BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je čtv kvě 02, 2024 11:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 9:31 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 6:18 pm
Příspěvky: 170
sorry ale 540i s manualem sestikvaltem (nevim jestli ma omezovac jako M5) ale bezproblemu da 270 ;) sou i experto maji E34 M5 co jezdi tri kila , proc by to nezvladla o neco malo slabsi 540 :)

jinak naraznik porad ceka na tebe co vim :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 9:40 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 11:03 am
Příspěvky: 195
Prostě nevěřím že e34 540i pojede 300 km/h, to je celé ... ;)

A 286 vs 334 PS zas tak o něco málo taky bude .... :!: (pořád je to 50 kobyl) :geek:

Jinak sry za zasírání klubového vlákna ... :oops:

_________________
ex e30 323i :arrow: e30 320i :arrow: e34 535i :arrow: e30 320Ci :arrow: e39 528i :arrow: e30 325i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 10:20 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:09 am
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
300 neda. 270 s manualem ano, ale chce to opravdu hoooooodne dlouhou rovinu... a hlavne kvalitni brzdy.
s automatem mam 260 vyzkouseno.

_________________
BMW 540iA -> :o ||-> V8 Muscle || Banana Poweee....r | Renovation in progress
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: stř bře 03, 2010 4:14 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 27, 2009 7:34 am
Příspěvky: 239
Bydliště: Plzeň
270 sem jel na dálnici s 535i M30. No bylo to z kopce a 280 by tam bylo kdybych se nebál. Silnice je do zatáčky v tom místě a napojení na most. Po rovině jede 230 všecko tachometrový hodnoty. 4.0 by tam se správnym převodem kde sem jel 270 měl 320 určitě:) rovinu odhaduju na 280 víc asi ne. Já osobně se nedostanu ani na 250 kvůli krátkýmu difu. Ale před omezovačem ve 240 stačí ani ne půl plynu na to 240 udržet. Ten motor má opravdu strašně velkou sílu a těch 400nm krouťáku což je víc než M5 dělá taky svoje:)

_________________
E34 540i
E34 535i
Scorpio 2 combi 2.3i Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: pát bře 12, 2010 10:51 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:09 am
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
problem je ale ze seriovy brzdy nejsou nic moc a zabrzdit to z teto rychlosti zabere dost casu a muze to pripravit pekne horky chvilky. M5 je na tom aspon v tomto vyrazne lip.

_________________
BMW 540iA -> :o ||-> V8 Muscle || Banana Poweee....r | Renovation in progress
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: pát bře 12, 2010 1:14 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 6:18 pm
Příspěvky: 170
elektrik píše:
Ten motor má opravdu strašně velkou sílu a těch 400nm krouťáku což je víc než M5 dělá taky svoje:)


no i ti co maji 540 a svezou se ostre v m5 tak sou zaskoceni ze to jede kurva jinak :lol: ze pane papino ? :) a to si pamatuju ze sme jeli k temu mekacovi ve 4 :D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: pát bře 12, 2010 2:01 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 02, 2009 12:51 pm
Příspěvky: 104
Bydliště: Brno
Jojo, ale je to dáno převodovkou, automat to hrozně kazí, chtěl bych zkusit V8 s manuálem právě...

_________________
PRODÁM E34 540iA Touring skoro ///M5 :) více ZDE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: pát bře 12, 2010 4:02 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 29, 2009 12:09 am
Příspěvky: 72
Bydliště: Brno
V8 s manualem na tom bude podobne jako 3.6 M5. Automat bohuzel kazi sportovni dojem..

_________________
BMW 540iA -> :o ||-> V8 Muscle || Banana Poweee....r | Renovation in progress
ObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: sob bře 13, 2010 12:52 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 6:18 pm
Příspěvky: 170
hlavne osmykybl je takovej uhlazenej , silnej ,ale neni tak surovej proste jako ta vostra R6 :)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 540iA - Pazďa
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 1:49 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 27, 2009 7:34 am
Příspěvky: 239
Bydliště: Plzeň
Zase musim reagovat. S tou rychlostí 535 na rovině sem se trochu seknul pač těch 240-250 udělá ale trvá to dlouho než se to tam dostane.
Takže to bude podle GPS nějakejch 230+.
Co se týká rozdílu mezi M5 a 540 v manualu tak tam bude hlavní rozdíl podle mě v tom, že 540 půjde mnohem víc odspoda ale nebude jí tak gradovat výkon ve vysokých otáčkách kdežto m5 bude mít trožku pomalejší nástup ale pak ve vysokých otáčkách bude tahnout přeci jen o poznání víc. ¨Někde na BMW klubu jsou videa ze sprintů moje 540i vs m5 3,6 a jsou tam i časy a m5 byla rychlejší o asi 0.2s což neberu jako žádný rozdíl:)
Je jasný, že když bude v 540 automat, že to bude líná bestie se strašně dlouhýma kvaltama co pojede sotva tak jak 535 v manualu. Kdyby se dal automat do m5 tak proti 540 v manialu by neměla šanci.
Ono by to chtělo taky sportovnější chip do tý 540 to pak by ten motor šel ještě o malinko líp....no o malinko pocitově o dost.
No 540 má nižší výkon ale průběh krouťáku a jeho hodnoty má lepší 540.
Já když sem svoji 540 kupoval tak sem ještě rozmýšlel jestli nekoupit m5,ale odradily mě ceny motorů, jejich stav, a celkově i životnost a pak hlavně ceny motorových dílů. Takže mam motor co se běžně sežene za 15k, lidi maj těch dílů plný stodoly a snadno se pak něco opraví. Nehledě na to, že bude 540 podle mího mít mnohem větší životnot motoru. Taky ty motory jsou novější než m5 3.6 mam pocit a tak celkově mě to přišlo pro mě vhodnější.
Ten krou´ták se dost využije při předjíždění když.... od 3000 otáček už mam krouťák jako kráva a jen řadim:)
Fakt spokojenost největší.
Při mojí smůle úplně vidim jak bych s m5 brečel a sipal prachy :(
Jináč brzdy už řešim...mam už doma nachystaný plovoucí kotouče 345x30 mm a čtyřpístky MD components. Čeká se ještě na držáky. Ty origo brzdy to je tragedie takže to vylepšuju protože to prostě málo brzdí.
Jináč o co jako má m5 lepší brzdy než 540i?
Ten rozdíl na průměru předních kotoučů o 13 mm moc poznat nebude a zadní jsou stejný.

_________________
E34 540i
E34 535i
Scorpio 2 combi 2.3i Ghia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO