BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon kvě 20, 2024 5:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 6:02 pm 
Offline

Registrován: pon pro 28, 2009 5:37 pm
Příspěvky: 32
Ahoj, mám problém. Kupoval jsem v létě nový motor M40 1.8, akorát byl vyndanej z e 30 (jiná vana a sání). Vyměnil jsem vanu, čidlo teploty (ukazovalo voloviny) sání jsem neřešil a motor šlapal jak měl, jen mezi 2000-2500 se mi občas lehoučce přidusil, což mi nevadilo a nežešil jsem. Nyní, po ujetí cca 5000-6000km, po zahřátí začal škubat, auto se i kolikrát skoro zastavilo jak se to zadusilo. Měl jsem tam málo benzínu z Benziny(3L), tak jsem trochu tanknul na Shellce a pohoda. Když jsem ale benzín projel až do posledních kapek, a natankoval na Benzině, začalo mi to znovu škubat, tak jsem to hodil na nekvalitní benzín, a nalil tam z OMW, ale stejný. Od té doby ať je mráz, teplo, motor studenej teplej, tak to po chvíli začne cukat. Myslel jsem že někde přisává vzduch, tak jsem vyměnil sání za origo e36, který jsem vyblejskal a je jak nové, ale dělá to pořád. Měnil jsem již volnoběžný ventil, váhu vzduchu, ale pořád. Dnes jsem to skoumal důkladně a když jedu pod plnym, tak do 3tis se to přidušuje a pak se chytá a jede, ale když držím cca 10sekund trochu,čtvrt,půl ... plynu, tak se to začne dusit, když přidám, tak střílí do sání než se chytne a pak je volnoběh ok a zase se nedusí dokud nedržim chvíly trochu plynu, ale když nepřidám tak volnoběh je tak 300 až to zdechne. Rady tipy zkušenosti???:) Voda, olej nic neutíká, motor se nepřehřívá. Děkuji za rady

Opraveno skušenosti za zkušenosti :)


Naposledy upravil Kabu dne stř pro 30, 2009 4:50 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 6:39 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Tak 1./ se píše zkušenosti.
2./ není to spíš čerpadlem v nádrži? alespoň mi to tak připadá
3./ nebo váha vzduchu, svíčky, kabely, cívky.
To může být cokoliv. buď zajeď k někomu kdo se vyzná nebo zkoušej kontrolovat postupně tyto věci co jsem napsal.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 7:44 pm 
Offline

Registrován: pon pro 28, 2009 5:37 pm
Příspěvky: 32
Děkuji za opravu... Ach ten pravopis :D.Čerpadlo v nádrži by to teoreticky mohlo být, další věc na odskoušení, nevíš kolik má dávat?? Svíčky, kabely, cívky ... v plánu na zítřek, nevíš jaké odpory kabelůbych měl správně naměřit?? Váha měněna, bohužel nepomohla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 7:52 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Opraveno nebo ne?

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 11:11 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 8:16 pm
Příspěvky: 27
Bydliště: Ostrov near Karlovy Vary
Měl jsem úplně stejný problém u mojí bejvalý E36 318i M40...Auto chcípalo,střílelo to do výfuku,smrdělo jak fritovací hrnec a když se ohřálo tak se dusilo,cukalo a když jsem nedal plyn na podlahu,tak se nechtělo vůbec rozjet...Byl jsem 3krát na diagnostice pokaždé u někoho jiného a nikdy,nikdo na nic nepřišel,nejprve to ukazovalo,že lambda sonda - signál přerušen - mimo dosah,takže se měnila lambda - týden o.k. a pak to začalo znovu, potom odešlo čerpadlo v nádrži - vyměněno a na chvíli pomohlo,ale to týdne opět znovu,postupně zkontrolováno vše od váhy až po výměnu svíček a nic - vyřešeno tím,že jsem auto prodal,bohužel.. :(

_________________
EX E36 318i M40 r.v. 1992
Now E36 323i M52 r.v. 1995 paráááda...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 11:39 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
bmw4ever píše:
Opraveno nebo ne?


opraveno ´skušenosti´ na ´zkušenosti´. Auto ne.

Krtek píše:
vyřešeno tím,že jsem auto prodal,bohužel..


To neni moc dobrá zpráva.... :?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2009 12:04 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
Chobot píše:
bmw4ever píše:
Opraveno nebo ne?


opraveno ´skušenosti´ na ´zkušenosti´. Auto ne.

Krtek píše:
vyřešeno tím,že jsem auto prodal,bohužel..


To neni moc dobrá zpráva.... :?


Díky co by jsem si bez tebe počal :lol:

Jinak přestavby staršího motoru do novějšího auta jsou vždy průšvih a tuna problémů.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 12:40 am 
Offline

Registrován: pon pro 28, 2009 5:37 pm
Příspěvky: 32
Včera večír když jsem jel, tak jsem odpojil lambdu, a zdálo se to ok, i dnes až do teď... Svíčky, kabely zatím nezkošeny, myslel jsem že je vyřešeno lambdou... Nenazval bych výměnu sání za přestavbu, když je to ten samej motor, tak musí chodit s tim i tim, když tak chodil od výroby... Taky přemejšlím o prodeji :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 10:25 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 12:21 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: praha-západ
Tak hlavně nechápu proč nenatankuješ pořádně a proč vyjíždíš nádrž do sucha.Pumpa takhle dostává hroznýho čouda,protože se točí na sucho a nechladí se. :roll: Podle mě to budou dělat svíčky takže se na ně podívej a dejtam NGK nebo Bosch.Hlavně nebud šetřílek a neser tam brisk a podobně. :V

_________________
LAND ROVER DISCOVERY TD5
BMW R1150GS
BMW 318i

BĚŽNÝ SERVIS BMW
ex:318i e30,318is e30,318i e30,525i e34,318is e36,523iAt e39,318it e30,318it e30,316it e30,316it e30,318it e36,525iXt e34,X5 e53,330xi e46.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2009 4:06 pm 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 9:07 am
Příspěvky: 288
Bydliště: Vodochody
No každopádně kdo jezdí na doraz tak je otázkou času kdy uvaří čerpadlo v nádrži. mě se to stalo kdysi (3roky zpět) a už když blikne oko tak tankuju. Ovšem může to být i kravina jako svíčka, kabel a podobně, většinou se svíčkama začíná. Ale taky načatý čerpadlo který už nemá sílu tlačit dostatek paliva.

_________________
Jsem spokojeným uživatelem BMW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO