BMW fórum
http://www.bmwforum.cz/

BMW 540iA - Pazďa
http://www.bmwforum.cz/vase-automobily-f25/bmw-540ia-paz-a-t137-30.html
Stránka 4 z 5

Autor:  MattyX [ ned úno 21, 2010 9:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

sorry ale 540i s manualem sestikvaltem (nevim jestli ma omezovac jako M5) ale bezproblemu da 270 ;) sou i experto maji E34 M5 co jezdi tri kila , proc by to nezvladla o neco malo slabsi 540 :)

jinak naraznik porad ceka na tebe co vim :)

Autor:  patriot [ ned úno 21, 2010 9:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

Prostě nevěřím že e34 540i pojede 300 km/h, to je celé ... ;)

A 286 vs 334 PS zas tak o něco málo taky bude .... :!: (pořád je to 50 kobyl) :geek:

Jinak sry za zasírání klubového vlákna ... :oops:

Autor:  pazda [ ned úno 21, 2010 10:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

300 neda. 270 s manualem ano, ale chce to opravdu hoooooodne dlouhou rovinu... a hlavne kvalitni brzdy.
s automatem mam 260 vyzkouseno.

Autor:  elektrik [ stř bře 03, 2010 4:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

270 sem jel na dálnici s 535i M30. No bylo to z kopce a 280 by tam bylo kdybych se nebál. Silnice je do zatáčky v tom místě a napojení na most. Po rovině jede 230 všecko tachometrový hodnoty. 4.0 by tam se správnym převodem kde sem jel 270 měl 320 určitě:) rovinu odhaduju na 280 víc asi ne. Já osobně se nedostanu ani na 250 kvůli krátkýmu difu. Ale před omezovačem ve 240 stačí ani ne půl plynu na to 240 udržet. Ten motor má opravdu strašně velkou sílu a těch 400nm krouťáku což je víc než M5 dělá taky svoje:)

Autor:  pazda [ pát bře 12, 2010 10:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

problem je ale ze seriovy brzdy nejsou nic moc a zabrzdit to z teto rychlosti zabere dost casu a muze to pripravit pekne horky chvilky. M5 je na tom aspon v tomto vyrazne lip.

Autor:  MattyX [ pát bře 12, 2010 1:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

elektrik píše:
Ten motor má opravdu strašně velkou sílu a těch 400nm krouťáku což je víc než M5 dělá taky svoje:)


no i ti co maji 540 a svezou se ostre v m5 tak sou zaskoceni ze to jede kurva jinak :lol: ze pane papino ? :) a to si pamatuju ze sme jeli k temu mekacovi ve 4 :D

Autor:  pepino5xx [ pát bře 12, 2010 2:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

Jojo, ale je to dáno převodovkou, automat to hrozně kazí, chtěl bych zkusit V8 s manuálem právě...

Autor:  pazda [ pát bře 12, 2010 4:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

V8 s manualem na tom bude podobne jako 3.6 M5. Automat bohuzel kazi sportovni dojem..

Autor:  MattyX [ sob bře 13, 2010 12:52 am ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

hlavne osmykybl je takovej uhlazenej , silnej ,ale neni tak surovej proste jako ta vostra R6 :)

Autor:  elektrik [ ned bře 14, 2010 1:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: BMW 540iA - Pazďa

Zase musim reagovat. S tou rychlostí 535 na rovině sem se trochu seknul pač těch 240-250 udělá ale trvá to dlouho než se to tam dostane.
Takže to bude podle GPS nějakejch 230+.
Co se týká rozdílu mezi M5 a 540 v manualu tak tam bude hlavní rozdíl podle mě v tom, že 540 půjde mnohem víc odspoda ale nebude jí tak gradovat výkon ve vysokých otáčkách kdežto m5 bude mít trožku pomalejší nástup ale pak ve vysokých otáčkách bude tahnout přeci jen o poznání víc. ¨Někde na BMW klubu jsou videa ze sprintů moje 540i vs m5 3,6 a jsou tam i časy a m5 byla rychlejší o asi 0.2s což neberu jako žádný rozdíl:)
Je jasný, že když bude v 540 automat, že to bude líná bestie se strašně dlouhýma kvaltama co pojede sotva tak jak 535 v manualu. Kdyby se dal automat do m5 tak proti 540 v manialu by neměla šanci.
Ono by to chtělo taky sportovnější chip do tý 540 to pak by ten motor šel ještě o malinko líp....no o malinko pocitově o dost.
No 540 má nižší výkon ale průběh krouťáku a jeho hodnoty má lepší 540.
Já když sem svoji 540 kupoval tak sem ještě rozmýšlel jestli nekoupit m5,ale odradily mě ceny motorů, jejich stav, a celkově i životnost a pak hlavně ceny motorových dílů. Takže mam motor co se běžně sežene za 15k, lidi maj těch dílů plný stodoly a snadno se pak něco opraví. Nehledě na to, že bude 540 podle mího mít mnohem větší životnot motoru. Taky ty motory jsou novější než m5 3.6 mam pocit a tak celkově mě to přišlo pro mě vhodnější.
Ten krou´ták se dost využije při předjíždění když.... od 3000 otáček už mam krouťák jako kráva a jen řadim:)
Fakt spokojenost největší.
Při mojí smůle úplně vidim jak bych s m5 brečel a sipal prachy :(
Jináč brzdy už řešim...mam už doma nachystaný plovoucí kotouče 345x30 mm a čtyřpístky MD components. Čeká se ještě na držáky. Ty origo brzdy to je tragedie takže to vylepšuju protože to prostě málo brzdí.
Jináč o co jako má m5 lepší brzdy než 540i?
Ten rozdíl na průměru předních kotoučů o 13 mm moc poznat nebude a zadní jsou stejný.

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/