bmw4ever píše:
když ti to netopí tak už to máš zavzdušněný a motor vaří, pokud to někde slyšíš syčet tak ti to asi bude někde opravdu unikat tudíž nastartuj motor nech ho zahřát a koukej kde to syčí, popř mačkej hadice jestli někde neuvidíš kapání vody nebo tak. To že máš v chladiči vodu neznamená že jí máš v motoru.
Tak tak. A ještě bych doplnil že závad může bejt víc. Ucpaný chladič, nefunkční vodní pumpa, nefunkční termostat, vadný těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava nebo vadná visco spojka. Jestli to nikde neteče a je tam dost vody tak voda nemůže z nějakýho důvodu cirkulovat. Bud kvůli tomu, že je v okruhu vzduch nebo jen kapalina neproudí což by byla asi nejlepší závada pro tebe.
To pak by značilo na termostat nebo na pumpu. Nenafukujou se ti hadice? Pořádně to protoč a mačkej hadice. Jestli úplně stvrdnou tak je to špatný. menší zvýšení tlaku by mělo bejt cítit při větších otáčkách tak se hned neděs. Jestli ale stvrdnou hodně tak musí hlava dolů.