Jóó jak ti radí tady kolega začni olejem,tím nic nezkazíš. Jen sice vyhodíš tak pět talířů co dáš za sadu filtru s těsněnim a LIFETIME specifikace a druhu oleje dle požadavku od výrobce,což je to dlouhý číslo na štítku s nápisem LIFETIME OIL ONLY který má upozornit na to - lidově řečeno: NÉ ABY JSI SEM NACPAL ATFko II NEBO III OD BENZÍNKY!!!
No a kdo to zná tak už správně tuší že to číslo,ten kód oleje je číslem BMW takže celý to je kódem objednávacím u přepážky náhradní díly/prodej original BMW teile což je zárukou že tam necháš ranec a pokud se ti podaří zjistit výrobce že jako ho tam koupíš levnějc,tak mi to pak napiš a budu tě mít za frajera protože to chodí schválně pod etiketou BMW vy....ně!
Nóó,jak říká tady kolega začni olejem,tím nic nezkazíš........ale ani nezískáš! Nevim,co já tady čtu,tak jako problém nezmiňuješ chování převodovky ale problém s volením jízdních režimů prostřednictvím volící páky a odchylkách ve dráze vůči pozicím jízdních režimů. Tak si myslím že tím nic nezkazíš....ani nezískáš.....ale naopak že tím ztratíš zbytečně na rady druhých celkem ranec! Já ti radím zkus to seřídit na tý oválný díře jak se připojuje to řazení od auta. je tam jedna matička na 10ku ppř. 13ku klíč. Hlavně na téhle radě neustřelíš zbytečně ani korunu a náklady k tomu co radím jsou 0.-Kč
Jinak draku s E39 - proti tobe tohle směřovat nemá i když se celej tenhle můj příspevek motá kolem tebe. Je hned všem jasný proti komu a jakým jeho radám jak utopit nějaký tisícovky do něčeho co ti funguje a není příčinou závady ( převodovka řadí,vše jak má být tady píšeš,taky jsem to četl a tak se snažím ti dát radu k problému co existuje a nebudu ti doporučovat ať sy vyměníš komplet brzdy,tím taky nic nezkazíš a pozor i získáš. Leda že bych tě poslal koupit volítaný desky a kotouče na vrakoviště,to by se rovnalo tomu jak vyhodit prachy do kanálu.
Né,mě to prostě štve když druhýho trápí problém tak moc,že se odrací i na fórum o radu a pak mojí radu někdo napadá nebo co a sám doporučuje kdyby četl pořádně tak nenapíše takovýhle nesmysle mimo popisovaný problém. Vlastně co by jsi chtěl a ostatní (asi většina nás) teda dle znalce při pojmu Doživotní se mi jako vysmívá , co je doživotní 140 000 nebo kolik km uvádí v příspevku, no nevim ale potom většina z nás máme auta po smrti a já při 260 000km už opakovaně tak co teda tady prosíte o rady. Takže BMW dělá takový auta že si prostě kdo hodně jezdí skákne ob dva roky do BMW pro automatku asi? Nemusíte se bát stojí totiž jen 130 000.- tak to zase jde,ne?
Nám teda v BMW na školeních k autům řikali že je li někde doživotní náplň rozumí se tím že vydrží a bude vykazovat stejné parametry z období na jaké je věc zkonstruovaná. Co já vím, BMW E65 tedy 7ma je konstruovaná na 10 let zaručené životnosti. Tak buďto se v BMW tak moc zlepšili (oproti E39 se 140 000km životnosti) a nebo tady někdo mystyfikuje ostatní nějakýma kravinama. Já přece co nevim a neznám tak v první řadě o tom držim hubu a né to prezentovat ostatním. V mých příspěvkách si to může každý jasně přečíst - co nevím tak o tom nekecám a i co vím prezentuju né jeko návod na opravu,ale jen jako doporučení k opravě! nebo si tady budeme radit kraviny? Doufám že někdo stojí při mě a má totožný názory. Né,fakt me to s..e! já dělal v BMW na dílně x-let a jak vokurka píšu: nerad bych dělal chytrýho atd. když někomu chci poradit a pak se najdou odborníci s lifetime 140 000km a radou "zkus to, tím nic nezkazíš".
