BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 08, 2025 10:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 6:09 pm 
Offline

Registrován: pát čer 18, 2010 5:58 pm
Příspěvky: 5
Nazdar hosi mas taky dost velky problem s bayerom. Ide o typ 320i s motorom M50 ak sa nemylim. Je tam dorobeny plyn od BRC v taliansku.

Problem je ze auto nejde nastartovat. Po diagnostike bolo zistene ze je problem na senzore vacky. Po vymene senzora sa problem neodstranil. Opetovne sa pripojilo auto na diagnostiku problem sa opat objavil po niekolkych otoceniach motora. Tak som zacal merat kable k induckam. Mal som podozrenie na nespravne davanie iskry. Meral som osciloskopom signalovy kontakt. Vysledok bol ze iskru davalo iba na 5 valec a aj to nepravidelne.


Vie mi niekdo pomoct lebo som nanajvys zufaly s toho :V

Vopred vsetkym komentarom dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 1:55 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Tak kamarad počůvaj: jak ti má člověk poradit když jsi pomalu "nič něnapísal a veď hej tak ve Slovenčině"
Tak třeba 320i né každej hned ví že pokud tam máš motor M50 (co sám jak píšeš nevíš) ta pak by šlo o E36
Ale třeba jak píšeš o diagnostice a špatný snímač polohy vačky,nóóó tak tam už je podstatnej rozdíl v tom jestli máš M50 nebo M52
Hlavně na co tě kdo napíchnul když to jakej máš motor nepozná diagnostika (asi nějaká uni na vše).
Máš VANOSy - nevíš co? Preto to vravim: lebo u M50 třeba to čidlo vačky je jedno,ale u VANOSu a to by jsi měl pak M52 tam když je špatný cidlo vačky tak by jsi měl být napojen na diagnostiku dost chytrou na to, aby ti řekla jestli (pokud ví co teda testuje) je to na vačce inn. nebo auss. lidově na vačce u sacích nebo výfukových ventilů jsou tam totiž snímače dva! Tři,ještě na klice ale to asi zjistila jinak by jsi měl dvě klikový hřídele a jednu centrální vačku! Dole!
Ale né,iba táram mrmle 8-) Z jakého důvodu jsi proměřoval ty dráty k cívkám se asi teď nedozvim,když by to měla napsat jako chybu ve vynechání zapalování vč. čísla toho válce a kolikrát k tomu došlo opět diagnostika. (asi nějaká uni na vše). Takže co teď?????
Ty nic nevíš,ani já toho moc nevyčtu když sám nevíš - co na to počítač?......že mlčí?!?!
Jo...kámo tak už to mám čim to je,to pozeráš na Čehuňě,čo? Né,vážně! pokud máš E36 s M50 motorem a tvé měření jsou správné a moje pamět v pořádku tak udělej následující: odšroubuj všechny ty cívky! Po jedný je vytahuj pomalu ven a pozoruj při tom to,jak jdou vytáhnout ven jestli jedna šla dobře a ostatní šli blbe atd.
Pak se koukni jaký je výrobce těch cívek (viz. logo na nich) jestli je to f.BREMI tak jsou v p..i všechny je vyhoď a kup BOSCHky! Pokud chceš originál,tak se tě ve skladu zeptaj jestli tam máš BOSCH a nebo BREMI že jim to nabízí víc druhů. Řekni že je to jedno a že BREMI jsou sr.....špatný a trvej na BOSCHkách! Zaplať cca. 6700.-Kč a problém je vyřešenej! Co já se jich lidem navyměňoval. Ty cívky se totiž strašně ser.... a ty BREMI obzvlášť a většinou se jako nafoukli a nabobtnali nějaký tak , že se zaklínili v tom komínku co je vlastně v hlavě a proto sleduj jak jdou vyndat. Ty co blbě tak jsou jasně K.O. a to i vidíš. Pokud jsi tam vyndal cívky jak bremi,tak i bosch tak to jasně vidíš jak se serou když už je někdo měnil a ty to děláš teď zase. Bremi byl špatnej dodavatel pro BMW AG a nahradil ho právě Bosch. Ty se teda taky serou,ale né tak jak Bremi. A běžná věc je že jsou v chybě jako vadné třeba 2,3,4,kusy současně! Pokud jsi naměřil co píšeš, do toho ještě LPG a to na plyn i určitě startuješ + poruchovost ale všech cívek co maj auta snad všude na zemi + tvé měření a moje skušenost se přiklánim že celá závada je v těch cívkách. Jasně,když budou špatný komprese to nenatočíš taky,ale tohle je námět opravy a né postup.
Tak snad už o tom ted něco víš když pak nevíš,nic nenapíšeš a já abych pak věděl všechno :lol:
Snad ti to pomůže k dobrým startům tvého BMW
P.S. Jo a prosim tě,na tu diagnostiku tam už nejezdi. Ty by člověku byly schopný "zařídit" za příplatek samozřejmě, že uměj i geometrii bez auta stejně jako je tomu u STK :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 9:27 am 
Offline

Registrován: pát čer 18, 2010 5:58 pm
Příspěvky: 5
Dobre tak to podoplnujem by clovek otom viac vedel :D.

Ide o motor M50b40 s vanosom (vanos je v hlinniku, 52 ho ma v plaste ak sa nemylim). Je to uz siemensova elektrika nie boschova. Inducky som menil uz vsetky naraz z bawora ktory jazdil len dostal statocnu facku na kasnu motor skoro ok. Len cerpadlo sa islo poprechadzat po ceste :D ale to je iny pribeh.
LPG som uplne odpojil s elektroinstalacie, cize je to iba cisto benzin. Ked tocim motorom ani neodpali podla zvuku, Cerpadlo tlaci benzin.
Uz som zufaly co by to mohlo robit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 9:56 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 11, 2009 12:02 am
Příspěvky: 149
Bydliště: Brno
ne tak docela.
ventilovy viko hlinikovy maji i prvni M52. jestli jde o M50 nebo M52 poznas podle umisteni nalivaciho hrdla na olej. M50 ma vzadu pod oknem, M52 vepredu.

_________________
BMW E36 325i Coupe 9/1993, Mauritiusblau Metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 10:22 am 
Offline

Registrován: pát čer 18, 2010 5:58 pm
Příspěvky: 5
Aha to som si nikdy nevsimol. Ale mas v tom pravdu lebo tam je tiez hrdlo pod oknom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 6:51 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Draku, ty musíš mít motor M50TU b20 pokud máš vanos,MS-41 od Siemensu a rok 1992 víše musí jít o tohle označení. Ty motory se dělali s, i bez vanosu. Pokud je to M50 s vanosema je to dopl. označením TU. V tom už mám taky chaos a čert aby se v tom všem vyznal taky. to je ale jedno,to jen pro tvojí info. Protože jak píšeš mám typ M50b40 a to ,,b,, je údaj o obsahu a měl by jsi 4.0l v R6 a to je blbost. jen se chci zeptat k závadě, auto normál jezdilo a pak najednou už prostě nechytlo nebo to občas blblo? To je taky potřeba vědět ať ti pak nepíšu román o cívkách a pak čtu jak jsi ich měňal z druhého Báworaka. Pokud máš možnost prohazovat věci,tak je to velká výhoda (hlavně oproti nám co raděj takhle na dálku. když u toho nejsi,víš jak je to těžký pak někomu radit :oops: ) Hele,můžeš li,prohoď i kabeláž od cívek mela by být samostatně myslim teda u nafty to je u railů taky samo, tak uvidíš sám mě se to taky už všechno plete dohromady. Nejradši bych u toho auta stál,to mi věř,odkud jsi?
napiš taky jestli když se startuje něco málo kouří z výfuku,nebo vůbec nic. Když nic,jak to vůbec nepálí a zkusil jsi to vyndat cívky dát je zapojený i s vyndanýma svíčkama volně na víko a koukal na to jestli ty svíčky jiskřej???? to je jednoduchý,laciný a hodně to závadu poodhalí. Pokud jsi tohle už teda sám nezkoušel předtím.....tak to zkus teď a pak napiš( a nešetři písmenkama) Jéňa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: pon čer 21, 2010 9:21 am 
Offline

Registrován: pát čer 18, 2010 5:58 pm
Příspěvky: 5
No tak konecne som vo forme a mozem nieco popisat. Mas pravdu je to B20 som si to pomilil s tou riadiackou. Tak tymto mame tu kapitolu uzavretu vieme o aky motor ide.

Praveze to auto sa niekedy prepinalo ako keby do nudzaku ponevac islo jak hodinky a potom kratkodoby strajk niekedy az kym nevychladol niekedy az na druhy den obcas stacilo vypnut a znova nastartovat (max ot 3000). Neviem ci ty to pomoze ale kazda info je dobra info. Inak auto je tatkove ja osobne sa vyznam v medvedoch a toto sa snazim spravit. Za kazdy posteh som vdacny

Ozaj aby som nezabudol mal som tie cievky uz vybrate napchane tam sviecky a pozeral som ako to bude cvakat. A opat sa iba obcas ozval ten 5 valec. tak ja uz neviem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: stř čer 23, 2010 3:09 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Draku,tak přesně to co popisuješ se stávalo kámošovy na 3.0d motoru a měl k.o. snímač na vačče a já u vw zase šnímač na klice ale to neřeší to,že ti to neháže jiskru. co ta kabeláž jak jsem psal? A po ní jít dál pak napiš.
P.S. teďka už jsi napsal více info,ale polovině nerozumim,víc česky plíís


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: stř čer 23, 2010 9:12 am 
Offline

Registrován: pát čer 18, 2010 5:58 pm
Příspěvky: 5
Tak ja se pokousim psat po cesky. Kdyz tam budu mit neake chybicky to si nevsimej :D.
Jo praveze diagnostika stale rika ze je problem s vackovou hrideli. Ale kdyz sem promnezil kabelaz od snimacu k riadiacke ta bylo vsecko ok. Pak kdyz uz sem byl uplne zoufaly tak som dal ziarovku na minus a na signalovy konektor tak zarovka po pretoceni motoru blikala. S toho vypliva ze signal do nej leze. No nejsem si ist ci sa da samotna kabelaz do induciek vymenit. Ale mam jedno neprijemne zisteni ze ten druhy bawo ma bosch elektriku :(. Tak premejslim ze koupim celou novou motorovou elektriku, len neviem ci to muj problem vyresi. Nevis jestly se da pripojit boschova elektrika na siemensovu? motor + zvysok auta. Kolik je prosimta snimacov na motore? Vacka jeden a kluka druhy snimac?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO