BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon črc 07, 2025 8:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 2:50 am 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 2:58 pm
Příspěvky: 33
Bydliště: Brno
Chybama se clovek uci, snad to nebude moc nakladny, muze to byt od uplne kraviny (zavzdusneni, termostat) az po generalku hlavy.

_________________
BMW M5 E34
http://videos.streetfire.net/video/wm/a ... dc2264.htm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 8:24 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 19, 2009 9:12 am
Příspěvky: 87
Bydliště: Praha
chtělo by to do sekce 5tér..., ale jak píšou ostatní, termostat, odvzdušnění nebo hlava....

_________________
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2009 7:36 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
Panove tak tady mam zatim postup co sem udelal a co jsem zjistil ..

Takze v prve rade jsem vymenil olej i s filtrem byl cerny a hrozne smrdel az se mi to nezda jako by byl spaleny az :D
Pak jsem vyndal chlladic vody a budu davat novej.
Pak jsem chtel vymenit termostat a zjistil sem že tam žadny ani nebyl !! TAKZE SE PTAM JESTLI TO MOHLO NEJAK USKODIT A JESTLI TO MA NEJAKOU PRACI nA TOM ZE SE TO ZAHRIVALO. ALE NEBYLO TO TAM CELOU DOBU A NE AZ OD TE DOBY CO SE TO ZACLO ZAHRIVAT .
Pak jsem vydelal vodni pumpu s tim ze ji zkobntroluju a popripade vymenim take za novou ale prijde mi v pohode !! neni nic zlomeneho a toci se pekne.
Pak jsem jeste zjistil ze nad termostatem vede takovy dratek ktery by mel byt upevneny tam k motoru a nebyl takze to taki asi neco znamena ne ??
jinak timto sem skoncil a zitra budu pokracovat po praci takze zitra nebo v utery to tu zase napisu jak a co ....ale byl bych rad kdyby ste mi napsali profici co si o tom myslite ..ja si teda myslim ze ten clovek musel byt dobrej magor ..i kdyz asi nejsem lepsi kdzy sem si to nezkontroloval :(

JINAK POKUD NEKDO MATE FOTO TERMOSTATU VYNDANEHO Z AUTA TAK MI JI TU DEJTE NEB NA EMAIL . [email protected] MOC DEKUJI !!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2009 11:01 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 12:13 pm
Příspěvky: 189
1) Že je olej černej je normální, bude černej i kdyby měl najeto jenom 100 km.
2) Jestli se ti nechce kupovat novej chladič a ten tvuj nejni nějak olámanej/děravej, tak stačí pořádně propláchnout a vyčistit z něj všechen možnej sajrajt. Ke správný funkci chladícího systému je taky třeba mít OK visku (to je ta vrtule před motorem). Její funkčnost zjistíš snadno: nastartuj studenej motor a nech to tak 4 minuty bublat a pak tu vrtuli zkus opatrně zastavit stočenejma novinama. Jestli se zastaví, je OK, jestli to nepude, tak je KO.
3) Když už máš tu vodní pumpu venku, tak jestli máš plastovou, tak bych dal kovovou rovnou, předejdeš tak zbytečným problémům při rozpadnutí plastový.
4) Nejsem si až tak jistej, ale podle mě chybějící termostat nezpůsobí nic jinýho než to, že voda jde pořád do velkýho okruhu... Ale možná se pletu.
5) Jestli ten drátek vede do míst u termostatu, tak nevim jak ostatní motory, ale třeba m20 má přimo u termostatu čidlo teploty, tak jestli nemá bejt zapojenej do něj...Ale to taky jenom hádam.

