BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 02, 2024 9:01 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 4:15 pm 
Offline

Registrován: úte pro 01, 2009 4:46 pm
Příspěvky: 19
all píše:
Josef-325 píše:
ja menil M50b25(2,5) za M50b20(2,0) 2krat.takze cokoliv by te zajimalo ptej se.jinak ridici jednotku vymenit urcite stejne tak i prevodovku pac 2,0 ma kratsi kvalty ale nutnost to neni prevodovka padne,jinak elektrika a drzaky motoru jsou stejne jako u 2,0.Ted se pokusim napsat co jsem vsechno vymenoval...motor ,prevodovka,tahla razeni,kardan predni,ridici jednotka a vahu to je myslim vse...


převodovka má totožné převody 2litr až 2.8L jinej je stálý poměr v diferu

aha tak to se omlouvam ja mel za to ze 2,0 ma kratsi prevody nekde sem to kdysi videl ale pokud to rikas je to tedy tak.... ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 7:47 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
Takže takhle 2,5L se přehral tak pryč s nim a mam 2L s chipem na 122kW takze tam chci tenhle
jinak teda urcite vymena prevodovky a RJ .
Co se tyče ulozeni motoru to bude asi stejne ze ? na E36
a co kardan ten asi s tim nijak nic extra spolecneho nema ..zalezi na prevodvce nebo se ne?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 8:00 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 11, 2009 12:02 am
Příspěvky: 149
Bydliště: Brno
prevodovka je stejna. je jinej diferak. ale pojede to i se stavajicim. jen bude rozdil v pruznosti

_________________
BMW E36 325i Coupe 9/1993, Mauritiusblau Metallic


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 8:31 pm 
Offline

Registrován: úte pro 01, 2009 4:46 pm
Příspěvky: 19
RAJCE-325i píše:
Takže takhle 2,5L se přehral tak pryč s nim a mam 2L s chipem na 122kW takze tam chci tenhle
jinak teda urcite vymena prevodovky a RJ .
Co se tyče ulozeni motoru to bude asi stejne ze ? na E36
a co kardan ten asi s tim nijak nic extra spolecneho nema ..zalezi na prevodvce nebo se ne?

ulozeni je uplne stejne.a kdyz ma prevodovka stejne prevody jak kluci pisou tak ji muzes nechat ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 9:45 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
OK ..
a RJ musim teda každopadne vymenit jo ? mužete mi nekdo pomoct kde ji v tomhle BMW najdu? nejak sem to v na tom manulau co je na netu nenasel :(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 11:07 pm 
Offline

Registrován: úte pro 01, 2009 4:46 pm
Příspěvky: 19
RAJCE-325i píše:
OK ..
a RJ musim teda každopadne vymenit jo ? mužete mi nekdo pomoct kde ji v tomhle BMW najdu? nejak sem to v na tom manulau co je na netu nenasel :(

jj ridici jednotka musi kazdopadne.je jakoby nad kastlikem a dostenes te tam od motoru.cryrvalce tam maj baterku sestivalce tam maj ten PLUSOVEJ pol tak jakoby za tim jsou tam nejtky tak ty odtelas,sundas ten "tapec"a pak vezmes krizak a oddelas ten plastovej dekl a tam je.... ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 05, 2010 11:40 pm 
Offline

Registrován: sob lis 21, 2009 9:14 am
Příspěvky: 76
OK díky moc skusim se na to co nejdriv vrhnu jinak muze tu nekdo napsat nejrychleji postup primo pri vyndavani motoru ? mam vse odpojene jen vyndat predni cast s naraznikem mam pryc a i kapotu sem vyndal ...takze mista je jen at se s tim zbytecne neperu kdyz na to lze jit i fikance vsadim se ze spousta vas expertu to uz delal mtak mco prosim o radu ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 06, 2010 8:05 pm 
Offline

Registrován: úte pro 01, 2009 4:46 pm
Příspěvky: 19
RAJCE-325i píše:
OK díky moc skusim se na to co nejdriv vrhnu jinak muze tu nekdo napsat nejrychleji postup primo pri vyndavani motoru ? mam vse odpojene jen vyndat predni cast s naraznikem mam pryc a i kapotu sem vyndal ...takze mista je jen at se s tim zbytecne neperu kdyz na to lze jit i fikance vsadim se ze spousta vas expertu to uz delal mtak mco prosim o radu ...

no pokud si sundas celej predek pak je to pohoda jen to vysunes ven ale ja to delam tak ze vsechno nechma jen oddelam chladic a motor naklonim a vystrcim ven je to o chlup ale jde to a je to rychlejsi protoze pak dopasovavat dily je pakarna...ani kapota nemusi dolu jen ji vyklonis v pantech....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO