No já teď zažívám peklo s chladií soustavou vše začalo tím, že jsem chtěl po dvou letech vyměnit chladicí kapalinu, do té doby bylo vše vpohodě.Dal jsem to do servisu ke kámošoj, vyměnil chladicí kapalinu, vše se zdálo ok a vyrazím.Nejvíce najezdím teď po dálnici čili vyrazím jedu si 130km/h a najednoou koukám auto přestává topit, říkám si hmm asi blbě odvzdušněný a během chvilky teplota vylezla do 3/4 uberu plyn srovnala se. Zastavil jsem, koukám co se děje hadice natlakovaný a přepadovou hadičkou mi vytékala kapalina protože všude kolem ní morko. Nechal jsem to vystydnout pokusil se vše odvzdušnit a zase jedu, samo mě ubylo dost kapaliny, protože vše vylítalo tou přepadovou hadičkou ( myslím si). Pokud jedu řekněme do 2500ot vše je ok, auto topí nic se neděje, jak vyrazím na dálnici a začnu to více tahat nebo jsem v kopci a tahu teplota se začne zvedat a auto přestane topit během chvilky a kapalina začne vytékat přepadovou hadičkou. Nejdříve, že to bude vadnou pumpou dala se nová a stejně stále to samé. Několikrát jsem do odvzdušňoval a stále to samé, ve vodě žádná sračka není v oleji také ne, chladič byl venku proplachoval se a zdál se být vpohodě.Dále také problém je, že spodní hadice od chladiče mi příjde moc chladná.Jinak termostat se zdá také v pořádku, strčil jsem ho do téplé vody a začal se otvírat.Jinak jedná se o 318tds najeto 220tis.Už jsem hotovej a nevím na co se zaměřit a dost mě to sere.