BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je úte čer 24, 2025 6:42 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 10:47 am 
Offline

Registrován: pát kvě 28, 2010 7:59 am
Příspěvky: 17
teoreticky když vezmeš nájezd těch 10 000 ročně. Tak když to vemu, že nafta a benzín stojí cca. stejně(teda nevim. Dloho sem cenu nafty neviděl). To jest 33kč. tak roční rozdíl mezi 10litry benzínu a 6 nafty je něco přes 13 tisíc. To znamená, že těch 50 000 co do toho dáš navíc za naftu ti vydrží na benzín 3,5 roku. A to nemáme dražší olej, rozvody, atd. Ale samozřejmě chcešli naftu, tak proč ne ;)[/quote]

Tak těch 50 000 jsme myslel celkově na auto - podvozek, motor atd ... není 100% že mi vstřiky a turbo odejdou ... třeba jsou vstřiky už vyměněné ... tzn 50% nákladů počítám na podvozek, což je i u benzínu ... já bych se té nafty až tak zas asi nebál .....
PS: Jinak známý má BMW330i 2007, kupoval to s 150 000km na jaře, najel 10 000km a vrazil dotoho v BMW 10 000Kč za nějaké součástky do motoru ... stráce lse mu výkon a museli mu tam něco měnit, nevím teď přesně co ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 10:53 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
BLACKB píše:
Tak těch 50 000 jsme myslel celkově na auto - podvozek, motor atd ... není 100% že mi vstřiky a turbo odejdou ... třeba jsou vstřiky už vyměněné ... tzn 50% nákladů počítám na podvozek, což je i u benzínu ... já bych se té nafty až tak zas asi nebál .....
PS: Jinak známý mý BMW330i, kupovla to s 150 000km, najel 10 000km a vrazil dotoho v BMW 10 000Kč za nějaké součástky do motoru ... stráce lse mu výkon a museli mu tam něco měnit, nevím teď přesně co ...


Já mluvím o těch 50 tisících o které je dražší samotná koupě naftovýho auta v cca. stejné výbavě, oproti benzínu. Samozřejmě seženešli tu ´naftu´ za stejnou cenu jako ´benzín´, pak je můj příspěvek zcela zbytečný. Opravy jsou už jiná věc. Můj příspěvek jen řešil návratnost peněz při koupení nafty s tvým nájezdem kilometrů.

Já bych se toho dieselu taky nebál. Z druhé strany k mému minulému příspěvku: Zase je pravda, že sice ten diesel dráž koupíš, ale taky ho třeba za ty 3 roky i dráž prodáš(teda pokud se něco nestane...), takže to nakonec asi vyjde prašť jak uhoď. Akorát ten benzín prostě ´lépe voní´.


Naposledy upravil Chobot dne ned čer 13, 2010 10:56 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 10:54 am 
Offline

Registrován: pát kvě 28, 2010 7:59 am
Příspěvky: 17
Chobot píše:
BLACKB píše:
Tak těch 50 000 jsme myslel celkově na auto - podvozek, motor atd ... není 100% že mi vstřiky a turbo odejdou ... třeba jsou vstřiky už vyměněné ... tzn 50% nákladů počítám na podvozek, což je i u benzínu ... já bych se té nafty až tak zas asi nebál .....
PS: Jinak známý mý BMW330i, kupovla to s 150 000km, najel 10 000km a vrazil dotoho v BMW 10 000Kč za nějaké součástky do motoru ... stráce lse mu výkon a museli mu tam něco měnit, nevím teď přesně co ...


Já mluvím o těch 50 tisících o které je dražší samotná koupě naftovýho auta v cca. stejné výbavě, oproti benzínu. Samozřejmě seženešli tu ´naftu´ za stejnou cenu jako ´benzín´, pak je můj příspěvek zcela zbytečný. Opravy jsou už jiná věc. Můj příspěvek jen řešil návratnost peněz při koupení nafty s tvým nájezdem kilometrů.



Tady trošku pozor - naftová verze je o 50 000 levnější, teda konkrétně tento vůz ..... :)

Já teda nevim ,ale co jsem četl recenze, tak právě benzínová verze je proti naftové dražší, skrz náklady spojené s naftovým motorem u ojetých vozů ... to je ale spíš asi u 5ky .... nevím jak u 3ky ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 11:00 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
BLACKB píše:
Tady trošku pozor - naftová verze je o 50 000 levnější, teda konkrétně tento vůz ..... :)

Já teda nevim ,ale co jsem četl recenze, tak právě benzínová verze je proti naftové dražší, skrz náklady spojené s naftovým motorem u ojetých vozů ... to je ale spíš asi u 5ky .... nevím jak u 3ky ....


Moje blbost, špatně jsem četl. V tom případě jako bych nic nenapsal ;)

To, že je benzín proti naftě dražší, to fakt nevim. Jsem zvyklej, že prostě topit uhlim je v čechách IN, proto nafta je vždy dražší. Ale možný je vše. Ceny ojetin už jsem přes 2 roky nezkoumal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 11:05 am 
Offline

Registrován: pát kvě 28, 2010 7:59 am
Příspěvky: 17
Chobot píše:
BLACKB píše:
Tady trošku pozor - naftová verze je o 50 000 levnější, teda konkrétně tento vůz ..... :)

Já teda nevim ,ale co jsem četl recenze, tak právě benzínová verze je proti naftové dražší, skrz náklady spojené s naftovým motorem u ojetých vozů ... to je ale spíš asi u 5ky .... nevím jak u 3ky ....


