fidzi píše:
1,9TDi opravdu poloosy nepřekroutí.
Ono stačí, že se u ní vyžvejká tisícihran poloosy a neodjede ani metr. A poloosa stojí cca tolik, co komplet repase přední nápravy E39
fidzi píše:
Jestli tě vyšly díly na nápravu u E39 nejlevněji, tak nevíš kde nakupovat díly na Ford.
Myslím, že vím.
fidzi píše:
A jen tak mimochodem Octávie není moje modla. Ale narozdíl od tebe si dokážu připusit, že jako pracovní auto je lepší než E46 lol
Já se nehádám, že Octavie je šunt, ale že je lepší (byť jako pracovní auto) než E46 je nesmysl.
fidzi píše:
Ano nenech se odradit archeologem. Projdi si nezávislé testy ojetin a napiš třeba Honzovi Koubkovi. Na žádném BMW fóru se nemůžeš dočkat nezaujaté odpovědi jak zde předvádí archeolog.
Jenže on se ptá na BMW fóru, protože z nějakého důvodu chce BMW nebo o něm uvažuje. A očekává objektivní informace, ne radu typu kup si Škodovku nebo Forda.
Když jsme u těch Fordů, tak na údržbu jsou poměrně drahé z jednoho prostého důvodu - spousta věcí se nedělá v druhovýrobě, takže musíš kupovat originál díly.
A motory Tdci jsou kapitola sama pro sebe - životnost nového před první závadou je průměrně (píšu průměrně, ne případně u tvého superMondea) 100 tis. km, to jsem si nevycucal z prstu, to jsou info ze značkového servisu. Potom tě čekají vstřiky, čerpadlo, atd..., ceny v min. řádu desetitisíců. A konkrétně na Mondeo jsou tyto díly plus mínus stejně drahé jako na BMW s tím rozdílem, že tam to při dobré údržbě přijde třeba o 150 tis. km později.
Jo, a koukám, že kromě svých argumentů ve formě urážek jsi ještě přitvrdil tučným písmem - zkus to příště napsat třeba červeně a písmo zvětšit, to těm tvým argumentům přidá na síle ještě víc
