BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je čtv kvě 09, 2024 12:12 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 11:06 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 8:49 am
Příspěvky: 96
Bydliště: //MILOVICE
Jo a po sundání altíku jsem zjistil velký nedostatek, místo kde docela dost unikal motorový olej! Bylo to špatné těsnění pod víčkem snímače tlaku oleje. Těsnění koupeno v BMW INVELT namontováno a spokojenost těsní jak má ;) jen ten přístup stál za prt!
Tady je ta záhada:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Těsnění spolu s dalšíma drobnostma :
Obrázek
ono těsnění:
Obrázek
a víčko kam těsnění patří, dekl snímače tlaku oleje.
Obrázek

_________________
"Japanisch und Französisch Schrott? Nein, danke. BMW forever!"
http://www.youtube.com/watch?v=jYSaKTv93cw
vase-automobily-f25/m-j-milaasek-e34-t50.html
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 11:15 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 8:49 am
Příspěvky: 96
Bydliště: //MILOVICE
No a před zimou jsem chtěl ještě vyřešit nepříjemné zvuky, které se nesly od zadní nápravy, po vyndání Phersonů, jsem zjistil totálně roztrhané horní uložení tlumičů, tak jsem ho objednal spolu s dorazama, které též byli po smrti, chtělo by to i nové tlumiče ale zatím budou muset počkat, z důvodu financí jak jinak že :| Jinak povolit tu vrchní matku co drží horní uložení nebyla sranda, jelikož to nějakej chytrák dotáhnul rázovým utahovákem na nesmyslně velký moment. A po boji s maticí nastal další problém a to přirezlé kovové futro k pístnici tlumiče, které má být vlisované do siláče horního uložení. Nakonec po hodině prostříkávání WDčkem a poklepávání majzlíkem a spousty nadávek, se povedlo pouzdro sundat, no pak už jen namontovat jednotlivé díly a šup na auto, a řeknu vám to ticho co je teď v autě za jízdy po nerovnostech je labůžo!!! ;) Tady pár fotek z rozborky:
Obrázek
Obrázek
.......chtělo by to rovnou komplet nového phersona!
tady staré a nové uložení (vlevo je vidět chybějící-utržená- ta tyčka co přirezla k pístnici)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
"Japanisch und Französisch Schrott? Nein, danke. BMW forever!"
http://www.youtube.com/watch?v=jYSaKTv93cw
vase-automobily-f25/m-j-milaasek-e34-t50.html
Obrázek


Naposledy upravil MarfyE34 dne úte pro 07, 2010 9:32 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned pro 05, 2010 11:19 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 8:49 am
Příspěvky: 96
Bydliště: //MILOVICE
Jo a abych nezapoměl před repasí alternátoru jsem ještě vyměnil drážkovaný řemen spolu s kladkama ;)
Obrázek

_________________
"Japanisch und Französisch Schrott? Nein, danke. BMW forever!"
http://www.youtube.com/watch?v=jYSaKTv93cw
vase-automobily-f25/m-j-milaasek-e34-t50.html
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 12:25 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
Co te stal repas altiku, kde jsi nakupoval soucastky a jak se projevovalo kolisani napeti? :))) Za studena mi ted v zime auto toci po nastartovani tak 300ot...coz je hooodne malo a po cca 10 minutach stani nebo jizdy se to zvedne na celkem normalnich 800 - 1000 otacek. Prijde mi ze mi spatne dobiji altik a tim zatezuje celou soustavu a proto to tak toci, ale je to jenom muj nazor.

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 8:10 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 8:49 am
Příspěvky: 96
Bydliště: //MILOVICE
Tak repas altíku mne vyšel 2500Kč z toho 800Kč stáli ložiska a zbytek byla práce jednoho starého šikovného pána ;) jinak bylo by to levnější ale musel vytáčet úplně nové sběrací kroužky které jsem měl už dost opotřebené(ty co po nich jezdí uhlíky). A k tomu regulátor ten stojí 2000Kč v Elitu. No asi tak. Není to levná záležitost ale lepší než koupit na vraku starej krám který může odejít za měsíc. Jinak to kolísání napětí altrnátoru nemá na volnobžné otáčky vliv! V mém případě se to projevovalo kolísáním napětí v celé síti vozu, jak na volnoběh tak i při plných otáčkách problikávali žárovky, stahování oken šlo také kolísavě prostě napětí lítalo plus mínus pořád. Jink ten tvůj volnoběh bude způsobovat něco jiného než altík, čidlo teploty motoru pro ŘJ, volnoběžný regulátor otáček, netěsnost sání, váha vzduchu, lambda regulace je toho mnoho!!!! Chce to hledat systémem "POKUS-OMYL"ale opatrně ať nic nezničíš :lol: Jinak doporučuju prohledat články na E30.CZ je tam spousta šikovnejch lidí co umí ;)

_________________
"Japanisch und Französisch Schrott? Nein, danke. BMW forever!"
http://www.youtube.com/watch?v=jYSaKTv93cw
vase-automobily-f25/m-j-milaasek-e34-t50.html
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 06, 2010 9:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
To cidlo teploty by to mozna mohlo byt :) vcera jsem si vsimnul ze mi neco vysi zpod praveho predniho podbehu...Je to kus neceho vylomeneho z nejakyho plastovyho neceho :DDD Mam to vyfocene jen cekam az prijde pritelkyne s kabelem :D Ale kolega v praci rikal ze to vypada na nejaky teplomer...a od te doby co jsem to objevil to startuje mnohem lip a i to min kolisa :)

Obrázek

Obrázek

Mohlo by to byt ono? :) Nebo co to vlastne je? :)

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 07, 2010 12:05 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 8:49 am
Příspěvky: 96
Bydliště: //MILOVICE
Hele fakt netuším co je to za bazmek ale zadej to jako téma do techniky a uvidíš. Jinak to čidlo teploty je zašroubované v hlavě motoru!!!!! né v podběhu :lol: tam by toho moc nezměřilo :D

_________________
"Japanisch und Französisch Schrott? Nein, danke. BMW forever!"
http://www.youtube.com/watch?v=jYSaKTv93cw
vase-automobily-f25/m-j-milaasek-e34-t50.html
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 07, 2010 6:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 11:03 am
Příspěvky: 195
MarfyE34 píše:
No a pžed zimou jsem chtěl ještě vyřešit nepříjemné zvuky které se nesli od zadní nápravy, po vyndání Phersonů jsem zjistil totálně roztrhané horní uložení tlumičů, tak jsem ho objednal spolu s dorazama které též byli po smrti, chtělo by to i nové tlumiče ale zatím budou muset počkat z důvodu financí jak jinak že :| Jinak povolit tu vrchní matky co drží horní uložení nebyla sranda jelokož to nějakej chytrák dotáhnul rázovým utahovákem na nesmyslně velký moment. A po boji s maticí nastal další problém a to přirezlé kovové futro k pístnici tlumiče, které má být vlisované do siláče horního uložení. Nakonec po hodině prostříkávání WDčkem a poklepávání majzlíkem a spousty nadávek se povedlo pouzdro sundat, no pak už jen namontovat jednotlivé díly a šup na auto, a řeknu vám to ticho co je teď v autě za jízdy po nerovnostech je labůžo!!! ;) Tady pár fotek z rozborky:


No pěkně jdeš do toho ... na jaře se na Kladně pochlubíš ;) ;)

_________________
ex e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 07, 2010 9:34 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 8:49 am
Příspěvky: 96
Bydliště: //MILOVICE
patriot píše:
No pěkně jdeš do toho ... na jaře se na Kladně pochlubíš ;) ;)


No chtělo by to sponzora na díly ale v rámci možností zachraňuju co se dá ;) Jinak beru tě za slovo a těším se na sraz :P

_________________
"Japanisch und Französisch Schrott? Nein, danke. BMW forever!"
http://www.youtube.com/watch?v=jYSaKTv93cw
vase-automobily-f25/m-j-milaasek-e34-t50.html
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 07, 2010 10:29 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 23, 2009 10:53 pm
Příspěvky: 402
to same (uloženi) se přihodilo i mě ale přitom byla zjištěna praskla jedna zadni pružina a bylo mi předvedeno v jakem stavu je tlumič :?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO