolujezdce, velký žlutý konektor), pin 20 na konektoru motorové elektriky a pin 18 na konektoru řídící jednotky motoru. Toto musí bezpodmínečně být průchozí, aby to zaznamenalo ISN a chytlo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2012 3:50 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
průchodnost ověřena jen mezi jednotkama jen nevím co myslíte tím konektorem motorové elektriky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2012 7:22 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Dobře, takže tedy jste měřili, jestli projde signál z pinu 4 na ŘJ imobilizéru na pin 18 na ŘJ motoru?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2012 8:47 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
ano a prochází


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2012 9:29 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Tak se tou inpou mrkněte ještě na ISN v ŘJ motoru DME, jestli sedí s tou v EWS.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned kvě 06, 2012 9:33 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Ještě mě napadla jedna věc, po otočení klíčem by měly cvaknout modré a zelené relé v motorovém prostoru. Obě jsou nutné pro zapalování a běh ŘJ. Vzhledem k tomu, že ŘJ podle popisu spí a jde probudit 12V, tak bych šel i po tom.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon kvě 07, 2012 8:49 pm 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
ISN nesedí s tím co je v řj motoru s tím co je v imobilizéru pokoušel sem se změnit ten co je v imobilizéru na ten z té jednotky poslal sem vám náký foto na mejl relátka co sou k motoru sou obě zelený a spíná jen jedno to druhý má spínat řj. to musím překlemovat na chvilku abych se připojil na diagnostiku motoru a zároveň se zbudí celá jednotka a sepne i čerpadlo asi na pět minut. zkuste mi prosím poradit co s tím díky moc


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2012 12:32 am 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
Isn v obou jednotkach musi byt stejne, jinak to nechytne. Jen se pres Inpu musi zapsat ve spravnem formatu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2012 9:41 am 
Offline

Registrován: úte dub 03, 2012 3:08 pm
Příspěvky: 27
a toho docílím jak abych ji správně zapsal? zkoušel sem to ale pořád tam je ten error a na začátku nula.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte kvě 08, 2012 9:55 am 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 12:45 pm
Příspěvky: 300
A jaké ISN je v DME/MS41.0? Přepsat jde jen v EWS.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO