PeteBMW píše:
tak to je fakt serie
ja radej nekomentuji... a na otazku proc bmw? na drift je treba zadokolka, vykon a podvozel, co jineho mel koupit v evrope? na Nissan musis met penize, tady ta skorepina ho vysla na 50procent i s upravou co RBseries v holem zakladu, co si jineho mel vybrat? kdyz se podivas na "chudou" skalu ridicu driftu v evrope, tak je to bmw, dily za babku, aut plna pr., podivas se ale na profi jezdce, tak bmw nenajdes ani jedno! V tomto je to jasna volba, co jineho mel delat?
Jinak tu nesouperim japonec - evropan, ale uznejme si ze RBseries je uplne jina divize, kdyz budu chtit auto na bezne jezdeni, tak mozna bmw, jinak asi tezko...
samozrejme se najdou co nesouhlasi, ale jen stalej prevod po uprave na bmw je daleko horsi jak serie skyline, dalsi vec je ze motor I6 RB serie vydrzi bez poskozeni 900koni... tam kde bmw konci, tam nissan zacina
_________________
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
Nissan Skyline R33 GTS-T Spec1 *rozebrano*
Nissan Skyline R32 GT (PRODANO)
Nissan 240SX S13 (RS13.33)
http://www.hpc-performance.com