BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je úte čer 24, 2025 4:56 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: pát bře 05, 2010 2:07 pm 
Offline

Registrován: pát bře 05, 2010 2:05 pm
Příspěvky: 6
co myslite je dobre ochipovat E87?? 118d ? pokud ano kde ??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 12:02 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:22 am
Příspěvky: 182
Bydliště: České Budějovice
Jestli chceš. Ale počítej s nižší životností motorových dílů. Já bych čipoval u Diesel Technik, s BMW mají zkušenosti. Jen mi do hlavy nejde jedna věc. Proč sis kupoval 118d a teď to doháníš čipováním. Proč sis nekoupil něco silnějšího rovnou?

_________________
BMW e39 530iA kombajn - na prodej
Ford Mondeo 2.5V6 - premisťovák - na prodej
BMW e36 328i Cabrio - 1998, Orientblau, R6 Summer car :)
Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D - vyprošťovák - originální příslušenství BMW
ex. BMW e39 530d - dehťák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 12:02 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 03, 2009 12:06 pm
Příspěvky: 217
Bydliště: Častolovice city - východní čechy
fidzi: to už se stává, lidi si za vidinou nízkýho povinnýho a nízky spotřeby koupej nízkoobjemovej maloválec. a pak se divěj že to nejede a z motoru dolujou co největší výkon ať to stojí co to stojí. těžko vysvětlovat, že je lepší koupit motor kterej nějakej výkon už má :idea: nejlepší jsou takový co koupě 3pískovou fábii a dělaj přestavbu na wrc :lol:

_________________
(OO=[][]=OO) E34 520I M50B20
(OO=[][]=OO) E34 525IA M50B25TU
(OO=[][]=OO) E34 540IA M60B40
I´m Dj Pioneer rulezz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 3:17 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 20, 2009 8:33 am
Příspěvky: 107
Bydliště: Kadaňsko/Chomutovsko
kouknul jsem se na stranky BMW.
Motor aut 116d, 118d, 120d, 123d maji stejne vrtani, zvih, objem, kompresni pomer........

Jasne muze byt jine turbo trebas, nebo jine drobnosti. ale jinak??? nechapu proc nevyuzit potencial v rozumne míře...

_________________
e36 325i Coupe

Lada Niva na tuhých


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 4:03 pm 
Offline

Registrován: pon úno 01, 2010 11:27 am
Příspěvky: 120
vik2 píše:
kouknul jsem se na stranky BMW.
Motor aut 116d, 118d, 120d, 123d maji stejne vrtani, zvih, objem, kompresni pomer........

Jasne muze byt jine turbo trebas, nebo jine drobnosti. ale jinak??? nechapu proc nevyuzit potencial v rozumne míře...



:?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 5:03 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:22 am
Příspěvky: 182
Bydliště: České Budějovice
vik2 píše:
kouknul jsem se na stranky BMW.
Motor aut 116d, 118d, 120d, 123d maji stejne vrtani, zvih, objem, kompresni pomer........

Jasne muze byt jine turbo trebas, nebo jine drobnosti. ale jinak??? nechapu proc nevyuzit potencial v rozumne míře...

A co je rozumná míra? Jak se pozná? I fóbie rs jde dotáhnout na 500k, to je ten potenciál? A je rozumný nebo nerozumný. A to, že je jiné turbo ti příjde jako drobnost? A co jiné materiály? Odolnější ložiska...? Myslíš, že, když je to základem stejný motor, tak bude mít i stejnou životnost. Jako já čiptuning neodzuji, sám se chystám čipnout Land Cruisera, čipem Toyota... Pochopím to, když prostě jinak není na výběr, třeba jako u toho LC, tam se prostě jiný Dies. motor nedělá. Ale proč kupovat slabé auto a pak to dohnat čipem to nechápu.

_________________
BMW e39 530iA kombajn - na prodej
Ford Mondeo 2.5V6 - premisťovák - na prodej
BMW e36 328i Cabrio - 1998, Orientblau, R6 Summer car :)
Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D - vyprošťovák - originální příslušenství BMW
ex. BMW e39 530d - dehťák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 5:46 pm 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
Opravdu má 1.6 až 2.3 stejný OBJEM??? To mi hlava nebere :lol:

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 6:09 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 12:13 pm
Příspěvky: 189
DestinyE34 píše:
Opravdu má 1.6 až 2.3 stejný OBJEM??? To mi hlava nebere :lol:


Má, u novějších BMW už dle označení nejde dost dobře poznat objem motoru. 116,118,120 a 123d maj všechny naprosto shodnej objem (a to 1.995 litru)...

Myslim, že 116 a 118 bude trochu uškrcenej 120d (samozřejmě budou i jinak "ošizený"). 123d je biturbo...



Stejný je to třeba u 3er- 335i nejni třiapůle, ale "jenom" třílitr (a má dvě turba..teda dřív měl, dnes už jenom jedno)...

_________________
E32 730i
ex E34 520i
ex E30 325e


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: sob bře 06, 2010 11:13 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 20, 2009 8:33 am
Příspěvky: 107
Bydliště: Kadaňsko/Chomutovsko
tak tedy vyjadrim se presneji.
jsem pro chipovat.
rozumna mira je pro me u 118d max. na uroven 120d. to je ze 143PS na MAX. 177PS. takze trebas 160 by asi stacilo.
Souhlasim take s tim, ze koupit rovnou silnejsi auto by byla lepsi volba

jo a co se tyka LCčka. tak ty maji dost brutalni motory uz z vyroby. aspon porovnanim trebas s Patrolem je 4.2TD LC uplne jinde nez usmolena 2.8TD Patrol.
Videl jsem v terenu 80tky na 37" kolech a netrpely nejakym nedostatkem vykonu. Zatimco Patrol na 35" umira i na rovine

_________________
e36 325i Coupe

Lada Niva na tuhých


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chipovat nebo nechipovat?
PříspěvekNapsal: ned bře 07, 2010 3:06 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:22 am
Příspěvky: 182
Bydliště: České Budějovice
vik2 píše:
tak tedy vyjadrim se presneji.
jsem pro chipovat.
rozumna mira je pro me u 118d max. na uroven 120d. to je ze 143PS na MAX. 177PS. takze trebas 160 by asi stacilo.
Souhlasim take s tim, ze koupit rovnou silnejsi auto by byla lepsi volba

jo a co se tyka LCčka. tak ty maji dost brutalni motory uz z vyroby. aspon porovnanim trebas s Patrolem je 4.2TD LC uplne jinde nez usmolena 2.8TD Patrol.
Videl jsem v terenu 80tky na 37" kolech a netrpely nejakym nedostatkem vykonu. Zatimco Patrol na 35" umira i na rovine

No my máme 120ku a ta má 3.0D4D a na třílitr spíš slabší výkon 170k a 410Nm. Toyota dělá čip na 205k a 510Nm.

_________________
BMW e39 530iA kombajn - na prodej
Ford Mondeo 2.5V6 - premisťovák - na prodej
BMW e36 328i Cabrio - 1998, Orientblau, R6 Summer car :)
Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D - vyprošťovák - originální příslušenství BMW
ex. BMW e39 530d - dehťák


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO