BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon črc 07, 2025 2:10 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2009 6:39 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 16, 2009 4:36 am
Příspěvky: 33
Bydliště: Zlin
no 30tkm na svicky je moc :-) takze po pate - vymenit
vepredu u klapky je cidlo nasavaneho vzduchu pokud me pamet nesali (takove cerne dlouhe)
jsem moc liny cumet do bentley jake ma hodnoty a zda je zmeritelne v domacich podminkach, ale diag by to mel odhalit pokud je spatne

na zmereni tlaku paliva ti staci budik, kousek hadice a spojka + Tcko

ono je lepsi zacit od nejakeho konce, nez to resit stylem "ja si myslim"

_________________
Prodam ND na BMW rady 7 E32 a E38, vsechny motorizace. SZ nebo ICQ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2009 7:59 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 12:21 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: praha-západ
pepino5xx píše:
Samo že není "sytič", jenom se mi nechce psát zvýšený volnoběch 8-)
No, kdyby přisával vzduch tak se to projeví vždy, svíčky by se taktéž projevili, a je jedno jestli je 0° nebo +8°.
Já bych to předběžně viděl na čidlo teploty chlad. kapaliny.
Proč ? Když je okolo 0° tak motor startuje bez obohacené směsi, naskočí, drží se, ale klepe, v tenhle okamžik by vynechával, kdyby byli špatný svíčky. A ten zvýšený volnoběch naskočí až za pár vteřin.
Chyba nebude v zapalování, ale ve vstřikování (chyba obohacené směsi).


Ach jo.
Svíčky když už maj něco najeto tak nepálej tak jak maj.Pokud je teplo a při teplém motoru to není tolik znát,ale jakmile jde teplota dolu tak jednotka při startu obohatí směs.Čím větší zima tím víc benzínu a pokud jsou svíčky před smrtí tak se jim směs nechce zapálit a tudíž dlouho točíš motorem.Pak to chytí,jak píšeš,a klepese motor.To znamená že se to uchlastalo a ted to spaluje tu spoustu benzínu,kterej z části vylítne i do výfuku.Když to pak spálí tu nadměrnou dávku tak se chod srovná a otáčky se ustálí tam kde mají.

Z vlastní zkušenosti vím že BMW má na špatné svíčky alergii a pokud řeším podobný problém,tak jdu jako první po svíčkách.
A to že se špatné svíčky nebo přisávání vzduchu projeví vždycky tak není pravda.V létě budeš s trochu prasklou hadicí sání jezdit a nepoznáš nic.Možná se zvýší spotřeba.Ale v zimě se to většinou projeví nejvíc.

_________________
LAND ROVER DISCOVERY TD5
BMW R1150GS
BMW 318i

BĚŽNÝ SERVIS BMW
ex:318i e30,318is e30,318i e30,525i e34,318is e36,523iAt e39,318it e30,318it e30,316it e30,316it e30,318it e36,525iXt e34,X5 e53,330xi e46.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2009 8:53 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:22 am
Příspěvky: 182
Bydliště: České Budějovice
libovka> Neplýtvej energií. Já když sem si přečetl reakci na můj příspěvěk, tak sem ani dál nereagoval.

_________________
BMW e39 530iA kombajn - na prodej
Ford Mondeo 2.5V6 - premisťovák - na prodej
BMW e36 328i Cabrio - 1998, Orientblau, R6 Summer car :)
Toyota Land Cruiser 120 3.0 D4D - vyprošťovák - originální příslušenství BMW
ex. BMW e39 530d - dehťák


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 7:47 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 02, 2009 12:51 pm
Příspěvky: 104
Bydliště: Brno
Dobře dobře dobře...
Takže vyměním svíčky :idea:

to fidzi: pokud se nepletu, tak jsme na diskuzním fóru, ty máš názor, já mám svůj, snažím se pochopit proč to dělá a mám nějakou představu, vím že se snažíš pomoct a proto tady diskutuju.
Dneska bude diagnostika na akční členy a příští týden nové origo svíčky, může být ???

_________________
PRODÁM E34 540iA Touring skoro ///M5 :) více ZDE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 8:17 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 19, 2009 9:12 am
Příspěvky: 87
Bydliště: Praha
pepino věř libovkovi, má to v malíku ;)

_________________
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 10:17 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 12:21 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: praha-západ
Nemusíš dávat origo.Prostě kup NGK bkr6ek třeba v elitu.

_________________
LAND ROVER DISCOVERY TD5
BMW R1150GS
BMW 318i

BĚŽNÝ SERVIS BMW
ex:318i e30,318is e30,318i e30,525i e34,318is e36,523iAt e39,318it e30,318it e30,316it e30,316it e30,318it e36,525iXt e34,X5 e53,330xi e46.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 11:17 am 
Offline

Registrován: čtv říj 29, 2009 5:43 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: No doma přece, né? :)
I když koupí obyč Brisk tak by to mělo chvíli startovat v pohodě, pokud není chyby jinde. Zkus odpojit volnoběžný ventil a mrkni do něj a do hadice, jestli není od oleje. Pokud ano, s velkou pravděpodobností bude v háji membrána sání, díl 11617501562, viz. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HK41&mospid=47398&btnr=11_1498&hg=11&fg=40 , díl č. 3 ... Zpuchřelá membrána za tepla funguje jak má, za zimy vytváří podtlak v motoru a hází olej do sání -> motor nedrží volnoběh, chcípá, klepe se, kouří a je cítit spálený olej... Teď zrovna tenhle problém řeším taky... ;)
BTW originální díly BMW: Membrána 800Kč+DPH, těsnění pod ni 100Kč+DPH...

_________________
E38 740iA, báwovole fštyrlitruosmihrnku fautomatu fmetle fklímě fkůži felektrice a nahlínách py*o! Jo, a hlavně FPLYNU :P


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 11:26 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 02, 2009 12:51 pm
Příspěvky: 104
Bydliště: Brno
libovka píše:
Nemusíš dávat origo.Prostě kup NGK bkr6ek třeba v elitu.

No však, jenom je koupím v Renocaru :)

_________________
PRODÁM E34 540iA Touring skoro ///M5 :) více ZDE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 11:39 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 02, 2009 12:51 pm
Příspěvky: 104
Bydliště: Brno
Petr_M.: pokud je ta membrána v háji a jak píšeš, že auto kouří, cuká a nejede, žere olej, tak to vůbec nemám, jenom ty dlouhý starty...

_________________
PRODÁM E34 540iA Touring skoro ///M5 :) více ZDE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 12:55 pm 
Offline

Registrován: čtv říj 29, 2009 5:43 pm
Příspěvky: 31
Bydliště: No doma přece, né? :)
Pepíno: Psal jsi "V létě se to vůbec neprojevilo, teďka začali "mrazy" a strašně dlouho točí startér (přes 5s) a potom teda motor naskočí, jenže bez zvýšeného volnoběhu (venku -5 a motor má 500rpm, klepe se ale nechcípne)", s vadnou membránou právě motor startuje hůř, nedrží volnoběh, klepe se.... Nepsal jsem že auto cuká a nejede, jakmile přidáš plyn, tak jede, olej žere, ale trochu... No když bys svůj problém jinak nevyřešil, tak tu membránu můžeš vyndat a prohlídnout, za to nic nedáš... ;)

PS: Za kontrolu a případné pročištění volnoběžného ventilu taky ne... 8-)

_________________
E38 740iA, báwovole fštyrlitruosmihrnku fautomatu fmetle fklímě fkůži felektrice a nahlínách py*o! Jo, a hlavně FPLYNU :P


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO