Jak jste se k BMW dostali ?? Přes kamaráda, srdcovka od narození, vliv rodičů

Ať to tu trošku rozjedem
Já s autama začínal v 19(léta páně) těsně po řidičáku
První povoz byl wartburg, nikdy na něj nezapomenu, ve svém čase to muselo být něco a pro mě to do začátku stačilo. Shnilí to bylo na sračku, hlavně kolem předního uložení tlumíče, což se mi vymstilo, když jsem vzal díru u krajnice a uložení mi vyrazilo kapotu

Žralo to jak sviň, tak přišel na řadu tunning, pěkná kastle kombi, motor jsem prohodil-sání weber plus karbec Š120, dostal jsem se na spotřebu 7.6 samo že na technický benzín za 16 kč
Další počin bylo uno 1.5, po warťasu to bylo letectvo, někde jsem se dozvěděl, že vyndání katu přidá koně, takže kat ven a hustokára
Žralo to jak hovado, tak jsem to čeknul za uno 1.3D letadlo jak hovado

spotřeba úžasná, všechny kamarády s BMW sem sral kecama jak to můžou živit
Další vozidlo byl citroen zx 1.9 d to mě ješte drželo to, že lepší spotřeba, než komfort a jízdní vlastnosti

motoricky držák, jinak se to sralo ani nemluvit
Pak přišlo na řadu twingo, to už bylo pro mé BMW kamarády moc

zvláště z důvodu mejch 197/105 kg. To byla konečná, bylo to malé, tak sem vyndal válečky a dorazy z kolejnic sedaček a místa bylo dost

po cestě do Chorvatska mě nasrali malé obsahy a pochopil jsem, twingo letělo do světa s mojí podrážkou na nárazníku
Koukal jsem po autech a nevěděl co pořídit, pak to přišlo !!! E30 m20b20 sedan automat lpg z rajchu, 90 rok 44 tisíc najeto se serviskou

garážovaný, totál panna ani ťupka na laku
Dal jsem nové sport tlumiče, ty původní byli prostáté, sport snížené pružiny po čase mě přestal bavit automat, tak jsem tam dal manuál, pak sport sitze, špéra po čase mi přestal stačit výkon, tak následovala zástavba m50B25. Líp ovladatelné a výkonné auto jsem neměl fakt srdcovka.....
za nějakou dobu přestalo autí vyhovovat rodinným záměrům a muselo pryč

prodal jsem ho za kilo a pořídil větší E34 535 lpg v kožichu, klima atd. fajn kára

Tak vyprávějte pánové
