BMW fórum http://www.bmwforum.cz/ |
|
Zástavba M30B35 místo M50B20 http://www.bmwforum.cz/bmw-5er-f15/zastavba-m30b35-misto-m50b20-t664-30.html |
Stránka 4 z 5 |
Autor: | vik2 [ stř úno 10, 2010 9:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Taky jsem snil o M30B35. dokud jsem nevidel tyto videa: http://www.youtube.com/watch?v=5N7AMFZRnWQ http://www.youtube.com/watch?v=Gp9w4dyw1GE |
Autor: | bmw4ever [ stř úno 10, 2010 12:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
tak pro srovnání, motor M50 je koncepčně z konce 90. let zatímco M30 je někdy z let 70.. Motor M30 je větší a těžší, je tam o něco horší přístup. Mám o málo větší výkon ale o dost větší krouťák. M30B35 535i '88 - '92 M30 6 - 3430cc 235 km/h 7.7 sec 211k 9.0:1 305Nm 9l/100km M50B25 525i '91 - '96 M50 24v 6 - 2494cc 230 km/h 8.6sec 192k 10.5:1 245Nm 11,3l/100km M50B25 se dělala i s vanosem (označovaná jako ""M50B25(TU)"" ) M30B35 má o něco větší spotřebu, vyšší výkon, větší krouťák ale jedná se o starší motor který je tak trochu předimenzovaný a vydrží neskutečný věci, a jak by řekli ti co se vyznají je to poctivý železo M50B25/M50B25(TU) Má menší hmotnost, menší spotřebu, menší obsah (při dnešních podmínkách pojiš´toven je to skoro jedno) Ale na druhou stranu je to motor hodně náchylný na chování se k němu a na údržbu. (ale stále jeden z nejlepších) M30B35 má své chování úplně jinde, táhne od spoda až nahoru zatím co M50B25/M50B25(TU) je do 3000ot takový ekonomický a bez výkonu ale nad 3000ot začíná peklo a je to jakokdyž vás někdo kopne do zadku Co mají oba motory společného? Oba jsou legendami té doby a i dneska dávají vetšině TDi sráčům vědět že jim umí dát zabrat. jako další společnou věcí je že oba mají kromě vyšší spotřeby benzinu i vyšší spotřebu pneumatik a hardyspojek Záleží na člověku jaký motor chce. já osobně fandím M30B35 jelikož zjednodušeně řečeno na něj stačí kladivo, izolačka a Mc Guyverův švýcarák |
Autor: | bmw4ever [ stř úno 10, 2010 12:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
vik2 píše: Taky jsem snil o M30B35. dokud jsem nevidel tyto videa: http://www.youtube.com/watch?v=5N7AMFZRnWQ http://www.youtube.com/watch?v=Gp9w4dyw1GE To je sice hezký ale taky musíš brát v potaz možné úpravy a taky poměr diferenciálu |
Autor: | Blackie [ stř úno 10, 2010 1:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
bmw4ever píše: vik2 píše: Taky jsem snil o M30B35. dokud jsem nevidel tyto videa: http://www.youtube.com/watch?v=5N7AMFZRnWQ http://www.youtube.com/watch?v=Gp9w4dyw1GE To je sice hezký ale taky musíš brát v potaz možné úpravy a taky poměr diferenciálu Tak tak,na nějakém foru jsem o té "dva a půlce" čet a je v tom plno peněz za úpravy,takže tohle je hodně zkreslující video... |
Autor: | PeteBMW [ stř úno 10, 2010 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
V komentářích k tomu videu, kde jede proti M5 ,majitel píše, že to má upravené a 100km/h jede pod 7 sekund. Ale stejně se mi ta M5 nějak nezdá.. už kvůli tomu zvuku. |
Autor: | Demostenes [ stř úno 10, 2010 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
PeteBMW píše: V komentářích k tomu videu, kde jede proti M5 ,majitel píše, že to má upravené a 100km/h jede pod 7 sekund. Ale stejně se mi ta M5 nějak nezdá.. už kvůli tomu zvuku. Jako je to uplna blbost, motor m5 je o dost jinde, jak vykonove, tak nalazenim. |
Autor: | vik2 [ stř úno 10, 2010 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Beru to tak, ze Broula ma v aute M50tku 2.0 . Tudíž je jednodussi nahradit ho M50B25 a trochu ji poladit. Nez cpat tam M30 a resit o mnnoho vice problemu... |
Autor: | Demostenes [ čtv úno 11, 2010 11:19 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
M30 je zajimavy zaklad pokud chce nekdo dodelavat turbo, ten motor vydrzi silene moc, prifouknout to o 100, 150 koni neni problem. |
Autor: | Loki [ čtv úno 11, 2010 12:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
bo já si seženu M52b28 bo jaký to mělo označení a broulovi dám M50b25 ... ikdyž ten můj jede krásně od 2000 ot/min po čipu (předpředchozí majitel) a teď etě vačky ... mno sem spokojen ... ae něco většího by se taky líbilo ... měl bych prosbičku nesvez by mě někdo v autě s V8mou? popř jesli by mě vůz půjčil docela by mě zajímal průběh V8my pořádně sem se v tom etě nesvez ... |
Autor: | Plech [ čtv úno 11, 2010 9:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
vik2 píše: Taky jsem snil o M30B35. dokud jsem nevidel tyto videa: http://www.youtube.com/watch?v=5N7AMFZRnWQ http://www.youtube.com/watch?v=Gp9w4dyw1GE http://forum.e30.cz/e34-525-vanos-i-po- ... 35558.html Tady je popsáno, co to auto má za úpravy. |
Stránka 4 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |