Jestli dvoulitr, tak určitě si připlatit a vzít 110kw. Je to CommonRail, to znamená hlavně úplně jinej průběh točivýho momentu. 110kw není potřeba tolik vytáčet - pořádně zabere hned kolem 2000ot. zato 100kw je potřeba roztočit a až pak jede. Klasickej TDSovej průběh - starej motor. Sice cca 14koní navíc, ale poznat to jde neskutečně. Okamžitě poznáš rozdíl a když si zkusíš 110kw, tak stovku chtít nebudeš. Další důvod je poruchovost. 100kw verze údajně trpí na pár neduhů, ale už si nevzpomenu přesně. 110kw máme v rodině už 4 roky a nikdy nebyl jedinej problém. Teď o prázdninách jsem pro dědu koupil 100kw, rok 2000 a po 100km kleklo čerpadlo, takže šla zase pěkně zpátky. S novým čepadlem jsem si ji po měsíci vyzvedl a tak snad už bude OK. Hlavně to bylo kupováno s vědomím, že děda najede cca 5000km ročně, jinak by určitě vzal 110kw. Jinak na jízdu je ta silnější úplně super. Můžeš tomu nakládat jak je libo a nedostaneš se přes 7 litrů. Dlouhodobej průměr má na budíkách 6.0 a Chorvatsko jsme s ní jeli na pohodu za 5. Takže fakt ideál.
jediný, co se mi na ní nelíbí je zvuk, teda jen na volnoběh. Za jízdy už je to lepší. Je to holt čtyřválcovej traktůrek, s tím nic neuděláš a kdyby to moc vadilo ,tak je jediná volba 3.0d
Takže za mě: Určitě si připlatit
_________________
e39 540iA "V8-ohniVé prdele"
ex34 525TDS "R6-ohniLé prdele"