BLACKB píše:
Demostenes píše:
Diesely kolem 150k km byvaji notne levnejsi, protoze je to najezd, kdy klepou na dvere vstriky a turbo, do 200k je celkem jistota, ze pujdou vsechny. A striky + turbo tech 40-50k klidne muze byt, v autorizovanem servisu pak jeste mnohem vice.
Ja v zasade nemam nic proti dieselu, ale kdybych do nej sel, tak jedine nejaky zajimavy motor, treba 35D, ten dvoulitr proste neni vubec zajimavy. Tzn kdyz uz zvysene riziko udrzby, tak at je za to nejaka muzika navic. A to v pripade 35D je.
Nezní to špatně, ale takové auto bude mít cenovku o dalších 200 000Kč výš !!! Viz:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/7906019To se pleteš. záleží u jakého prodejce kupuješ. Navíc tohle je 3litr ale 4x4 což bych vubec nedoporučoval.
Pokud si chceš opravdu užít BMW jako takové a radovat se s každé další jízdy běž do 325i nebo 330i
Pokud chceš naftu a jezdit co nejlevněji což je opravdu loterie. turbo vstřiky a nudné auto opravdu se nedá srovnávat zábava benzínu a nafty.
Cenově asi spíše 325i. 330i jsou dražší o 3tis eur.
Já osobně pokud bych nenajel více jak 25tis ročně bych šel do slušného benzínu. Je to levné na opravy a většinou i blbuvzdorné a hlavně je to zábavné auto.
Až to budeš prodávat tady na klubu ti budou trhat ruce protože tady se neco takového za pár let bude často kupovat. Dle mě.
Je zde hodně fandů co chtějí auto pro radost. A to 2litr nafta nesplnuje. Navíc mě to u BMW moc nesedí. Spíše pro ženskou na dojíždění ...nebo živnostníka co chce bmw s levným provozem který najezdí 50tis ročně či obchodního zástupce kterej líta po celé čr a nalítá šílené kilometry. Tam se to vyplatí.
Tady nějake 2,5ky
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... quest=true