Kardanu? nemyslels diferák? Ten se většinou zavařuje, ale pokud máš samosvor, tak je to blbost. Kardan, pokud ti praskl, tak vymontuj špatnej díl a svaš ho svářečkou... Co na tom chceš vědět? akorát to musíš mít v ose otáčení. Lepší ale je koupit z vrakáča novej. Pokud ho ale chceš mermomocí svařovat, tak si to bodni co2 svářečkou na autě, popřípadě vyklepej aby šlo volně otáčet. Zadní kola musíš mít ve vzduchu. Baterka musí být odpojená. Pak si to vytáhni a dovař to elektrickou elektrodovou svářečkou. Vyzkoušej na autě a prohnutí vyrovnej velkým kladivem. Pokud to bude ok, tak díl nezapomeň popustit třeba autogenem, a svár, pokud bude vadit obrus a natři kardan odolnou barvou na ocel. Ale to jen v případě, že ti kardan praskl. Jenom bacha, aby se ti neopatrným svařováním kardan neprodloužil, stane se to tak že dva kusy jsou k sobě blbě přiloženy, nebo se mezi ně dostane housenka (sváru).
|