1) Že je olej černej je normální, bude černej i kdyby měl najeto jenom 100 km.
2) Jestli se ti nechce kupovat novej chladič a ten tvuj nejni nějak olámanej/děravej, tak stačí pořádně propláchnout a vyčistit z něj všechen možnej sajrajt. Ke správný funkci chladícího systému je taky třeba mít OK visku (to je ta vrtule před motorem). Její funkčnost zjistíš snadno: nastartuj studenej motor a nech to tak 4 minuty bublat a pak tu vrtuli zkus opatrně zastavit stočenejma novinama. Jestli se zastaví, je OK, jestli to nepude, tak je KO.
3) Když už máš tu vodní pumpu venku, tak jestli máš plastovou, tak bych dal kovovou rovnou, předejdeš tak zbytečným problémům při rozpadnutí plastový.
4) Nejsem si až tak jistej, ale podle mě chybějící termostat nezpůsobí nic jinýho než to, že voda jde pořád do velkýho okruhu... Ale možná se pletu.
5) Jestli ten drátek vede do míst u termostatu, tak nevim jak ostatní motory, ale třeba m20 má přimo u termostatu čidlo teploty, tak jestli nemá bejt zapojenej do něj...Ale to taky jenom hádam.
Foto novýho termostatu:
