Tak kamarad počůvaj: jak ti má člověk poradit když jsi pomalu "nič něnapísal a veď hej tak ve Slovenčině"
Tak třeba 320i né každej hned ví že pokud tam máš motor M50 (co sám jak píšeš nevíš) ta pak by šlo o E36
Ale třeba jak píšeš o diagnostice a špatný snímač polohy vačky,nóóó tak tam už je podstatnej rozdíl v tom jestli máš M50 nebo M52
Hlavně na co tě kdo napíchnul když to jakej máš motor nepozná diagnostika (asi nějaká uni na vše).
Máš VANOSy - nevíš co? Preto to vravim: lebo u M50 třeba to čidlo vačky je jedno,ale u VANOSu a to by jsi měl pak M52 tam když je špatný cidlo vačky tak by jsi měl být napojen na diagnostiku dost chytrou na to, aby ti řekla jestli (pokud ví co teda testuje) je to na vačce inn. nebo auss. lidově na vačce u sacích nebo výfukových ventilů jsou tam totiž snímače dva! Tři,ještě na klice ale to asi zjistila jinak by jsi měl dvě klikový hřídele a jednu centrální vačku! Dole!
Ale né,iba táram mrmle

Z jakého důvodu jsi proměřoval ty dráty k cívkám se asi teď nedozvim,když by to měla napsat jako chybu ve vynechání zapalování vč. čísla toho válce a kolikrát k tomu došlo opět diagnostika. (asi nějaká uni na vše). Takže co teď?????
Ty nic nevíš,ani já toho moc nevyčtu když sám nevíš - co na to počítač?......že mlčí?!?!
Jo...kámo tak už to mám čim to je,to pozeráš na Čehuňě,čo? Né,vážně! pokud máš E36 s M50 motorem a tvé měření jsou správné a moje pamět v pořádku tak udělej následující: odšroubuj všechny ty cívky! Po jedný je vytahuj pomalu ven a pozoruj při tom to,jak jdou vytáhnout ven jestli jedna šla dobře a ostatní šli blbe atd.
Pak se koukni jaký je výrobce těch cívek (viz. logo na nich) jestli je to f.BREMI tak jsou v p..i všechny je vyhoď a kup BOSCHky! Pokud chceš originál,tak se tě ve skladu zeptaj jestli tam máš BOSCH a nebo BREMI že jim to nabízí víc druhů. Řekni že je to jedno a že BREMI jsou sr.....špatný a trvej na BOSCHkách! Zaplať cca. 6700.-Kč a problém je vyřešenej! Co já se jich lidem navyměňoval. Ty cívky se totiž strašně ser.... a ty BREMI obzvlášť a většinou se jako nafoukli a nabobtnali nějaký tak , že se zaklínili v tom komínku co je vlastně v hlavě a proto sleduj jak jdou vyndat. Ty co blbě tak jsou jasně K.O. a to i vidíš. Pokud jsi tam vyndal cívky jak bremi,tak i bosch tak to jasně vidíš jak se serou když už je někdo měnil a ty to děláš teď zase. Bremi byl špatnej dodavatel pro BMW AG a nahradil ho právě Bosch. Ty se teda taky serou,ale né tak jak Bremi. A běžná věc je že jsou v chybě jako vadné třeba 2,3,4,kusy současně! Pokud jsi naměřil co píšeš, do toho ještě LPG a to na plyn i určitě startuješ + poruchovost ale všech cívek co maj auta snad všude na zemi + tvé měření a moje skušenost se přiklánim že celá závada je v těch cívkách. Jasně,když budou špatný komprese to nenatočíš taky,ale tohle je námět opravy a né postup.
Tak snad už o tom ted něco víš když pak nevíš,nic nenapíšeš a já abych pak věděl všechno
Snad ti to pomůže k dobrým startům tvého BMW
P.S. Jo a prosim tě,na tu diagnostiku tam už nejezdi. Ty by člověku byly schopný "zařídit" za příplatek samozřejmě, že uměj i geometrii bez auta stejně jako je tomu u STK