Moje blbost, špatně jsem četl. V tom případě jako bych nic nenapsal ;)

To, že je benzín proti naftě dražší, to fakt nevim. Jsem zvyklej, že prostě topit uhlim je v čechách IN, proto nafta je vždy dražší. Ale možný je vše. Ceny ojetin už jsem přes 2 roky nezkoumal.


No příští týden na to mrknu, ale asi dotoho pudu .... ještě by mě zajímala ta záruka 12 měsíců, jak jsem psal .... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 11:15 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
BLACKB píše:
No příští týden na to mrknu, ale asi dotoho pudu .... ještě by mě zajímala ta záruka 12 měsíců, jak jsem psal .... :)


Tu záruku 12 měsíců bych viděl, že bude záležet od toho zda a jak to budeš mít vepsáno ve smlouvě o koupi. To že jim to tam vysí řekněme někde na zdi, ti moc platné určitě nebude.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 11:18 am 
Offline

Registrován: pát kvě 28, 2010 7:59 am
Příspěvky: 17
Chobot píše:
BLACKB píše:
No příští týden na to mrknu, ale asi dotoho pudu .... ještě by mě zajímala ta záruka 12 měsíců, jak jsem psal .... :)


Tu záruku 12 měsíců bych viděl, že bude záležet od toho zda a jak to budeš mít vepsáno ve smlouvě o koupi. To že jim to tam vysí řekněme někde na zdi, ti moc platné určitě nebude.


Jasný, takže aby bylo ve smlouvě záruka 12 měsíců na vůz ? ... Vyplatí se jim to vůbec?.. :D Pokud to neni nějaký tahák ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 2:29 pm 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 11, 2009 10:38 pm
Příspěvky: 569
Diesely kolem 150k km byvaji notne levnejsi, protoze je to najezd, kdy klepou na dvere vstriky a turbo, do 200k je celkem jistota, ze pujdou vsechny. A striky + turbo tech 40-50k klidne muze byt, v autorizovanem servisu pak jeste mnohem vice.

Ja v zasade nemam nic proti dieselu, ale kdybych do nej sel, tak jedine nejaky zajimavy motor, treba 35D, ten dvoulitr proste neni vubec zajimavy. Tzn kdyz uz zvysene riziko udrzby, tak at je za to nejaka muzika navic. A to v pripade 35D je.

_________________
E39 540i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 2:35 pm 
Offline

Registrován: pát kvě 28, 2010 7:59 am
Příspěvky: 17
Demostenes píše:
Diesely kolem 150k km byvaji notne levnejsi, protoze je to najezd, kdy klepou na dvere vstriky a turbo, do 200k je celkem jistota, ze pujdou vsechny. A striky + turbo tech 40-50k klidne muze byt, v autorizovanem servisu pak jeste mnohem vice.

Ja v zasade nemam nic proti dieselu, ale kdybych do nej sel, tak jedine nejaky zajimavy motor, treba 35D, ten dvoulitr proste neni vubec zajimavy. Tzn kdyz uz zvysene riziko udrzby, tak at je za to nejaka muzika navic. A to v pripade 35D je.


Nezní to špatně, ale takové auto bude mít cenovku o dalších 200 000Kč výš !!! Viz: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/7906019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co čekat od BMW 320D, 2007
PříspěvekNapsal: ned čer 13, 2010 9:55 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 31, 2009 11:45 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Vyškov - BRNO
BLACKB píše:
Demostenes píše:
Diesely kolem 150k km byvaji notne levnejsi, protoze je to najezd, kdy klepou na dvere vstriky a turbo, do 200k je celkem jistota, ze pujdou vsechny. A striky + turbo tech 40-50k klidne muze byt, v autorizovanem servisu pak jeste mnohem vice.

Ja v zasade nemam nic proti dieselu, ale kdybych do nej sel, tak jedine nejaky zajimavy motor, treba 35D, ten dvoulitr proste neni vubec zajimavy. Tzn kdyz uz zvysene riziko udrzby, tak at je za to nejaka muzika navic. A to v pripade 35D je.


Nezní to špatně, ale takové auto bude mít cenovku o dalších 200 000Kč výš !!! Viz: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/7906019


To se pleteš. záleží u jakého prodejce kupuješ. Navíc tohle je 3litr ale 4x4 což bych vubec nedoporučoval.

Pokud si chceš opravdu užít BMW jako takové a radovat se s každé další jízdy běž do 325i nebo 330i
Pokud chceš naftu a jezdit co nejlevněji což je opravdu loterie. turbo vstřiky a nudné auto opravdu se nedá srovnávat zábava benzínu a nafty.
Cenově asi spíše 325i. 330i jsou dražší o 3tis eur.
Já osobně pokud bych nenajel více jak 25tis ročně bych šel do slušného benzínu. Je to levné na opravy a většinou i blbuvzdorné a hlavně je to zábavné auto.
Až to budeš prodávat tady na klubu ti budou trhat ruce protože tady se neco takového za pár let bude často kupovat. Dle mě.
Je zde hodně fandů co chtějí auto pro radost. A to 2litr nafta nesplnuje. Navíc mě to u BMW moc nesedí. Spíše pro ženskou na dojíždění ...nebo živnostníka co chce bmw s levným provozem který najezdí 50tis ročně či obchodního zástupce kterej líta po celé čr a nalítá šílené kilometry. Tam se to vyplatí.

Tady nějake 2,5ky

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... quest=true

_________________
ex: 525i 24v vanos R6 141KW
728i e38 Schwarz II ----LPG Prins VSI----


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO