Je dost pravděpodobný ,že budeš mít zadřenou cívku ve startéru. V8 motory na toto dost často trpěj. Bratr řešil tento problém. Když zastavil a motor byl ohřátý, tak nemohl nastratovat- otočil klíčkem vše se rozsvítilo jak má a nic - musel čekat než auto vychladlo - nebo mu pomohlo mácnout zespoda kladivem do stratéru. Po rozdělání startéru zjistil, že je přidřenej pístek od cívky a po zahřátí se ten pístek vůbec nechtěl hnout - takže nemohl vysunou kotvu. Ty budeš mít pístek asi zadřenej total. Proto to nestrartuje. Bratr pístek vyleštil tisícovkou šmirglem a od té doby to startuje naprosto bez problému. Kámoš měl na E38 V8 ty samí problémy se stratováním - rozdělali jsme startér (protože jsme tušili) a zjistili jsme, že je tam ta samá závada. Pístek se vyčistil, vyleštil a auto startuje jak má. Možná toto bude tvoje závada. Už se nám to potvrdilo u dvou aut s V8
