BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned kvě 19, 2024 4:49 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: pon úno 15, 2010 3:21 pm 
Offline

Registrován: pon úno 01, 2010 11:27 am
Příspěvky: 120
mě tluče jeden hydroštel asi 5 vteřin po nastartování jeli teplota níž něz -10°C asi to nebudu teď řešit spíš až na jaře výměnou hydroštelů ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 8:01 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 20, 2009 8:33 am
Příspěvky: 107
Bydliště: Kadaňsko/Chomutovsko
taky me v mrazu chvilinku zaklepou ....
asi nez se do nich dostane ten stuhlej olej .

_________________
e36 325i Coupe

Lada Niva na tuhých


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: úte úno 16, 2010 10:22 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 11, 2009 12:02 am
Příspěvky: 149
Bydliště: Brno
vik2 píše:
taky me v mrazu chvilinku zaklepou ....
asi nez se do nich dostane ten stuhlej olej .


me taky tak. celou zimu co mi auto stoji venku tak po startu zaklepou. jakmile je auto v prujezdu, kde je nad 8°C tak nic

_________________
BMW E36 325i Coupe 9/1993, Mauritiusblau Metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: stř úno 17, 2010 12:01 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Maysner píše:
vik2 píše:
taky me v mrazu chvilinku zaklepou ....
asi nez se do nich dostane ten stuhlej olej .


me taky tak. celou zimu co mi auto stoji venku tak po startu zaklepou. jakmile je auto v prujezdu, kde je nad 8°C tak nic

To je úplně normalní jev - těch pár sekund po startu.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 2:51 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 27, 2009 7:34 am
Příspěvky: 239
Bydliště: Plzeň
kdyby ste slyšeli jak mě mlátí ten osmiválec když je - 10 a tejden stojí tak by ste se báli s tim ject:) je to jako když klepeš maso na řízky :mrgreen:

_________________
E34 540i
E34 535i
Scorpio 2 combi 2.3i Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 11:55 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
PeteBMW píše:
To je úplně normalní jev - těch pár sekund po startu.


Pár sekund? Já vždycky chrastim tak 2km jak o závod. Většinou když povolim pedál plynu s zařazenou rychlostí tak chrastí krutě. Ale teda taky jen když už je takhle krutě zmzlo. V létě mlčí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 11:45 pm 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
Co by jste mi poradily za olej,motor M50 2.5l E34,najeto 261 000. Auto by mělo být po klidnějších lidech,takže nějakému rasování se doufám vyhnulo. Po nastartování kolem 0+- cvakají hydroštely,úplně přestanou až na provozní teplotě,na volnoběh pár minutek. Právě jsem v čase výměny,tak cvakání může být spojeno třeba i s ojetým olejem,neznám značku. Pak jsem ještě dostal pod stromek tyto věci,máte někdo zkušenosti?

Bishops original Formula 460-G zlepšuje kompresní poměr,celkový výkon,životnost.
Bishops original Formula 333-G čístí hlavu válců,sedla ventilů a vše okolo(1nádrž=1balení)
Bishops original Formula 501 přípravek k odstranění kalů
Bishops original Formula 1-C6-431 pro zvýšení oktanového čísla až o 3 body


Měl by to být takový medkit pro benzinové motory,pročištění,následná výměna,promazání a zvýšení oktanu.

Než se začnete smát,co je to zase za sračky od Horsta Fuchs z teleshopingu :lol: ,tak bych chtěl dodat,že stejné věci,akorát pro diesela nalil taťka do Fiata 2.5TD a opravdu se hooodně zlepšil...


Máte s tím někdo zkušenosti,může mi to pomoct odstranit cvakání ventilů?

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Naposledy upravil DestinyE34 dne pon úno 22, 2010 12:28 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: ned úno 21, 2010 11:54 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 6:18 pm
Příspěvky: 170
to by me zajimalo jak muze nejaka kase zmenit kompresni pomer kterej je danej mechanickyma vecma ?:D a pak taky ro rozpousteni kalu ? ti to jako posle hrudku pres ventili nebo co jako ? todle snad ani nikdo nemuze myslet vazne :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: pon úno 22, 2010 12:33 am 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
S tím kompresní poměrem to bude reklamní kec,ale teď jsem narazil na Peugeot forum a tam to chváli tak 10 lidí určitě,motor by se měl ztišit,lépe jet za studena a celkově se zklidnit. O tom rozpouštění kalu vím svoje. Jde o to,že před výměnou naliješ nějaký šmejd do oleje,necháš vrčet 5 minut a vyteče tí kapalina podobná vodě-konzistencí. To je asi to rozpouštění kalů(hrudka nebude kal,ale hrudka jako hrudka :D ),tady je rozdíl v tom,že to taky naliješ,ale místo 5 minut na volnoběh máš najet plynulou jemnou jízdou cca 30 km a pak olej vyměnit. Hledal jsem dost na netu a toto by mělo fakt fungovat,když už jsem to dostal,tak to vyzkouším,snad příští týden a poreferuji. Nějáký tip ohledně oleje pro mou E34???

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Olej vs Hydroštely
PříspěvekNapsal: pon úno 22, 2010 3:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 20, 2009 8:33 am
Příspěvky: 107
Bydliště: Kadaňsko/Chomutovsko
kdysi jsem toho o prisadach do oleje precetl fakt hooodne. a Bishops original Formula je jedinej kerej opravdu funguje. Aspon podle lidi co psaly ty ruzne clanky........
Nemyslim jako ze ti to zvedne kompresni pomer, ale ze to v tom motoru opravdu neco pozitivniho dela.

Tip na olej. mas kilometrama podobne me. takze muj tip. ted dolevam 5W-40. v lete 10W-40.
Blizi se me taky vymena, koupil jsem Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W/40 HD tak jsem zvedavej esly ten molybden nejak zafunguje

_________________
e36 325i Coupe

Lada Niva na tuhých


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO