Tak kamarádi, je tu rozuzlení.A kdo neviděl, neuvěří.BMW jsou neskutečně kvalitní stroje, protože to moje, světe div se, jezdilo víc jak půl roku s o TŘI zuby přesazeným řetězem k čerpadlu.Při výměně hlavy ve "špičkovém" serisu v obci POZORKA u NEJDKU nejen že zapomněli vrátit do nékterých aparátů motoru celkem 16 šroubů, vodicí kladku klínového řemenu zavařili CO2 k trubičce ze železa a aby se točila, vyřešili to povoleným šroubem, ale ten ID.OT který tam auto měl 3 měsíce na opravu poskládal rozvody asi podle náodu na škodu 120 a bývalému majiteli zdůvodnil to že mu auto nestartuje a musí se roztlačovat díky vadnému čerpadlu v nádrži a padající naftě.Majitel uvěřil a rodinu zaměstnával roztlačováním auta.

naštěstí jen párkrát a motoru neublížili, takže po správném nastavení a přesazení rozvodů, autí vrní jako zamlada a já tímto děkuji všem zainteresovaným "umělcům" kteří bývalému majiteli potvrdili naprosto nesmyslnou diagnózu a mě tak dopomohli k vysněné E39 za cenu zhnilého favorita.
