BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon čer 09, 2025 4:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 9:06 am 
Offline

Registrován: stř zář 01, 2010 8:59 am
Příspěvky: 3
Ahoj,

prosím Vás o pomoc, ani znamej mechanik(je to asi dřevo:-) ani diagostika na PC nic neukazala...bez chyb.

V nižších otáčkach do cca 2 až 2.5tis mi to netáhne, jakoby to jelo na míň válců, vlastně to ani neškube ale chybí tomu spousta výkonu a doprovází to dešnej zvuk, jakmile se dostanu nad 2.5tis auto se uplně nakopne, zvuk jde do normálu stejně tak i výkon je jak má být.
Vyměněny svíčky za NGKčka, problém přestal, což je velmi zajímvé, bohužel po cca 50km opět vše ve starých kolejích.
Motor má najeto 250tis.
Moc díky za jakýkoliv nápad...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 9:23 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
Nebudou to kabely ke svickam? Kdyz pises ze pri vymene to prestalo, tak se treba napravil kontakt a ted se to zas uvolnilo...A nebo se tady psalo o nejakem zatykani k jedne svicce, ale nevim zdali to je pripad tohodle motoru...

EDIT:
Kód:
až to zase poběží blbě tak skontroluj jestli nemáš zalitý poslední 2 svíčky vodou. 320 celkem běžná věc. Zatejká tam z předního okna nejspíš kolem gumy pod kapotou a kape to rovnou tak šikovně že se ti prostor kolem svíčky naplní vodou a ta samozřejmě při tak vysokym napětí způsobuje skrat a nejdou tim pádem ty zatopený válce. Většinou to bejvá právě ten až vzadu.


Tak tohle jsem nasel o par diskuzi jinde :)

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 2:55 pm 
Offline

Registrován: stř zář 01, 2010 8:59 am
Příspěvky: 3
Ahoj,

díky za tip s tím zatékáním...ale to by zase dělalo asi neustale a ne jen v nízkých otáčkach nebo se pletu?

nu a k těm kabelům, sice tomu sám nevěřím ale prý tam kabely nemám...řikal muj osobní automechanik, je to možné?:))

někdo další by nevěděl...co jsem našel ja: mohlo by to být něco z toho nebo jsem uplně mimo?:-)

má to karburátor? voda v něm?

nebo váha vzduchu? zkontrolovat gumovou hadici přivádějící vzduch z chaldiče přes váhu vzduchu do motoru?

výměnou sání(přetěsnění) + volnoběžného ventilu ?

moooc díky chlapi :o)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 7:12 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
A neni to vanosem?

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 11:38 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Jen bych ti rád nejdřív ujasnil typologii motorů od BMW. BMW nemá motory V6 (V jako vidlice), ale R6 (R jako "reihe" - řada).
No a teď k problému:

Walla píše:
Ahoj,
...
nu a k těm kabelům, sice tomu sám nevěřím ale prý tam kabely nemám...řikal muj osobní automechanik, je to možné?:))

A jak ti ten tvůj "mechanik" definoval přenos el. energie na svíčky? Přes wi-fi??
Samozřejmě tam kabely jsou, akorát tady není koncept cívka-rozdělovač-svíčky,ale na konci každého kabelu je malá cívka a ta se nasazuje přímo na svíčku.Takže na koci 6ti kabelů je 6cívek.
Zkontroluj ty kabely a fajfky co jdou s těch cívek, jestli v některé není voda nebo tak.


Walla píše:
má to karburátor? voda v něm?

Samozřejmě pokud si tvůj "mechanik" myslí, že ke svíčkám nevedou žádné kabely, nelze se spoléhat na to, že rozezná karburátorové sání od sání použitého při injekčním vstřikování paliva a tudíž, že pozná karburátor.

Tip: To písmenko ' i ' v označení BMW (u tebe 320i) znamená injekční vstřikování paliva.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bmw#BMW_nomenclature


Walla píše:
nebo váha vzduchu? zkontrolovat gumovou hadici přivádějící vzduch z chaldiče přes váhu vzduchu do motoru?

Váha vzduchu taky může dělat hodně problému, ale vzhledem k tomu,že píšeš, že po výměně svíček problem na chvíli ustal, zaměřil bych se na to zapalování. Na starém Nissanu mi kdysi probíjel 1 kabel od svíčky a asi do 4000 otáček to jelo na hovno a na 3 válce a pak to vždycky najednou koplo a valilo dopředu jak raketa!

A propo, kdo ti měnil ty svíčky za nové NGK, když ty ani tvůj "mechanik" nevíte, že tam jsou kabely :?: :shock:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát zář 03, 2010 11:18 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
PeteBMW píše:
nu a k těm kabelům, sice tomu sám nevěřím ale prý tam kabely nemám...řikal muj osobní automechanik, je to možné?:))

A jak ti ten tvůj "mechanik" definoval přenos el. energie na svíčky? Přes wi-fi??
Samozřejmě tam kabely jsou, akorát tady není koncept cívka-rozdělovač-svíčky,ale na konci každého kabelu je malá cívka a ta se nasazuje přímo na svíčku.Takže na koci 6ti kabelů je 6cívek.
Zkontroluj ty kabely a fajfky co jdou s těch cívek, jestli v některé není voda nebo tak.
Samozřejmě pokud si tvůj "mechanik" myslí, že ke svíčkám nevedou žádné kabely, nelze se spoléhat na to, že rozezná karburátorové sání od sání použitého při injekčním vstřikování paliva a tudíž, že pozná karburátor.

____________________________________________________________________________________________ :V .. :V ....a ještě jednou :V !!!!!!!!!!
TEDA TOHLE TÉMA A TY RADY CO OBSAHUJE SI NORMÁLNĚ VYTISKNU A DÁM DO PRÁCE NA NÁSTĚNKU PRO POBAVENÍ A I ZÁROVEŇ JAKO ODSTRAŠUJÍCÍ PŘÍKLAD TOHO, PROČ NAVŠTÍVIT SERVIS A NÉ SI VĚCI CO NEZNÁM NEDĚLAT A PRO RADU NA http://WWW.BMWFORUM SI NECHODIT. PROTOŽE JAK MŮŽE BEJT NĚKDO TAKHLE BLBEJ (ANO,ZDÁNÍ ODBORNÍKA TADY JE HNED NA ÚVOD: BMW NEMÁ V6ky ALE ŘAĎÁKY R6) - JAK PŮSOBIVÉ! A ČITATELE TO Z FLEKU ODZBROJÍ OD POCHYBNOSTECH O "ODBORNOSTI" PISATELE A TAK NĚJAK TO NASTIŇUJE NAŠE PODVĚDOMÍ DO POHODOVÉHO STAVU TYPU " SE PŘECE NEBAVÍTE JEN TAK Z NĚJAKYM PITOMCEM PO VYUČENÍ CO MĚNIL JEN OLEJE,NÝBRŽ PŘECE SE MNOU,S PETEMBMW" :ugeek: JAKO BYCH TO SLYŠEL!

NO NIC,JAKO PO PETEHO RŮZNEJCH ODPOVĚDÍ JSEM NABYL PŘESVĚDČENÍ ŽE PETEBMW NEROZEZNÁ KRYSÍ HOVNO VOD REJŽE!!!!!

JE VIDĚT ŽE JSI ASI TU CÍVKU NIKDY NEMĚL V RUCE,RÁD BYCH TI NA NÍ UKÁZAL PO VYTAŽENÍ TÝ GUMOVÝ JAKOBY FAJFKY CO JE PÍCHLÁ NA SVÍČKU, ŽE PAK JE POUZE TĚLO CÍVKY Z KOVOVÍM VÝBĚŽKEM ROVNOU NA KONTAKT SVÍČKY!!!!! HOVNO KABEL A NA KONCI MALÁ CÍVKA JAK PÍŠEŠ! ALE VELKÁ CÍVKA A KUS GUMY ABY TO NA TÝ SVÍČCE DRŽELO TAM JE!!!
ZVLÁŠŤ HODNĚ DOBŘE PŮSOBÍ PASÁŽ TEXTU KDE ZESMĚŠŇUJEŠ NĚJAKÉHO MECHANIKA V POLEMIZOVÁNÍ O TOM,ŽE KDYŽ JAKO NEVÍ ŽE TAM JE 6KS KABELŮ A NA KONCI KAŽDÉHO MALÁ CÍVKA .....TĚŽKO SPOLÉHAT NA JEHO ROZPOZNÁNÍ KARBURÁTOROVÉHO VSTŘIKOVÁNÍ OD VÍCEBODOVÉHO NA MOTORU A TA HLÁŠKA S TÍM " A JAKPAK TI TEN MECHANIK DEFINOVAL PŘENOS KE SVÍČCE- PŘEZ WIFI?" OSOBNĚ JSEM TEDA TIPOVAL ŽE TO JE PŘES BLUETOOTH A U STARŠÍCH INFRAPORTEM,NEVĚDĚL JSEM ŽE VE e36 UŽ BYLA WIFINA,ASI PŘÍPLATKOVÁ VERZE NA ZAKÁZKU OD BMW INDIVIDUAL ZÚNDUNG GERETTE und SPULLEN FABRIK s.r.o.
TEĎKA SE ALE PŘÍMO NABÍZÍ POLEMIZOVAT O TOM ZDA JSI PITOMCE UDĚLAL Z NĚHO,NEBO ZDA ZE SEBE, PROTOŽE JESTLI TOHLE CO PÍŠEŠ ČTE NĚKDO KDO MÁ NA ROZDÍL OD TEBE ASPOŇ ZÁKLADNÍ ZNALOSTI V AUTECH TAK JE TO + bod PRO TOHO MECHANIKA A ZA ALE MEGAROURU BUDE POVAŽOVAT TEBE. A JÁ SE TÍMTO K NĚMU A MNOHA DALŠÍM JEN PŘIPOJUJU!!!! PROMIŇ!!!

CO VLASTNĚ CHCETE NA TOMHLE FÓRU???? PORADIT S PROBLÉMEM CO NEZNÁTE A ČEKAT NA BRZKOU RADU CO VEDE K TOMU ABY VAŠE KÁRA OPĚT JEZDILA JAK MÁ...........NEBO SI TADY PSÁT UKRUTNÝ,TO NEJSOU UŽ ANI NESMYSLE NEBO HOVNA,TO....TOOOO.....TOHLE UŽ JE DO NEBE VOLAJÍCÍ CO ZA CHCANCE MŮŽE NĚKDO NAPSAT CHUDÁKOVY KLUKOVY S DUSÍCÍM SE MOTOREM U 36ky!!!! TEN TO NEZNÁ,RADŠI SE TEDA ZEPTÁ,NA TOM NIC NENI A ANI JÁ NEVÍM VŠECHNO A TAKY SE V NĚKDY SPLETU V DIAGNÓZE,ALE TO JE NORMÁLNÍ NE??? NIKDO NEMÁ V HLAVĚ CELEJ TiS A ETKčko,NE! UZNÁVÁM ALE PETEHO ZNALOST V JAK PÍŠE "TYPOLOGII" MOTORŮ BMW. TO KLOBOUK DOLŮ!!!! HELE,JÁ TŘEBA DO DNEŠKA NEVIM KDE JAKÝ Y A I SE PÍŠE A TAKY SI NIC NEDOKAZUJU PSANÍM SLOHOVEK NA www.ČESKÝ JAZYK FÓRUM UNIVERZITY KARLOVY.com PŘECE JSME NA TOMTO FÓRU ABY JSME SI POMOHLI S KÁRAMA A NÉ SI KECALY SRAČKY,NEBO SE PLETU?????? HLAVNĚ JAK TO PAK VYPADÁ KDYŽ SEM ZABROUSÍ NĚJAKEJ NÁVŠTĚVNÍK??? BUDEM ZA BLBCE VŠICHNI,ZVLÁŠŤ POKUD KLIKNE NA TOHLE TÉMA!
VOLE,TO JE ZASE SLOHOVKA! MĚ TEN PETEBMW ALE TAK VYTOČIL TÍM JAK JE ÚPLNĚ BLBEJ ŽE TO ZE MĚ MUSELO VEN!!!!!!
ZAJÍMAVÝ JE,ŽE UŽ NĚKOLIKÁTEJ PŘÍPAD KDY SE NĚJAKEJ PITOMEC SNAŽÍ RADIT SRAČKY,JÁ TAKÉ POŠLU RADU A OKAMŽITĚ DO MĚ JEDE NAVÁŽEČKY,A ZPOCHYBŇOVAČKY ATD. UKÁZKOVEJ PŘÍKLAD JE NA TÉMĚ: E39 PROBLÉM V ZOBRAZENÍ ZVOLENÉ RYCHLOSTI 530d. NEJSOU TO TVÝ KÁMOŠI PETEBMW NÁHODOU??? uŽ NA TO KAŠLU,MYSLETE SI KAŽDEJ O MĚ A MEJCH SLOHOVKÁCH CO CHCETE,NADÁVEJTE MI,NAVÁŽEJTE SE DO MĚ NEBO SE MNOU SOUHLASTE JE TO JEDNO.......JÁ TOTIŽ NAROZDÍL OD VÁS (TY PITOMCE ODBORNÍKY MYSLÍM)....JÁ AUTŮM ROZUMÍM!!!!!!!!!!! :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát zář 03, 2010 4:37 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Hele , Jéňo máš opravdu talent na slohovky. Já nejsem žádnej profík,sem jen obyč kluk, co se občas hrabe ve svoji 320i. Uznávám, že to bylo napsano trochu sarkasticky vůči tomu mechanikovi, no ale snad sem týpkovi trochu pomohl.. No, jestli jsem ovšem nepomohl - třeba bys tomu klukovi mohl poradit ty, když už si napsal takovou slohovku - ovšem rada nikaj nič... Já se přece taky rád poučím od odborníka!

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 04, 2010 3:42 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
PeteBMW píše:
Hele , Jéňo máš opravdu talent na slohovky. Já nejsem žádnej profík,sem jen obyč kluk, co se občas hrabe ve svoji 320i. Uznávám, že to bylo napsano trochu sarkasticky vůči tomu mechanikovi, no ale snad sem týpkovi trochu pomohl.. No, jestli jsem ovšem nepomohl - třeba bys tomu klukovi mohl poradit ty, když už si napsal takovou slohovku - ovšem rada nikaj nič... Já se přece taky rád poučím od odborníka!

