fidzi píše:
Kamarád je má na Impreze WRX STi a moc si je chválil, když jel poprvé, tak se málem z toho zpomalení poblil. Ale kotouče byly po 30000km K.O. a pístky se začaly přidírat. Takže spíš negativní zkušenost.
Tak ono 30000 km je pořádná porce kilometrů. Tohle by se mohlo zdát zavádějící.
Kolik by asi vydržely obyčejný kotouče při stejnym brždění a hlavně se stejnou směsí destiček. Počítam, že tam měl nějakou racing směs co je hodně tvrdá a kotoučům dává víc zabrat. Byly by KO mnohem dřív.
Zadřený pístky pro to mam taky vysvětlení. Tim, že je kamarád několikrát totálně uhřál, že kotouče svítili tak vlivem vysoké teploty upekl prachovky na pístkach a z toho důvodu se tam dostávaly nečistoty a pístky se zadřely. Mam pocit, že sem viděl dokonce fotku toho auta jak mu svítí kotouče:)
Ale abych se jen nezastával tak mam zkušenost takovou, že jsem dostal 1 kotouč s výrobní vadou a tedka to ještě s majitelem řešim. Vypadá to, že budu spokojenej příští týden.
Nicméně s brzdama mam najeto zatim 3000 km a musim říct, že za tu dobu dostaly už pěkně zahulit a kotouče stále nesou znaky po obrábění takže ještě ani teď nejsou úplně zajetý. To, že bych je za 30000km zničil mi připadá jako nemožný:)
Jsem s tim moc spokojenej a s původnim osazenim se to nedá vůbec srovnávat. Tohle fakt brzdí! Neni problem při brždění z rychlosti nad 200 pulzovat na ABS až do zastavení a tohle můžu udělat 2x za sebou. Napotřetí už uvadaj.
S normální brzdy vadly už po zpomalení z 200 na 80 a to jako fest.