BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon čer 17, 2024 9:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2009 10:33 pm 
Offline

Registrován: úte říj 13, 2009 6:50 pm
Příspěvky: 126
Bydliště: Praha 8
u nekterejch modelů, bylo sračkové vodní čerpadlo, tuším do roku 94, mělo plastové lopatky a odcházelo. Jak si kontroloval hlavu ???

_________________
e34 535i black mat na prdíky
EVIDENČKY+PŘEVODY+ODHLÁŠENÍ
+420608302954


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2009 10:47 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
njn jenze nejde mi to dohlavy ...nejprve se pokazilo to topeni tepleho vzduchu a az pak nasledne na to prestal chladit motor ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon lis 30, 2009 10:56 pm 
Offline

Registrován: úte říj 13, 2009 6:50 pm
Příspěvky: 126
Bydliště: Praha 8
RAJCE-325i píše:
njn jenze nejde mi to dohlavy ...nejprve se pokazilo to topeni tepleho vzduchu a az pak nasledne na to prestal chladit motor ...



v tomhle počasí je to ku*va divný...od 50km/h by se to mělo chladit samo, zkusil bych to čerpalo, ikdyž pokud by čerpadlo nešlo, by se to hřálo, ale topilo......

_________________
e34 535i black mat na prdíky
EVIDENČKY+PŘEVODY+ODHLÁŠENÍ
+420608302954


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 4:38 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 2:58 pm
Příspěvky: 33
Bydliště: Brno
Jak pise libovka, zacni jednoznacne odvzdusnenim u M50 to neni zas takova lambada, je potreba to udelat dobre. Docela taky odchazi zatky na chladici. Dalsi moznosti jak jsou psany nahore.

_________________
BMW M5 E34
http://videos.streetfire.net/video/wm/a ... dc2264.htm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 8:22 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
Ok no potřeboval bych radu sice co nejdřív ale tak doufam ze se jeste najde nekdo kdo poradi a pomuze s jakoukoliv radou ..neverim tomu ze by se to stalo jen mi ...i kdyz at uvazuju jak uvazuju nevim proc nefunguje jak chlazeni motoru tak topeni v kabine soucasne ...nejaky spolecny problem to mit prece musí "


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 8:55 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 12:21 pm
Příspěvky: 162
Bydliště: praha-západ
Jak to tady čtu,tak ti radím. Přestan špekulovat a dej to do servisu.Akorát toho posereš víc než to co už je.A není mi jasné jak si skontrolovatěsnění pod hlavou? :shock:

_________________
LAND ROVER DISCOVERY TD5
BMW R1150GS
BMW 318i

BĚŽNÝ SERVIS BMW
ex:318i e30,318is e30,318i e30,525i e34,318is e36,523iAt e39,318it e30,318it e30,316it e30,316it e30,318it e36,525iXt e34,X5 e53,330xi e46.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 9:10 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
OKOK zitra udelam ten olej a tu chladici kapalinu pokud to nevyjde tak davam do servisu ovsem nechce se mi mam se servisem spatne zkusenosti prijdu s jednouveci a odchazim s jinou furt dokola ..uz se mi to neche nikam davat radeji verim sobe co si udelam to mam :D i kdyz nekdy se nedari no ...jen jeste chci pozadat jestli nekdo nema nejake shcema nebo umi popsat jak funguje to topeni toho tep. vzduchu v kabine? na cem je ten system postaveny ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:54 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Stalo se mi to samé, ale v létě,takže sem nekontroloval topení. Furt se to přehřívalo až se to přehřálo komplet a nejelo to vůbec. Byla to vodní pumpa. Teďka mi to nedávno sice topilo, ale málo a ručička teploty občas šla do prava, ale pak zase pochvíli zpátky. Tentokrat to bylo zavudušněné. Takže Libovka podle mě tipuje dobře, zavzdušněné, nebo vodní pumpa (ty pumpy často odchchází). Na hovno je že jak si to přehřál tak ti mohla puknout i hlava... :x

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 12:11 am 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 2:58 pm
Příspěvky: 33
Bydliště: Brno
No jet s tim, dokud se motor nezastavi je fakt dost odvazny. Trosku nechapu takovy jedince :V

_________________
BMW M5 E34
http://videos.streetfire.net/video/wm/a ... dc2264.htm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 12:39 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
No ne že bych stím jel až do zastavení motoru, to né. Ale motor začal mít takový divný zvuk a moc netáhl tak sem sjel z dálnice a zastavil. Dneska už vím, že jak dojde ručička teploty do červeného pole = okamžitě zastavit! Jenže při jízdě na dálnici se to dochlazovalo, takže to bylo těsně pod kontrolkou a ta nesvítila, ale když se rosvítila přišel i ten divný zvuk.Takže tak.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO