Takže k výměně kardanu je lepší sundat výfuk, což je na pár šroubů a vyvěšení, zárověň ho alespoň můžeš ošetřit a očistit od solí a podobně.
Déle musíš sundat plechy stínění nad výfukem. Stačí ta přední část.
Dále musíš odmontovat dvě matice které drží samotné ložisko kardanové hřídele.
Potom musíš povolit tři šroubky/matičky na převodovce a 4 na diferenciálu kde je tzv. Hardyspojka (slangově hadrspojka protože tak kolikrát vypadá)
Označíme si v jaké byla kardanka zasazena do sebe kvůli vyvážení.
Následně musíš rozpojit kardanku na dvě části (většinou stačí palice ale někdy je v kloubu šroub který se musí vyšroubovat)
potom sundat staré ložisko, nejlépe to jde pomocí sekáče či šroubováku a palice.
Pak očistit, trochu namáznout a nasadit nové, ideálně pomocí kulatiny s vnitřním průměrem jako samotný náboj a pomalu a jemně do´tukávat.
potom už zbývá jen celý postup obrátit z demontáže na montáž a máš vyměněno.
pokud jsem něco zkonil nebo zapoměl doplňte mě