Filozof píše:
fidzi píše:
Nalož E30 400kg písku do kufru a pošli jí proti zdi. Dopadne stejně jako ten Holden. To druhé není žádná čínská dodávka, ale Volkswagen Transporter T3, taktéž s obrovskou zátěží na korbě. Tohle nejsou regulérní testy bezpečnosti, ale pouze prezentační.
EURONCAP jsou dle me standartní testy bezpečnosti.
Nebo máš někde odkaz na jiné testy ?
Jinak E30ku tady nemám a ani nepochybuji o bezpečnosti auto s konceptem na papíře 30-35let zpátky.
A 400KG v zavazadlovém prostoru .... no ukaž mi kdo to tam vozí ?
Nikdo nevozí takový náklad. A proto to nejsou nijak regulérní test EuroNCAP a ani to neměl být, když ten Holden má v kufru 375kg písku a do betonové zdi narazí ve 100km/h. A to stejné je ten Transporter. To nelze srovnávat s nárazem E34 se dvěma pasažérma sedící ve vystužené části auta a které narazí do plástvové překážky v 48km/h, ty testy jsou jen prezentační a úplně mimo standartní testy. Troufám si tvrdit, že E34 by dopadla taky velice tragicky. Náraz ve 100km/h do pevné překážky nepřežije pasažér v kdekterém novém autě, natož s nákladem a natož s 40let starým pekáčem jako je Holden Comodore. Neříkám, že čínská auta jsou bezpečnější, ale ty evropské produkční verze čínských aut se určitě budou pohybovat na takové úrovni jako E34 a bude to jen lepší. Číňani mají holt jiný systém vývoje(ostatně jako kdysi všechny automobilové velmoci) a to je test za běhu. Když BMW udělá auto, tak ho dlouhé měsíce a měsíce testuje a ladí. Číňan vymyslí auto, vyrobí ho a pak kouká co se s ním děje v provozu, kdo se zabil apod. Pokud se zabije jen málo lidí, tak ho bude chtít vyvážet... Ale počkej pár let. To už se BMW bude vyrábět jenom v Číně a jejich auta budou na "evropské úrovni požadavků"
_________________
BMW e39 530iA kombajn - na prodej
Ford Mondeo 2.5V6 - premisťovák - na prodej
BMW e36 328i Cabrio - 1998, Orientblau, R6 Summer car

Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D - vyprošťovák - originální příslušenství BMW
ex. BMW e39 530d - dehťák