Hele podle fotek těžko soudit, co je dobrej kup. Ono není problém i úplnej vrak nafotit tak, že podle fotek vypadá na největší libovku. U toho odkazu - pokud by to bylo jak píše, bude cena adekvátní, nicméně mám zkušenost, že u takhle starých aut to obvykle není "jen vyměnit destičky". Spíš je to o tom zajet se na to kouknout, nejlíp třeba s mechanikem, který mi to bude opravovat nebo BMW aspoň rozumí, prolézt, prohlédnout, vyčíslit si, co bude potřeba udělat, kolik to bude stát a podle toho to buď vzít nebo ne.
Je potřeba si uvědomit, že pro někoho je "top stav" když to auto jakž takž jezdí a pro jiného to znamená, že všechno funguje do poslední žárovky v palubce a auto bylo opravováno jen origo díly. Ze zkušenosti - pro většinu inzerujících je to většinou ten první případ, takže bych nějak dopředu nejásal a spíš bych byl radši na místě příjemně překvapenej.
Konkrétně tohle auto se prodává za cenu spíše průměrné E30 325i, takže bych nějakou libovku na kterou nebudu muset pár let sáhnout asi nečekal, i když můžeš mít štěstí a udělat kup roku
Pokud chceš opravdu pěkné auto, kouknul bych třeba do inzerce na BMWklubu, kde se většinou majitelé o auto starají o dost lépe než někdo, kdo to má jen na frajeření nebo prostou přepravu z bodu A do bodu B a prodává to třeba jen z důvodu koupě jiného BMW. Sice tomu bude odpovídat i cena, ale věř tomu, že pokud koupíš nějakou vránu za pár korun a budeš ji chtít dát aspoň trochu do kupy, stejně se dostaneš nad cenu dnes prodávaných leštěnek.
A vzhledem k tomu, že E36 se prodávají od 15 tis. do 200 tis., musí tomuto rozpětí odpovídat i kvalita daného vozu.