Foto novýho termostatu:

Obrázek

_________________
E32 730i
ex E34 520i
ex E30 325e


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned pro 06, 2009 11:29 pm 
Offline

Registrován: úte říj 13, 2009 6:50 pm
Příspěvky: 126
Bydliště: Praha 8
u benzinu je černej olej dost divnej, leda přejetej interval výměny, pokud tam nebyl termostat, tak by to motoru uškodit nemělo, spíš na úkor spotřeby-motor se dlouho ohřívá a auto by se ti rozhodně nepřehřívalo. Termostat(jestli tam není) nebude tvůj problem a pokud máš neplastové čerpadlo a chodí, tak hledej jinde...

_________________
e34 535i black mat na prdíky
EVIDENČKY+PŘEVODY+ODHLÁŠENÍ
+420608302954


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 1:07 am 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 6:42 pm
Příspěvky: 59
olej by smrdet rozhodne nemel
cerna barva nevadi, ale po 100 km urcite jen tak nezcerna (ale je cerna a cerna)

pokud tam termostat nebyl delsi dobu, tak to motor poskodit mohlo (spis hlavu)

s vymenou chladice bych pockal, az tam das termostat, myslim ze to pomuze

pri zahratym chladici by visca nemela jit zastavit, pri studenym ano

ten dratek bude asi k cidlu klikovky nebo vacky

jaks napsal, ten co na tom delal je asi pekna pica

_________________
Tato odpověď je mé duševní vlastnictví(nic jinýho nemám)
a zakazuji komukoliv ji kopírovat, citovat, ošahávat a číst
Vyjímkou jsou admini, moderátoři, uživatelé bmwfora.cz, bmwklubu.cz, ostatních fór a zbytku internetu *

*Vyjímka se nevstahuje na Karla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 1:19 am 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 2:58 pm
Příspěvky: 33
Bydliště: Brno
To ze tam nebyl termostat, mozna dava trosku tusit, ze s chlazenim byly trosku problemy uz driv, ale to je jen dohad. Viscu muzes vyloucit, pokud jsi pri prehrivani motoru jel beznou cestovni rychlosti, tedy souvisle aspon cca 80 km/h.Pri takove rychlosti uz viscu nepotrebujes (mozna uz pri nizsi)
Kontrola visky je i sluchova, kdyz sepne (teplota cca na stredove carce) a ty vytocis na neutral na 4000 ot. tak to rposte musi byt slyset.Chladic by to mohl byt, ale taky se pripojuji spis k tomu, ze staci ho poradne proplachnout cisticima srackama pokud nema zadny unik. Rozhodne az to das do kupy, tak poradne odvzdusnit a cekat a hlidat hadice, jak se meni jejich ohrev a podle toho sledovat co se vubec deje.

_________________
BMW M5 E34
http://videos.streetfire.net/video/wm/a ... dc2264.htm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:38 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
panove psal sem tu potize s tim zahrivanim motoru a zaroven s nefungujicim topenim.
Divam se po dílech na eshopech a dosel sem k vymeniku tepla tak chci znat vas nazor ?? muze to byt i tim ? urcite bude mit u sebe nejaka cidla nebo tak ...tak jestli se tam treba neco nepokazilao ? ja nevim jen typuju a dumam cim to muze byt ? jinak uz když sme u toho ani nevim kde mam takovy vymenik hledat kdyztak kdo ma foto nebo muze popsat tak mi poradte ..díky moc !!!všem za každou radu i připomínku :D:D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 10:59 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
To naháníš příspěvky? Nebylo by rozumnější to všechno nechat v jednom topicu, když se to vše týká jedné věci(chladící okruh). Až někdo bude řešit to samé, tak než aby hledal 30 topiců, tak se radši zeptá znova a bude tu 300000000topiců jen o autě které topí. Atd, atd.

Ne pohoda. Co mi neni rovno, po tom je mi hovno. Jen to prostě nechápu......


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 07, 2009 11:03 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
tak promin už ti to neudelam :D ne ale nechtel sem to tam cpat myslel sem si že si toho nikod nevsimne ...tak uz budu chytrejsi kdyz si me ponaucil :D :D v poho


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO