paca píše:
Výměna karosérie, rámu, podvozku
Žádost o provedení změn údajů v registru silničních vozidel musí obsahovat:
* technický průkaz silničního motorového vozidla a přípojného vozidla
* osvědčení o registraci vozidla část I.
* doklad od nabytí nové karosérie (rámu, podvozku), tj. faktura, JCD, CV
* souhlas výrobce, akreditovaného zástupce k výměně
* potvrzení autorizovaného servisu, opravny o provedené výměně
* protokol o technické prohlídce vozidla po výměně karoserie
* při této změně dochází k tzv. obnovení čísla VIN
* správní poplatek dle zákona č. 634/2004 Sb. o správních poplatcích
http://www.mujes.cz/informace-odboru/od ... serii.htmlTakže to vypadá, že ti to první musí schválit BMW (p. Stehlík), pak musíš s autem na technickou a na úřadě je myslím poplatek jenom 50,-
Díky za informace, ale pochybuji, že mi to v BMW schválí...
Zkusím se ještě poptat v karosárně za kolik by mi to vyrovnali na stolici, zadni okno mi sežene kámoš cca za 2 tisíce, ten kufr se nechá vyříznout a navaří se tam novej kus plechu + se to nechá zakitovat, to by mi udělal taky kámoš za pár peněz a pak ta plechařina jako je kapota, blatníky, nárazníky, čelo, držák čela a podobně, to by se dalo sehnat za 8 tisíc fungl nové
Teďka nastupuju do nové práce, a výplata je celkem do pohody, takže je mi jedno, jestli to bude stát 15 nebo 35... Hlavně abych měl zase auto v pořádku a dalo se s tim jezdit. Stejně mám v plánu to tunit (sportovni stabilizátory, výměna čepů, ramen, světel, kol, výfuku a podobně, takže náklady za opravu moc neřešim) Je mi toho auta moc líto a nerad bych poslal další kupéčko na vrakáč, to by tu za chvíli v česku žádné nejezdilo