BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je stř kvě 08, 2024 5:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2010 6:13 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 07, 2010 10:32 am
Příspěvky: 39
Pridám taktiež svoje BMW. Je to E34 525i s Vanosom z roku 1993. Má za sebou nejakých 241 000 km, vyzerá to že reálnych. Kupované v Nemecku a do roku 2004 servisované poriadne v autorizovanom servise pri Drážďanoch. Je to dosť vysoká výbava, chýba viac-menej len samosvorný diferenciál, veľký BC, drevo, pamäť v sedačkách, vyhrievanie aj vzadu a odkladacia priehradka v zadnej lakťovej opierke. Potom už len zbytočnosti ako Nivo alebo autotelefón. Všetko zatiaľ funguje, vrátane tempomatu, parkovacích senzorov atď. Vymenil som zatiaľ zavesenie prednej nápravy, brzdy, olej, filtre, vyhodil som dofušované xenóny a nahradil sériovými svetlami. Poriešil som nejakú hrzdu, v rámci ktorej sa mi "podarilo" zamatniť zadné dvere (matný lak), čiže ma čaká leštenie.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Veľa radosti mi však nerobí. Blbne ľavé stretávacie svetlo (stráca kontakt, už som to poriešiel ale sem-tam ešte zvykne), občas sa zasekáva šíber aj keď som ho namazal. Stráca sa mi voda z chladiaceho systému, každý mesiac musím dolievať nejaké 2-3 litre. Motor začal pri štartovaní triasť, asi minútku a potom sa ukľudní. Bolo mi povedané, že to môže byť sanie, ešte som ale nemenil sviečky. A posledný problém je, že mierne ťahá doľava. Geometria bolo robená, ale asi dosť naprd, nebol som pri tom a na papiery to vyzerá celé rozladené. Potom ešte pripadajú do úvahy nevyvážené disky. Dosť ma to serie, jednu vec opravím, ďalšia vyskočí. Som zvedavý koľko ešte potrvá kým už budem len tankovať a jazdiť.

_________________
BMW E34 525i 141 kW ('93) brokatrot metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: pon srp 09, 2010 9:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 07, 2010 10:32 am
Příspěvky: 39
Pre tých čo sa vyznajú - tie disky sú Style 32?

_________________
BMW E34 525i 141 kW ('93) brokatrot metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: úte srp 10, 2010 7:46 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 03, 2009 8:18 am
Příspěvky: 43
Bydliště: Šternberk
Zdar
Hezka E34, skoda ze zlobi.Jinak ty kola nejsou Styling 32 urcite, nevypada to ani na original BMW, nikde na disku neni napsany vyrobce?Kazdopadne k autu sedi:)

Nejsou to nahodou Breyton Magic?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 10:33 am 
Offline

Registrován: stř lis 04, 2009 6:30 pm
Příspěvky: 3
na pohľad to vyzerá fakt luxusne a tie disky sú fešácke. Tak veľa šťastia nech vyriešiš závady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 6:48 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 12:50 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Vypadá docela zachovale,ale věř mi,že nikdy nebudeš jen jezdit a tankovat,protože je to starý auto a to pořád něco chce :D Já to znám,navíc by mě ani nedělalo radost jen jezdit... Vždycky když je na autě něco nového tak mám radost...

A to táhnutí ke straně můžou dělat i gumy když mají smetenou jednu hranu,kdyžtak koukni i na ně... A nebo zkusit jiná kola jestli to budě dělat taky...

Jinak přeju ať slouží hodně dlouho!!!

_________________
Obrázek
BMW E34 540iA :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 8:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 07, 2010 10:32 am
Příspěvky: 39
Gumy som prehodil ľavú za pravú a pravú za ľavú, či to bude ťahať do opačnej strany a nie. Bude to v niečom inom. No vyskúšam na zimných čo to spraví. A kopec ľudí píše, ze E34 je bezúdržbová, len menia olej a spotrebné veci a inak len tankujú. A na to čakám aj ja.

_________________
BMW E34 525i 141 kW ('93) brokatrot metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: pát srp 13, 2010 6:32 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 12:50 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Týniště nad Orlicí
Jak se to vezme.. Záleží co člověk od své E34ky čeká,pokud chce aby vypadala,tak je pořád co vylepšovat.. ;)

_________________
Obrázek
BMW E34 540iA :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: ned srp 15, 2010 5:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 11:03 am
Příspěvky: 195
Krsavice ... a na 2,5i docela i vybavená ;)

_________________
ex e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: ned srp 15, 2010 8:10 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 07, 2010 10:32 am
Příspěvky: 39
Vďaka. Pozerám, že ty máš (mal si) 535i. Priznám sa, že po počiatočných skúsenostiach s 525i by som rád menil ;) Celkom vážne rozmýšlam, že časom ju dovybavím do "fullky". Netreba tam toho veľa, najdrahšie budú asi nové výplne dverí ale najviac sa tam pýta samosvor. Musím ale počkať, naraz by to bolo veľa financií. Teraz čakám na novú váhu vzduchu. Z 0-100 km/h mi auto zrýchľovalo 20 sekúnd! Papierovo je tam 8,6 čomu veľmi neverím.

_________________
BMW E34 525i 141 kW ('93) brokatrot metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E34 525i - Gréta
PříspěvekNapsal: čtv srp 19, 2010 3:56 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 07, 2010 10:32 am
Příspěvky: 39
Dnes mi prišla nová váha vzduchu. Objednával som cez eBay, novú z Nemecka.

Obrázek

Mal som problémy s otáčkami a nízkym výkonom, auto bolo lenivé. Pokusne som odpojil váhu vzduchu a hneď sa to zlepšilo. Nová váha však na sebe nemá nič napísané, žiadneho výrobcu iba "PBT-GF" (to mala aj stará) a smer ktorým má prúdiť vzduch. Starú som mal Bosch, MAF senzor majú iný.Bosh má rovný pliešok, tá nová má v pliešku otvor cez ktorý sa ťahajú 2 drôtiky.

Obrázek

Vymenil som to a skúšobne som sa bol previesť asi 15 km. Pri štartovaní to predtým asi pol minúty triaslo, teraz to bolo kľudné. Pri pohýňaní som cítil mierne vyšší výkon v nižších otáčkach, no niekedy to pri zrýchľovaní jemne trhalo. A celkovo ten výkonnostný nárast nie je až taký, ako keď som mal váhu úplne odpojenú. Aspoň subjektívne to tak cítim. Treba tej váhe nejaký čas, kým sa "zžije a nastaví" s motorom? Zajtra pôjdem na dlhšiu trasu a skúsim aj zrýchlenie 0-100 o koľko sa zlepšilo.

_________________
BMW E34 525i 141 kW ('93) brokatrot metallic


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO