wEnC píše:
Pokud to chceš oficiálně s papírama, tak to nemá cenu ani kdybys ten novej motor měl zdarma. Prostě se toho musí vyměnit tolik, aby to vyhovovalo pro schválení, že u tak velké změny diesel/benzín u e34 se to nevyplatí (u e39 určitě taky ne, u e60 nevím snad...).
Jestli má někdo na dvoře komplet vrak 2,5 benzín a nezáleží mu aby pak měl v kastli motor co tam patří, stk, ani budoucí prodej neřeší, tak to se snad ještě dá.
Ale jinak kromě motoru, se musí vyměnit: brzdy, převodovka, diferák, poloosy, péra, tlumiče, výfuk, palubka, kabelový svazek motoru a dalších milión drobných věcí. Jenom práce bude nejspíš dražší než cena auta. Ekonomicky je nesmysl to dělat.
Poslouchej ty chytráku,navážíš se do mých odpovědí jako bych byl u tebe nějaký jelito po vyučení ač sám píšeš nesmisle (viz se musí vyměnit v citaci) A PŘITOM NEROZEZNÁŠ KRYSÍ HOVNO VOD REJŽE!!!!! nebo proč někomu píšeš takový sračky že se musej měnit krom motoru třeba brzdy ...poloosy ...péra s tlumičema apod. on je nějakej rozdíl v odpružení a brzdách mezi benzínem a naftou jo???? No je vidět že už jsi takovejch předělávek udělal tolik že se v tom tak vyznáš a víš přesně o čem mluvíš. To já jsem jen obyčejnej blbec od BMW a ve svých 34.letech jsem zas tolik aut neopravil co ty ,ale můj názor na tvojí osobu je takovej že autům vůbec nerozumíš (ty to ale ještě nevíš) jen prostě děláš na fófu chytráka a cpeš druhým klukům ty svoje bláboly!!!! Proč když nevíš o čem taková předělávka je nedržíš radši hu...teda spíš klávesnici! Tebe snad baví dělat ze sebe pitomce když ty hovna co zde píšeš čte pak nějakej mechanik,co??? Být tebou tak píšu příspěvky tak max do studia kamarád a nebo kouzelný školky dětem a né mezi dospělí fandy BMW AG.