BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon čer 17, 2024 5:07 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: stř čer 16, 2010 8:25 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
Zdravim, tak mam dalsi problem se svym autem. Nedavno jsem se chtel otocit na siroke silnici, zaradil jsem jednicku, vytocil pustil spojku, vytocil kola a nic...proklouzla spojka (spojka ma najeto 2000km) kola nezahrabali jen se drzeli otacky a auto se rozjelo...Tak jsem zajel na parkoviste a zkusil jsem to znovu...a zase nic, bud proklouzne, nebo se to jakoby pridusi klesnou otacky a nic. Po vymene spojky to normaln "hrabalo" ne ze bych tomu daval na kazdym rohu plnej,ale tak dvakrat sem s ni zahrab uplne spolehlive...Jo a kdyz vletim s trosku vytocenou dvojkou do zatacky a pridam, tak se zadek normalne utrhne a hrabe...jo jeste ASR mam samozrejme vyple :) Nenapada nekoho co by to mohlo byt?

Jinak je to E39 r.v.96, 2.8 s Vanosem. Mam to na 16" 225/55...

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: stř čer 16, 2010 11:22 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Zkus co se bude dít když namísto ASR tlačítka (kde tam v E39 je?) zkusíš vypnout tlačítko s ASC :roll:
protože jen toto jakožto jediné tlačítko je správné :lol:
Né,teď vážně! Předpokládám podle r.v. 96 ještě tlačítko DSC nemáš takže budeš mít ještě mechanické ASC a u nich se budto "zašmodrchalo" lanko mezi škrtící klapkou na sání a motorkem ASC ke kterému vede a je v motoru u pravého podběhu. Druhá závada a to bude podle mě i tvůj případ šlo o problém v kontaktech v konektoru u motorku. Schválně se koukni že v místě kde konektor je,máš i otlačenou izolaci pod haubnou jak se o sebe opíraj. Pak stačí špatnej silentblok na motoru....naložíš tomu.....motor se nahne víc ke straně.....konektor a haubna se přimáčknou jako prase.......a ASC tedy občas blbne! Pak člověk otevře kapotu ,kouká,vše funguje,zavře rychle to project a.....blbne! A tak znova kapota auff,kontrola-vše chodí....atd.....atd! Zaměř se na ty kontakty a uvidíš. S DSC by to bylo rovnou za 20ku za novou jednotku které se sr....odcházeli! Jéňa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 5:19 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
nene DSC nemam, ale kdyz by to bylo tim ASC, tak by to prece nehrabalo za jizdy...normalne kola rozhrabu kdyz jsou v pohybu, ale z mista ne...Kdyz vemu zatacku pod plnym kola se protacej...

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 5:41 pm 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
No a nemohla se jednoduše posr... spojka? Špatná lamela,nebo něco. Spojkový pedál je v pohodě,kapalina třeba nikde neuniká? Jinak bych zkusil to co ti psal s tím ASC ;)

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 5:53 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
Mno pos**** se urcite mohla, ale je mi to divny, ma najeto opravdu 2000km nechaval jsem ji menit hned po koupi auta...Celou sadu Valeo...Radi se mi normalne kdyz zaradim petku a dam plnej plyn tak neklouze, spojkovej pedal se taky chova porad stejne...

EDIT: Kdyz nikdo nic nevymysli, tak holt koupim novou lamelu...

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 6:07 pm 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
Kdyby spojka klouzala,tak by to bylo hodně cítit ;)
Zkusil bych se zeptat tam kde ti ji měnili,třeba na něco příjdou.

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 6:16 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 5:57 pm
Příspěvky: 221
Jestlis zajížděl novou lamelu tím, že jsi hrabal na každé křižovatce, tak jsi tu novou lamelu zkurvil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: pát čer 18, 2010 11:30 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Draku,musím se přiklonit k příspěvku víše od archeologa,spojka je jak brzdy a musí si sednout akorát né po 10.ti šlápnutích,ale 2000 km asi dostačuje. Hlavně to není tvůj problém,páč čtu že ti boy jdou a vše je spojkově O.K!
Nechci dělat chytrýho,ale místo spekulování tady ve fóru jsi mohl zkouknout ten ASC/čkovej konektor protože........těžko takhle po dopisování se to diagnostikuje hóóódně blbě ta příčina a tak vycházím s vlastních zkušeností co jsem já osobně zažil (a né známej kámoše prej bla...bla....bla!)
Kámo....logicky to vyplívá s tím co píšu v prvním příspěvku: když stojíš na místě připravenej to někde vohnout driftem tak co uděláš? vypneš ASC,protůruješ to a v takovejch 3000-3500 ot/min tam tu spojku rychle pustíš,je to tak? pokud né a otáčky takový nemáš tak pak to nevohneš nikdy a ASC je v pořádku!
Né kecám (sem blbej,co) prostě a jasně - z místa když to odpaluješ tak víš jakej štorc dostává ten motor???? Nakloní se vlastně prudce do boku a nebejt silentbloků, tak ti udělá normálně kotrmelec pod tou kapotou! udělej si takovej testík a při otevřený kapotě a zatažený ručce na fest zařaď 1.ku a jako když se chceš rozject a sleduj (vzhledem k roku 96 ty silentbloky maj nárok na to bejt utahaný) ten motor jak se kurevsky nadzvedává a jde do skorokotrmelce a podrž to až pokud ti to vlastně ten motor neveme a chcípne ti to jak ženský v kopci. Fakt to musíš podržet do chcípnutí,jen tak je tam ten max. náklon jako když to někde votáčíš bokem ato je ještě hovno oproti tomu když tam tu spojku pouštíš "natvrdo"! Tady v testíku to naopak pouštíš jakoby "na klouzáka". TOhle si zopakuj i na zpátečku,to se ti zase naklání motor na druhou stranu vlastně a podle toho jak na vše koukáš škvírkou u otevřený kapoty tak platí následující: na kterou stranu se motor naklání víc,tak na protější je ten špatnej silentblok (pokud se naklání o dost víc z pohledu řidiče do prava,K.O. silentblok je levý a naopak). No a pak když při průjezdu nějakym vracákem,nebo sjezdu z dálnice to pustíš do driftu tak ať to jen utrhneš na jen vyšlápnutí spojky,nebo podřazuješ nikdy tam není a nebude takovej štorc jako je při tom když to chceš utrhnout z místa. A tak podle toho co píšeš ,že průjezdy jsou O.K. a z místa nic odvozuju s přihlédnutím na to že jednou se ten motor štorcuje na max a po druhý (za jízdy) ne, (teda jo,ale v normě a o hodně méně než na místě) a zohledním ten fakt jak natěsno je konektor ASC u haubny a propočítám to všechno dohromady vč. těch silentbloků a pokud jsou původní tak budou (jeden určitě) v háji a nemusí bejt ani utrženej dávaj se tam totiž silentbloky s "olejovym" jako tlumením rázů a tak stačí aby byl vyteklej a už se motor naklání dost na to, aby ty dráty u ASC o tu kapotu byly v okamžik toho štorcu motoru dostatečně skříplý a mohlo to pak dělat tu samou závadu co ty tady popisuješ a s čím jsem se taky setkal. Hlavně draku, tohle je má domněnka k závadě s tim ASC, protože nechci nějak chytračit v tom jak vše do detailu rozepisuju a vysvětluju,chci ti touhle cestou jen poradit o MOŽNÝ příčině tvé závady a samozřejmě vím že celej problém může bejt nakonec studeňák v pojistkovce :lol:
Nadruhou stranu ty moje rady jsou bez investice a jdou realizovat třeba před Tescem na parkovišti v obleku a kravatě :D ! Neradím o něčem s čím bych se už někdy nesetkal,ani nedávám rady typu " ty vole,jedině na diagnostiku jinak nic nezistíš,to je prostě samá elektronika krávo" tak to taky nedávám takový rady k nezaplacení (většinou si všimni ti tvrděj tyhle kecy tvý známí co už měli takovejch aut a tak vlastně to vše znaj)
Asi už píšu jaksi mimo téma ale nediv se,smolim to tu už asi dvě hoďky páč to tu ťukám 2.-max. 3. prstama jelikož nejsem "kancelářská krysa" a už z toho blbnu!!!! Ale Vy,kdo to teďka ještě čtete......když to člověk tak vezme,že jo! Že je to pravda o radách k nezaplacení od kamarádů co už měli táááákovejch auťáků. najde se někdo tady kdo to čte??? Dejte mi plííís vědět ,nebo jen já mám takovej okruh známých. Nééé totiž at to vim jestli jsem vlastně blbej třeba já a nebo oni?!?! :idea:
Konec...čau....už nemůžu....každopádně zkoukni ten konektor u toho ASC,to je vše co jsem ti chtěl tady říct!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 10:09 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv dub 22, 2010 8:04 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha 15
Tak vam vsem dekuju kouknu na ty silent bloky jak se naklanej a na ten konektor taky...Jinak jsem se nerozjizdel na kazdym kroku prez hrabe, jestli to hrabalo 3x za tech 2000km, tak je to hodne...nepocitam teda za mokra,ale to jsem nevytacel prez spojku :) Jinak kdyz proklouzne spojka tak opravdu smrdi, ale divny je ze smrdela od zacatku i pri normalnim jezdeni (myslel jsem ze jak je nova a zajizdi se tak ze smrdi) pak asi po tydnu prestala smrdet (coz by potvrzovalo moji teorii o zajizdeni a novote :)) )

_________________
BMW 528i E39


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 528i "Nehrabe"
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 12:30 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Draku,dáš mi pak sem vědět jak jsi dopadl v testu na kotrmelce motoru? To pak teda rovnou sundej na chvilku kapotu a projeď to bez ní a hned víš jestli to vohneš z fleku a nebo ne. Každopádně i tenhle pokus je krokem vpřed při hledání závady,ne ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO