BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon kvě 06, 2024 10:36 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BMW E60 530d Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: stř led 18, 2017 11:55 pm 
Offline

Registrován: stř led 18, 2017 11:53 pm
Příspěvky: 1
Čus, řeším teď problém s mojí E60 530d 2004/5.

Delší dobu po ránu se mi rozsvítí kontrolky, auto chytne na drc, ale ujedu cca 2km po městě a automat skočí do "nouzáku," vše se vypne a poté chcípne. Myslel jsem, že je KO baterka, tak jsem koupil novou 100Ah, nechal nakódovat ( šla nakódovat prý jedině 80, nebo 110),tak nakódoval 110, prý to nevadí. Jenže na druhý den přijdu k autu, nastartuju a zase po 2km na křižovatce mi vyskočí kontrolka slabé baterie a po chvíli chcípne. Tak jsem zkoušel přes noc odpojit PLUS kontakt, ale vybíjela se stejně.
Jezdím ve městě a jednou týdně cca 300km,tak by se měla dobít. Ale nová baterie při klasickém odběru by měla vydržet delší dobu ne?
Alternátor byl kontrolován a prý dobíjí, ale vše nasvědčuje tomu, že auto čerpá z nabité baterky a nejspíše jí nedobíjí a proto vydrží pár startů, pár popojíždění po městě, večer odpojím baterii, ráno ji zapojím - auto chytne, ale po pár minutách vyskočí červená baterka a auto chcípne - odpojím baterii a nasadím druhou nabitou a vše funguje a normálně, ale zase pár popojíždění a baterka je zase na druhý den i po odpojení KO.
Nevíte, nebo nemáte někdo zkušenost s podobným problémem, nebo typ, co by mohlo vybíjet baterii?
Diky!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW E60 530d Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: čtv říj 19, 2017 10:31 am 
Offline

Registrován: čtv říj 19, 2017 10:13 am
Příspěvky: 3
Jo kamaráde, teď jsem si prošel (procházím) problém ohledně elektriky v autě.

Mám za více než rok vrtání určité poznatky, zjištění, určité informace... (pokud se někde budu plést, tak chytřejší můžete poučit)

Začnu takhle, nějakou dobu jsem měl problém s tím, že jsem si klidně jezdil dny, týdny, měsíce a byl klid. Najednou nastalo období, kdy jsem nebyl schopen pokaždé při příchodu k autu nastartovat.

Koupil jsem druhou baterku a tak nějak to chvíli bylo ok no po nějaké době znovu. Pak se to zase nějak samo vyléčilo a ok.

No a teď k tomu co nastalo za nějakou dobu.

1) Pozoroval jsem, že jakmile byl motor a komponenty kolem zahřátý, tak na volnoběh při stání kolísaly otáčky, jakoby se zakuckal motor (ne nebylo to hydroměničem). Jednou jsem takhle jel po dálnici cca 35km v létě a dojel přímo do garáže na čištění klimatizace - a průběh? Klima se nastavila na maximum a motor několikrát zakuckal a utrhla se řemenice. Stále asi dumáš nad tím, co tohle sakra může mít společného s elektrikou v autě co? Já osobně to sváděl třeba na váhu vzduchu.... No budu pokračovat...

2) Sporadicky mi vyhodilo chybu třeba Dynamic Drive... Nebo při jízdě v Brně v kolonách mi začal problikávat display navigace a pak skočila i převodovka do nouzáku.

3) Stále mi trvá určité vybíjení počas odemčeného auta (nyní v pátrání za pomocí klešťového ampérmetru na stejnosměrný proud) a když jsem měnil angel eyes ledky, tak se mi vybila baterka, prohodil jsem ji za druhou nabitou a nakonec dojel jen cca 20km, kdy mi zase začala blikat navigace, převodovka do nouzáku a konec jízdy...

Takže jsem vytáhl alternátor a dal na repas, byli vyměněny uhlíky (150Kč) s tím, že dobíjí, vše OK. Vesele jsem ho nakopal zpět do auta, nastartoval a jezdil si takhle dva dny.. No za dva dny jedu a znovu.. blikání navigace, ABS fault, převodovka do nouzáku....

4) Zde jsem si pořídil ZUS Sondu na zaznamenávání napětí. Počas jízdy jsem kontroval neustále stav napětí v autě a kdykoliv začlo auto zlobit, tak šel vidět extrémní pohyb napětí v autě. od 11,7V po 16,3V . Což je šílené.... pod 11V jde vše do nouzáku a nad 16V to může odpálit jednotky.

5) Při tomto pozorování a hledání na fóru jsem ihned tahal alternátor ven a nechal vyměnit regulátor alternátoru. Mimo jiné, toto kolísání napětí mi oddělalo během chvíle novou baterku a ta je již nepoužitelná.

Nevím zda ti tohle něco přinese, popřípadě jestli se ztotožníš s některými příčinami.

Zkusím přiložit i graf před a po výměně regulátoru.

Jestli to nebude tvůj případ, tak třeba někomu kdo to bude číst to něco málo může přinést :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO