Zase musim reagovat. S tou rychlostí 535 na rovině sem se trochu seknul pač těch 240-250 udělá ale trvá to dlouho než se to tam dostane.
Takže to bude podle GPS nějakejch 230+.
Co se týká rozdílu mezi M5 a 540 v manualu tak tam bude hlavní rozdíl podle mě v tom, že 540 půjde mnohem víc odspoda ale nebude jí tak gradovat výkon ve vysokých otáčkách kdežto m5 bude mít trožku pomalejší nástup ale pak ve vysokých otáčkách bude tahnout přeci jen o poznání víc. ¨Někde na BMW klubu jsou videa ze sprintů moje 540i vs m5 3,6 a jsou tam i časy a m5 byla rychlejší o asi 0.2s což neberu jako žádný rozdíl:)
Je jasný, že když bude v 540 automat, že to bude líná bestie se strašně dlouhýma kvaltama co pojede sotva tak jak 535 v manualu. Kdyby se dal automat do m5 tak proti 540 v manialu by neměla šanci.
Ono by to chtělo taky sportovnější chip do tý 540 to pak by ten motor šel ještě o malinko líp....no o malinko pocitově o dost.
No 540 má nižší výkon ale průběh krouťáku a jeho hodnoty má lepší 540.
Já když sem svoji 540 kupoval tak sem ještě rozmýšlel jestli nekoupit m5,ale odradily mě ceny motorů, jejich stav, a celkově i životnost a pak hlavně ceny motorových dílů. Takže mam motor co se běžně sežene za 15k, lidi maj těch dílů plný stodoly a snadno se pak něco opraví. Nehledě na to, že bude 540 podle mího mít mnohem větší životnot motoru. Taky ty motory jsou novější než m5 3.6 mam pocit a tak celkově mě to přišlo pro mě vhodnější.
Ten krou´ták se dost využije při předjíždění když.... od 3000 otáček už mam krouťák jako kráva a jen řadim:)
Fakt spokojenost největší.
Při mojí smůle úplně vidim jak bych s m5 brečel a sipal prachy
Jináč brzdy už řešim...mam už doma nachystaný plovoucí kotouče 345x30 mm a čtyřpístky MD components. Čeká se ještě na držáky. Ty origo brzdy to je tragedie takže to vylepšuju protože to prostě málo brzdí.
Jináč o co jako má m5 lepší brzdy než 540i?
Ten rozdíl na průměru předních kotoučů o 13 mm moc poznat nebude a zadní jsou stejný.