Ahoj, mám problém. Kupoval jsem v létě nový motor M40 1.8, akorát byl vyndanej z e 30 (jiná vana a sání). Vyměnil jsem vanu, čidlo teploty (ukazovalo voloviny) sání jsem neřešil a motor šlapal jak měl, jen mezi 2000-2500 se mi občas lehoučce přidusil, což mi nevadilo a nežešil jsem. Nyní, po ujetí cca 5000-6000km, po zahřátí začal škubat, auto se i kolikrát skoro zastavilo jak se to zadusilo. Měl jsem tam málo benzínu z Benziny(3L), tak jsem trochu tanknul na Shellce a pohoda. Když jsem ale benzín projel až do posledních kapek, a natankoval na Benzině, začalo mi to znovu škubat, tak jsem to hodil na nekvalitní benzín, a nalil tam z OMW, ale stejný. Od té doby ať je mráz, teplo, motor studenej teplej, tak to po chvíli začne cukat. Myslel jsem že někde přisává vzduch, tak jsem vyměnil sání za origo e36, který jsem vyblejskal a je jak nové, ale dělá to pořád. Měnil jsem již volnoběžný ventil, váhu vzduchu, ale pořád. Dnes jsem to skoumal důkladně a když jedu pod plnym, tak do 3tis se to přidušuje a pak se chytá a jede, ale když držím cca 10sekund trochu,čtvrt,půl ... plynu, tak se to začne dusit, když přidám, tak střílí do sání než se chytne a pak je volnoběh ok a zase se nedusí dokud nedržim chvíly trochu plynu, ale když nepřidám tak volnoběh je tak 300 až to zdechne. Rady tipy zkušenosti???:) Voda, olej nic neutíká, motor se nepřehřívá. Děkuji za rady
Opraveno skušenosti za zkušenosti