libovka píše:
Ale jde to poznat.
Tak že se nepodělíš?Ale asi je to tak,mám rozebraný m52b25 kvůli GO a tak jsem včera na ta hydra koukal a cvičil s nima.Taky mi na jednom valci cvakaj a zjistil jsem toto:u 6ti hyder jde s pístkem volně hýbat,u 2 nejdou pístky ani otočit a zbytek je něco mezi.Takže pokud jdou moc volně,myslím,že neudrží olej a proteče kolem pístků,nebo se tlačí zpět odkud proudí-hlavně když autu naložíš a olej zřídne..řešení bych viděl hustší olej,ovšem pokud nejsou hydra vydřeny ve vodítkách a neprotýká to tudy.Můj problém ale je,že to cvaká za studena a co jsem nalil místo 5w30 10w40 tak je to ještě horší,což znamená,že bude problém v těch 2 zatuhlých,myslím,že se prostě neroztáhnou jak by měly,nevymezí vůli a vačka si o ně vesele cvaká-řešení je,na několik dnů je namočit do toluenu a dostat z nich sajrajt.Popravdě po rozebrání motoru a pohledu pod víko ventilů,do vany a bloku se mi chtělo
,hroznej sejrajt a tak čistím jak ďas.
Toto je jen můj názor a nemusí to tak být,prostě mi to přišlo logický a takový bude můj postup při řešení problému,hlavně se neposerte když se výše napsaný mírně liší od skutečnosti,třeba slovíčkama,hlavní je princip.Pokud se pletu v principu,slušně mě opravte.