vik2 píše:
kouknul jsem se na stranky BMW.
Motor aut 116d, 118d, 120d, 123d maji stejne vrtani, zvih, objem, kompresni pomer........
Jasne muze byt jine turbo trebas, nebo jine drobnosti. ale jinak??? nechapu proc nevyuzit potencial v rozumne míře...
A co je rozumná míra? Jak se pozná? I fóbie rs jde dotáhnout na 500k, to je ten potenciál? A je rozumný nebo nerozumný. A to, že je jiné turbo ti příjde jako drobnost? A co jiné materiály? Odolnější ložiska...? Myslíš, že, když je to základem stejný motor, tak bude mít i stejnou životnost. Jako já čiptuning neodzuji, sám se chystám čipnout Land Cruisera, čipem Toyota... Pochopím to, když prostě jinak není na výběr, třeba jako u toho LC, tam se prostě jiný Dies. motor nedělá. Ale proč kupovat slabé auto a pak to dohnat čipem to nechápu.
_________________
BMW e39 530iA kombajn - na prodej
Ford Mondeo 2.5V6 - premisťovák - na prodej
BMW e36 328i Cabrio - 1998, Orientblau, R6 Summer car

Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D - vyprošťovák - originální příslušenství BMW
ex. BMW e39 530d - dehťák