BMW fórum
http://www.bmwforum.cz/

530D - vibrace, klepání auta pří 1500 - 2000 otáčkách
http://www.bmwforum.cz/bmw-5er-f15/530d-vibrace-klepani-auta-p-i-1500-2000-ota-kach-t28953.html
Stránka 1 z 1

Autor:  e39beginner [ pon říj 15, 2018 8:59 am ]
Předmět příspěvku:  530D - vibrace, klepání auta pří 1500 - 2000 otáčkách

Zdravím všechny,

nově jsem pořídil 530D 142kw touring, manuál, rok 2002. Auto bylo koupeno s nefunkčním turbem, nemělo výkon. Dalo se tedy repasované turbo (Rema Strakonice), dále jsem koupil letní sadu kol, protože na autě byly jen zimáky. Auto jsem tedy opravené vzal a vyjel, kolem 110km/h se hrozně klepalo. Kola jsem dal pryč a bylo to mnohem lepší, mimoto mechanik zjistil, že je špatně něco na nápravě, asi tyčka řízení, která občas klepne...na zimácích se jízda zlepšila, ale stejně auto nějak vibrovalo. Myslel jsem, že problém bude na nápravě/kardanu, ale zjistil jsem, že auto za jízdy vibruje vždy (cítit je to až od trojky) mezi 1500-2000 otáčkami, bez zařazené rychlosti když stojím na místě je to cítit také, při přidávání plynu jsou vibrace cítit už od volnoběhu lehce. Kolem 1500 otáček se zvýší a do 2000 se auto klepe jak drahej pes, nad 2000 otáček vibrace zase zmizí, vyšlápnutá spojka apod nemá vliv. Při jízdě to samé, nad 2000 otáček vibrace zmizí (90km/h na 4 tj. lehce nad 2000 otáček, vše v pohodě, dám pětku a auto začne vibrovat, pustím plyn a vibrovat přestane). Když jedu a mám 1500 - 2000 otáček, auto vibruje při plynu na konstantní rychlost, přestane však když dám nohu z plynu...
Poradí, prosím, někdo zkušený, co by se mohlo takto projevovat? Někdo řekne vyměň vstřiky, někdo řekne spojku (dvouhmota), někdo že řemenice na klice...a já bych nerad vyměnil půl auta a byl tam kde jsem...předem díky za vaše nápady :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/