BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon čer 23, 2025 10:39 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Oprava orezlin
PříspěvekNapsal: stř úno 24, 2010 10:24 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 05, 2009 9:00 pm
Příspěvky: 120
Dnes jsem udelal takovy mensi jarni uklid auta, zjistil jsem na aute nejakou novou orezlinku, tak jsem se chtel poptat na kolik vyjde vyleceni od koroze... jedna se hlavne o dvere a par pochyrku se mi objevilo na zadnim blatniku, zajimave ze vsechno na leve strane auta, prava strana je zdrava, jak dvere tak i blatniky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava orezlin
PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2010 12:28 am 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
Mám známého automechanika a zároveň lakýrníka. Říkal,že je vždy v horším stavu strana směrem do silnice,ač se to zdá jakkoli divné ;)
Odborník nejsem,ale odstranit orezlinky a vyvařovat je rozdíl. Taky záleží,v jakém to chceš mít stavu,jestli voňavku,nebo jen ,aby to trochu vypadalo...
Spodky dveří,pokud jsou zevnitř bych řešil obroušením a natřít černou-tmavou antikorozní barvou,puchýřky jsou problém. Lak je na tom místě v prd... a musíš to oloupat,obrousit,filer a lak. No a trefit metalízu,aby nebyla vidět návaznost je asi nemožné,částečky hliníku(metalíza) se poskládají jinak než když to stříkala mašina. Všechno jde,ale nebude to zadarmo. Záleží rozsah rzi. Já mám takovou smůlu,že mů Baworáček je přestříkaný,nikde nehnije nebo nic podobného i odstín je OK. Ale nevím co to je za lak,na kapotě,střeše a na kufru je popraskaný. Prasklinky jsou spíš jen vyrýsované a zdálky nejsou vidět,ale nic s tím dělat nejde,tak buď rád za nějaký puchýřek :lol:

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava orezlin
PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2010 10:02 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 05, 2009 9:00 pm
Příspěvky: 120
Neznate nekoho na Vsetinsku kdo se timto zabyva?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava orezlin
PříspěvekNapsal: čtv úno 25, 2010 8:28 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Měl jsem korozi na obou zadních lemech na E36. Minulý rok jsem to dával jednomu známemu-automechanikovi. Obrousil to, připravil mi to na lakování a zavezl to někde do Opavy do lakovny. Hodili mi do laku celé blatníky až do úrovně te hrany co jde naboku přes dveře pod klikama. Na první pohled nic nejde poznat. Když se zadíváš v létě na přímém slunci, tak jde vidět hranice kde to rozlešťovali šlifovačkama, ale nepůsobí to nijak rušivě - prostě na přímém slunci jdou daleko víc vidět velké kruhy např. z myčky. Takže spokojenost 8-) A už nevím kolik jsem za to přesně platil , ale bylo to (i s prací toho automechanika=zbroušení starého laku a příprava na lakování) do 6000 kč.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava orezlin
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 11:27 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 30, 2010 9:11 pm
Příspěvky: 71
DestinyE34 píše:
Mám známého automechanika a zároveň lakýrníka. Říkal,že je vždy v horším stavu strana směrem do silnice,ač se to zdá jakkoli divné ;)
Odborník nejsem,ale odstranit orezlinky a vyvařovat je rozdíl. Taky záleží,v jakém to chceš mít stavu,jestli voňavku,nebo jen ,aby to trochu vypadalo...
Spodky dveří,pokud jsou zevnitř bych řešil obroušením a natřít černou-tmavou antikorozní barvou,puchýřky jsou problém. Lak je na tom místě v prd... a musíš to oloupat,obrousit,filer a lak. No a trefit metalízu,aby nebyla vidět návaznost je asi nemožné,částečky hliníku(metalíza) se poskládají jinak než když to stříkala mašina. Všechno jde,ale nebude to zadarmo. Záleží rozsah rzi. Já mám takovou smůlu,že mů Baworáček je přestříkaný,nikde nehnije nebo nic podobného i odstín je OK. Ale nevím co to je za lak,na kapotě,střeše a na kufru je popraskaný. Prasklinky jsou spíš jen vyrýsované a zdálky nejsou vidět,ale nic s tím dělat nejde,tak buď rád za nějaký puchýřek :lol:


vysvětlení korodování levé strany tudíž strany řidiče je jednoduché auto se postaví třeba na krajnici (boční parkoviště podél cesty) kolem něj jezdí auta ve vzdalenosti metr až 2 metry, když zaprší auto obstříkne jen levou stranu protože z pravé strany je chodník tudíž logické že leve strany aut budou na tom v horším stavu co se týče koroze. Vše se projeví až za pár let. Taky to tak na autě mam.

_________________
Malý Velký G-RoSs MonSteR Jiřík

BMW e36 320i Vanos Coupe, rv: 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Oprava orezlin
PříspěvekNapsal: pát pro 10, 2010 1:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 25, 2010 11:24 pm
Příspěvky: 204
Bydliště: Olomouc
Sekacek_Prdola píše:
DestinyE34 píše:
Mám známého automechanika a zároveň lakýrníka. Říkal,že je vždy v horším stavu strana směrem do silnice,ač se to zdá jakkoli divné ;)
Odborník nejsem,ale odstranit orezlinky a vyvařovat je rozdíl. Taky záleží,v jakém to chceš mít stavu,jestli voňavku,nebo jen ,aby to trochu vypadalo...
Spodky dveří,pokud jsou zevnitř bych řešil obroušením a natřít černou-tmavou antikorozní barvou,puchýřky jsou problém. Lak je na tom místě v prd... a musíš to oloupat,obrousit,filer a lak. No a trefit metalízu,aby nebyla vidět návaznost je asi nemožné,částečky hliníku(metalíza) se poskládají jinak než když to stříkala mašina. Všechno jde,ale nebude to zadarmo. Záleží rozsah rzi. Já mám takovou smůlu,že mů Baworáček je přestříkaný,nikde nehnije nebo nic podobného i odstín je OK. Ale nevím co to je za lak,na kapotě,střeše a na kufru je popraskaný. Prasklinky jsou spíš jen vyrýsované a zdálky nejsou vidět,ale nic s tím dělat nejde,tak buď rád za nějaký puchýřek :lol:


vysvětlení korodování levé strany tudíž strany řidiče je jednoduché auto se postaví třeba na krajnici (boční parkoviště podél cesty) kolem něj jezdí auta ve vzdalenosti metr až 2 metry, když zaprší auto obstříkne jen levou stranu protože z pravé strany je chodník tudíž logické že leve strany aut budou na tom v horším stavu co se týče koroze. Vše se projeví až za pár let. Taky to tak na autě mam.


Tak to mám asi nějakou odlišnou E36, protože levá strana je origo a absolutně bez koroze, ovšem pravej přední blatník je dead, ten budu muset vyměnit asi celej (otázka 1300 + lak) a pravej zadní lem mi taky začíná rezivět, takže to budu msuet nechat spravit...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO