Když je prasklá hlava, tak se motor přehřívá proto, že ztrácí (žere) chladící kapalinu - no a až je kapaliny málo, už nechladí. Pokud se kapalina ve tvém případě neztrácí, pak se zaměř na pumpu/termostat.
Termostat pokud se sekne v poloze "zavřeno" ma za následek to, že horká voda z okruhu v motoru nejde do okruhu chladiče - tedy se nechladí a topení topí, protože topení bere teplo z motoru.
Motor M51D25. Na obrázku je wasserpumpa pod číslem 3 a termostat pod číslem 4:

Tady máš návod na vyndání termostatu a sundáni viscospojky a vrtule chlazení - na stejne ose najdeš wasserpumpu (je to sice pro E36, ale princip by měl být stejný):
http://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/72.jpghttp://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/73.jpghttp://www.rcsportmodel.sk/i/mayo/obr/74.jpgViel glück!