Ale,ale,alééé!!!! Co najednou tolik zkromnosti co až zavání dojmem podceňování se,co??? To frajeři nedělaj tohlenc to. Tak kurva napíšu- ne Jéňo,jsou tam prostě kabely a na konci každý tu malou cívku zkrátka má a za tím si stojim a celý certifikáty si strč do prdele! I s tebou! Jako draku....já bych to vzal normál,nejsem urážlivka! Jen jsem opravdu nemohl tušit že jsi jen obyčejný kluk co se občas pohrabe ve svojí 320i jako injekšn. Naopak už jsem po přečtení tvé sarkastické odpovědi cítil srovnatelnou konkurenci a u odstavce o typologii BMW motorů mě pomalu vomejvaly jak asi těžký protihráč zřejmě budeš!
Jenže pak jsem si na netu zjistil schánějíc se o tom kde se ta typologie vyučuje ,co je to za vědu a typama čeho se vlastně zaobírá. samozřejmě postupně mi docházelo že kecáš a že nic takového se nestuduje a i pár postřehů z textů jasně dokazovalo že o autech víš úplný hovno a vlastně jsem tě pod tíhou křížové slohovky dohnal k tomu že se vlastně nyní sám doznáváš (viz. "jsem jen obyčejný kluk co..bla...bla...bla....") a alibi jako "snad jsem tomu týpkovy trochu pomohl" na mě neplatí. Vlastně jsi všechny rady poskytoval nakonec v dobré víře s přesvědčením ve správnost věci,ne? Jenže na to jsou paragrafy kamaráde a vnich to takhle doslova stojí, pozor na to! Z toho kouká takovejch 15let flastru!!!!
Né kecám,jsem chtěl udělat jakože sranda!
A když už mě hecuješ k odpovědi,tak tady je: Může to být spousta věcí,ale osobně sázím na vadnou cívku zapalování,možná že i neblbne jen jedna ale tak 2.
Jen pro upřesnění - co to bylo za diagnostiku že nenapsala výpadky v zapalování a to může zjistit z tolika aspektů od složení výfukových plynů až po k.o.vstřik samotnej. To tě napíchnul někdo doma,nebo v servisu??? Stačí:-)))


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob zář 04, 2010 12:55 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Jéňa píše:
A když už mě hecuješ k odpovědi,tak tady je: Může to být spousta věcí,ale osobně sázím na vadnou cívku zapalování,možná že i neblbne jen jedna ale tak 2.


Takže jsem týpkovi radil dobře, že to bude zapalováním? No vidíš JéŇO a stačilo mi na to asi o 3400 písmenek méně. Samozřejmě odborníci s certifikátem to nemůžou napsat 3 větama a grátis - to úplně chápu.
:mrgreen:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon zář 06, 2010 2:25 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
PeteBMW píše:
Jéňa píše:
A když už mě hecuješ k odpovědi,tak tady je: Může to být spousta věcí,ale osobně sázím na vadnou cívku zapalování,možná že i neblbne jen jedna ale tak 2.


Takže jsem týpkovi radil dobře, že to bude zapalováním? No vidíš JéŇO a stačilo mi na to asi o 3400 písmenek méně. Samozřejmě odborníci s certifikátem to nemůžou napsat 3 větama a grátis - to úplně chápu.
:mrgreen:

:roll: Nóóó,tak to vidíš jak jsi skvělej a jak jsi se náhodou trefil! To je jasný že diferákem to nebude a pojem "zapalování" je tak rozsáhlej jako když někomu řekneš "sem byl vole u moře" No a teď si z toho vyber u kterýho že jsi to byl.
No,ale ten popis tý cívky je ukrutnej nesmysl jak jsi to popsal,to musíš uznat,nebo vlastně né protože ty to neznáš a máš svou pravdu a náhled na věc:-))))))))
Jinak jde to napsat jednoduše,ale víš jak to s tebou je (co se znalostí oprav týče) ten můj román je psanej spešl a přímo pouze pro tebe aby jsi to pochopil a nepsal druhým klukům ty tvoje fantasmagorie jako rady k jejich problému i když musím uznat že typologie (nebo co to kurva je) motorů ti jde skvěle! Náhodou co znamená označení VR6 náhodou nevíš???(hecování k odpovědi) Hlavně prosím tě nepiš že to je VW Golf VR6ka.
A co má znamenat ta narážka že : "odborníci s certifikátem to nemůžou napsat 3 větama a grátis - to úplně chápu".
Ty děláš jako by za to měli bejt nějaký peníze,nebo co? Zaplať pánbůh že nejsou,ještě aby jsi tak za ty tvoje píč.....chci říct rady nějaký dostával! Buď zas normální a zamysli se nad tím co napíšeš a pořádne si to po sobě přečti než to odešleš všem ostatním k náhledu. Jéňa P.S. předem dík za odpověď na VR6


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO