MarfyE34 píše:
mikin88 píše:
Nene je to pětikvalt. A klobouka jsem nejel. Na 130ti tempomat a jel jsem. Sem tam jsem z rychlil.
Jinak samo 20 není problém. 150? Pokud byla tak jak řikáš v cajku, tak je to asi dobrá cena. Ta moje je taky ze Švýcarska. Ale sám nevím jestli je nebo není pozink. Zatím jsem to ještě nezkoumal.
Jo jsem kokot že jsem do ní tehdá nešel
Miluju //M5 všecky!!!!
snad jednou.
Takže když máš pětikvalta tak je to 3.6i ??? Kurňa jaké to je ten zátah???? Sakra a ten zvuk, a máš nivoregulaci???
Těžko se to popisuje, každopádně je to zatim nejlíp říditelné auto co jsem měl. Nejvíc mi zaráží dech to jak je auto velké a přitom skvěle ovladatelné a prostě je to potěšení z řízení.(radost z jízdy
) Není to žádný překoňovaný mastodont, ale prostě vyvážené auto. Mě vyhovuje neuvěřitelně, když chci zabere a tlačí do sedaček, když nechci jen si buble a na pětku klidně jedu 60, má opravdu super krouťák už od celkem nízkých otáček, takže i proto se dá jezdit za těch 10. Ale nepředstavuj si nějakého super sporťáka, přece jen váží kolem 1800 kilo a je to už skoro 20 let stará madam. Ale mě opravdu zcela dostačuje a vyhovuje. A k zátahu, není to turbo zátah co tě kopne do sedačky, ale dlouhý vystupňovaný tah plně řízený tvou nohou na plynu. Možná, že to co jsem psal je dost obecné, ale tak nějak se v tom autě cítím. Zvuk je něco co se těžko popisuje, každopádně radio jsem ještě nepotřeboval a asi ani potřebovat nebudu. Ten agresivní silný řev je prostě uchvacující a velice návykový. A nivo Bohužel mám.