BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je stř čer 04, 2025 6:03 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E36 1.8 Ti prosím o radu s poruchou.
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2012 10:16 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 03, 2010 8:57 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: Praha
Ahoj,
mám E36 1.8 Ti compact r.v. 1998, najeto dle tachometru 260 tis. Jezdím s ním denně už druhý rok. O auto se starám dobře, olej měním vždy před limitem, pravidelně kontroluji jeho stav. Jezdím ohleduplně, studený motor neženu do otáček, před vypnutím motoru jej nechám po zastavení vždy chvilku odpočinout.
Dnes jsem jela ke známému, vše bylo v pořádku, motor neměl žádný zvláštní zvuk, normálně jsem zaparkovala, odešla pryč a vrátila se po pár hodinách abych odjela domů. Když jsem nastartovala, hned jsem zaregistrovala hlasitý hluboce chrastivý zvuk který neustával, rozjela jsem se a na intenzitě se nic nezměnilo. Chvíli se mi zdálo, jako by trochu vibroval spojkový pedál ale při jeho sešlápnutí to opět na zvuk nemělo vliv. Po chvíli jsem raději motor chcípla a zkontrolovala hladinu oleje. Bylo ho lehce nad spodní hranicí ( poslední kontrola před měsícem, hladina byla nad polovinou ) Dolila jsem cca 0,7 l oleje a zkusila opět nastartovat. Zvuk zůstal stejný, jde od někud z levé strany kde je hlava motoru - nebylo to ale klepání ani cvakání. S autem jsem musela dojet asi 4 km ke známému co má autoservis, jela jsem celou dobu 30 km/h do 1500 ot/min. Zhruba v polovině cesty se zvuk motoru vrátil do normálu. Auto jsem tam ale nechala, aby se na něho ten známý podíval, bohužel ale má ale volnou dílnu až za týden. Auto už má dost najeto, určitě víc než je na tachometru, motor už trochu propouštěl olej, nechávala jsem před dvěma měsíci vyměnit těsnění pod vanou, což ubývání oleje dost omezilo - ale ani před tím jsem nikdy nemusela dolévat, vždy jsem najela limit na výměnu dřív, než hladina klesla na minimum ( najezdím 10tis průměrně během 4 měsíců ). Moje E36 pro mě hodně znamená, jsem dost nervózní, proto bych byla ráda, kdyby mi někdo poskytl svůj názor, co by s ním mohlo být... Co jsem mluvila s člověkem, který mi ho má opravovat, řekl mi do telefonu dle popisu že to může být spojka, spojkové ložisko, vačka, hlava motoru, hydroštel a nebo řetěz. Co si o tom myslíte? Děkuji.

_________________
Bea´s Darling E36 318Ti compact nicknamed "Terror of Darkness"
..."Love the E36 until we have time to"...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO