BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 08, 2025 10:46 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte úno 01, 2011 7:21 pm 
Offline

Registrován: úte úno 01, 2011 5:33 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Český Brod
Help me...
Mám 318 tds a mám s ním menší problém... ráno, když přijdu k autu, tak musim minimálně 2x nažhavit, potom dloooouho točit motor, než začne kuckat a chytne se... další startování je už v pohodě. Někdy ráno to na druhhý žhavení nastartuje skoro hned, někdy se to musí točit třeba i na třetí nažhavení. Kontoloval jsem všechny žhavící svíčky, ty jsou v pohodě, diagnostika neukázala žádnej problém týkající se motoru a čerpadla, ALE... viditelně prolíná nafta na řídícím vstřiku!!! Poraďte mi lidičky, jestli někdo z vás měl podobný problém??? Jestli je to špatnej řídící vstřik, nebo všechny vstřiky, jestli je to už mrtvý čerpadlo, nebo motor před smrtí???
...jo a když porovnám tento motor, svezu se ve stejnym autě, tj. stejnej motor, stejná karoserie, tak to moje mi přijde nějaký mrtvější od nižších otáček, proti druhýmu, co jsem řídil...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv úno 03, 2011 1:49 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 15, 2011 4:14 pm
Příspěvky: 7
me auto delalo neco podobnyho a odesla me podavacka v nadrzi...rano me to dycky dlouho motalo a motalo nez chytlo a druhy starty uz byly OK,pokud auto dlouho nestalo....mrkni na podavacku,pokud ji tam ams;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv úno 03, 2011 1:58 pm 
Offline

Registrován: úte úno 01, 2011 5:33 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Český Brod
podávací čerpadlo jsem zkoušel tak, že jsem odpojit polivovej filtr a po otočení klíčku čerpadlo normálně tlakovalo, tak nevim nevim...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 1:18 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 07, 2011 12:10 am
Příspěvky: 50
Bydliště: Měřín
to bude buď za A: padání nafty. Za studena startuje dlouho, ale nastartuje, protože naftu delším snažením natáhne. A za tepla nafta nestačí skapat, tak natočí hned.
za B: špatné žhaviče. Sundej sání, vymontuj je a odzkoušej na baterce (měly by se ti nažhavit cca do 5 sekund)

_________________
akt:e36 320i VANOS
e36 318i na díly
ex: e36 316i
e36 318tds compact
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon úno 07, 2011 9:24 am 
Offline

Registrován: úte úno 01, 2011 5:33 pm
Příspěvky: 7
Bydliště: Český Brod
Správná odpověď bude nejspíš za A. Žhavící svíčky vymonotovány, odzkoušeny a jsou v pohodě. Byl jsem u BMW Krotil, kde to píchli na diagnostiku a chybu čerpadla nenašli, tak prej že padá nafta... Namontovali nějakej ventil mezi podávací čerpadlo v nádrži a čerpadlem na motoru, že by to mohlo pomoct, ale přijde mi minimální zlepšení. Takže zbývá už jen, že prosakuje nafta na řídícím vstřiku, tak tam by to mohlo přisávat vzduch a nebo někde na spojích naftových hadiček... jinak všechna moudra došla...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 06, 2011 10:09 pm 
Offline

Registrován: úte pro 06, 2011 10:00 pm
Příspěvky: 6
ja mam uplne ten samej problem akorat ze to nastartuju az treba v poledne asi na 5 baterku mam compakta mezi podavacku a filtr sem si primontoval balonek a stejnak to nepomohlo je vydet ze cerpadlo tlaci dost jelikoz nejde nejak extra ani zmacknout pri startovani na diagnostice na nic taky neprisli ale pri skouseni jednotlivych cidel sme zjistili ze cidlo teploty nafty ukazuje 100° coz je blbost takze by to mohlo bejt i tim teoretycky je primo ve vysokotlakym cerpadle a co by mne velice pomohlo jak od toho vede ten kabel tak to konci takovou kulatou veci zasuvkou ma 7 pinu kere sou umistene dokola a kerej z nich je od toho cidla bych ho napojil na cidlo teploty vody a melo by bejt po problemu tak jestli by mnel nekdo tu zasuvku rozepsanou na co kerej kabel je byl bych velice rad a pro tebe je to ponauceni naco jeste prez dyagnostiku kouknout a uvydis ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 6:01 pm 
Offline

Registrován: úte led 03, 2012 5:57 pm
Příspěvky: 13
mam uplne stejny problem, v lete mi delali repasy cerpadla , a ted jak je kolem a pod nulou ,tak rano tocim a nic, odpoledne startuje dobre, vymenil jsem palivovej filtr, novy zhav. svicky,kontrola a cisteni pod.cerpadla a furt nic, mam i zpetnej ventil mezi cerpadlem a filtrem , prosim o radu :( auto mam 11let a nikdy to nedelalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 10:19 pm 
Offline

Registrován: úte pro 06, 2011 10:00 pm
Příspěvky: 6
ja uz sem prisel nato kery kabeli to sou a zjistil sem ze na cidlo vody to napojit nejde a ze to vede do rj a po odpojeni to prestane klesat ten otpor pokut je v zatezi tak dela kravyny sehnal sem novej a dela to porat takze je chyba jinde a cerpadlo mam taky po repasi nejakej patek taky bych velice rat bral nejakou radu


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 10:31 pm 
Offline

Registrován: úte led 03, 2012 5:57 pm
Příspěvky: 13
jeden mechanik rikal ze mam zrejme spatne tlaky a ze kdyz je to studeny tak to nechytne,ale kdyz to pustim z kopce tak nastartuju prez kvalt a divne je ze to stoji pak celej den venku a odpoledne sednu a normalne nastartuju a je treba i pod nulou,tak nevim


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 04, 2012 9:26 pm 
Offline

Registrován: úte pro 06, 2011 10:00 pm
Příspěvky: 6
to presne dela mne rano to hudla pak kolem poledne to chytne necham to tak pul hodky bezet pak to chcipnu a v 20:00 to normalne nastartuju ale rano uz zase ne je to zajimavy a de to nafta do vstrikovacu? me se tet jeste k tomu podelal imobylizer a uz sem uplne v prdeli :cry:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO